וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד זכתה באליפות גרמניה לעונת 2010/11

הקבוצה של קלופ ניצחה 0:2 את נירנברג ותניף צלחת שביעית, לאחר שלברקוזן הפסידה 2:0 לקלן. באיירן קרובה לצ'מפיונס

זה לא היה קל, זה נמשך כמעט עד הסוף, אך בסיום דורטמונד הצליחה לעשות את זה ולזכות באליפות לעונת 2010/11, השביעית בהיסטוריה שלה והראשונה מאז 2001/2. האמת? בצדק מוחלט. הקבוצה של יורגן קלופ הוליכה לאורך רוב שלבי העונה, שברה אינספור שיאים חיוביים וגילתה לעולם כוכבים צעירים כמו מריו גצה, נורי שאהין, שינג'י קגוואה וקווין גרוסקרויץ ושיקמה את הקריירה של שחקנים צעירים ומוכשרים מאטס הומלס, נבן סובוטיץ' ורוברט לבנדובסקי.

דורטמונד הבטיחה את האליפות עם 0:2 ביתי על נירנברג וניצלה את המעידה של לברקוזן, שהפסידה 2:0 לקלן ועכשיו הפער בין השתיים עומד על שמונה נקודות כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. לא רק קלן הפתיעה בתחתית, אלא גם מנשנגלדבאך שניצחה 0:1 בחוץ את האנובר משער של מרקו רויס הנפלא. תוצאה טובה לבאיירן מינכן, שניצחה 1:4 את שאלקה והתקרבה לכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. פרנקפורט הובסה 3:0 בקלן והיא בצרות קשות.

שחקני דורטמונד חוגגים. frank augstein, AP
אליפות שביעית/AP, frank augstein

דורטמונד - נירנברג 0:2

הרבה דובר בגרמניה בשבוע האחרון על ההיסטוריה. זאת לאחר שהתגלה כי באליפות הקודמת של דורטמונד, ב-2001/2, הצליחה הקבוצה לסגור פער משמעותי מלברקוזן לאחר שזו מעדה מול נירנברג ו-ורדר ברמן. אלא שלברקוזן כבר לא תוכל לנקום בדורטמונד על כך, לפחות לא העונה. בורוסיה דורטמונד ניצח 0:2 את נירנברג וזכתה באליפות השביעית בתולדותיה והראשונה מזה תשע שנים.

האוהדים בווסטפאלן סטאדיון יכולים להיות מרוצים. אולי חלקם דאגו אחרי ההפסד למנשנגלדבאך בשבוע שעבר, אבל כנראה ששחקניו של יורגן קלופ פשוט רצו לחגוג את התואר מול למעלה מ-80 אלף אוהדים באצטדיון הביתי.

דורטמונד עלתה ליתרון בדקה ה-32 לאחר שטעות בהגנה האורחת הובילה את הכדור למריו גצה, שבעט חזק, רפאל שייפר הדף ולוקאס באריוס הגיע ראשון לכדור החוזר ודחק פנימה את ה-0:1. המוליכה הכפילה את היתרון בדקה ה-43 לאחר שמסירה ארוכה של מאטס הומלס מצאה את רוברט לבנדובסקי, שניער מעליו בקלות את חאבייר פינולה והקפיץ נפלא מעל שייפר את ה-0:2.

ורדר ברמן - וולפסבורג 1:0

פליקס מגאת' סופסוף רווה מעט נחת ביום ראשון וטעם ניצחון ראשון עם הזאבים, 1:4 מול קלן, שקירב את הקבוצה שלו מרחק שתי נקודות מהקו האדום. וולפסבורג המשיכה בתנופה שלה במטרה להיחלץ מאימת הירידה מול אחת המאכזבות של העונה, ורדר ברמן, כשגברה עליה בחוץ 0:1 משער שכבש סשה ריטר בדקה ה-23, כשדחק בריבאונד מכשישה מטרים.

וולפסבורג, שנלחמת על חייה בליגה הראשונה, עלתה לפי שעה מעל הקו האדום אבל היא יכולה לחזור מתחתיו במידה שפ.צ. קלן ופרנקפורט תשגנה נקודות בהמשך המחזור. הקבוצה של תומאס שאף ממשיכה את העונה הדי מאכזבת שלה. לאחר שמונה משחקים ללא הפסד, ברמן נוצחה לראשונה. עם זאת, הקבוצה מצפון-מזרח גרמניה ללא ניצחון מאז 15 בינואר. מעבר לכך, היא הסתבכה קצת במאבקי הירידה, כאשר כעת היא מרוחקת רק ארבע נקודות מהקו האדום, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קלן - לברקוזן 0:2

הקבוצה של יופ היינקס לא הרשימה במחזור הקודם, אך גילתה אופי, חזרה מ-1:0 לניצחון 1:2 מול הופנהיים והצליחה לגרור את מאבק האליפות מחזור אחד נוסף. הפעם, לברקוזן כבר לא עמדה בלחץ וקרסה עם הפסד 1:0 לקלן, שהשיגה ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים וארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים. אולי הזעזוע שהיא עברה השבוע עם התפטרותו של שייפר ומינויו של פינקה יעזור לה להישאר בליגה בסופו של דבר.

ומה תגידו על לברקוזן, שזכתה בעבר לכינוי never קוזן? הקבוצה של יופ היינקס, שיאמן בעונה הבאה את באיירן מינכן ויוחלף על ידי רובין דוט, לא הצליח לשנות את גורלה של לברקוזן, שתסגור עונה נוספת ללא תואר. אגב, את השער הראשון של קלן כבש מיליבויה נובאקוביץ' המצוין בדקה ה-67 לאחר בישול של מיסו ברצ'קו. נובאקוביץ' כבש את השני בדקה ה-82.

באיירן מינכן - שאלקה 1:4

הלחץ במועדון הבווארי לא יודע גבולות בשבועות האחרונים, אבל אולי הניצחון הערב ירגיע מעט את הדאבליסטית היוצאת. באיירן מינכן הביסה 1:4 את שאלקה ואת שוערה מנואל נוייר, שקיבל קבלת פנים מעורבת משהו באליאנץ ארינה כשחלק מהאוהדים הניפו שלטים בעדו וחלק בגנותו. באיירן עלתה למקום השלישי עם 59 נקודות, שתיים יותר מהאנובר שהפסידה.

באיירן מינכן עלתה ליתרון כבר בדקה השישית כשאיבוד כדור של הגנת שאלקה הגיע למריו גומז, שיישר לרובן שבעט נפלא פנימה את ה-0:1. דקה אחת חלפה ושאלקה מצאה את השוויון כשקרן של האורחת מצאה דווקא את רגלו של הולגר באדשטובר, שדחק פנימה 1:1. באיירן כבשה את השני כבר בדקה ה-13 כשבעיטה חופשית של רובן נעצרה בחומה, אך תומאס מולר הגיע לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-1:2. עוד שש דקות חלפו ובאיירן כבר מוליכה 1:3. מריו גומז הגיע ראשון לפינה הקרובה ונגח מעל נוייר הגבהה של רובן. הקבוצה של אנדריאס יונקר לא עצרה ומצאה את הרביעי בדקה ה-84, כששוב זה היה מולר.

משחקים נוספים:

המבורג - פרייבורג 2:0
כבש לפרייבורג: פאפיס סיסה (16 ו-87)

האנובר - מנשנגלדבאך 1:0
כבש למנשנגלדבאך: מרקו רויס (76)

הופנהיים - שטוטגרט 2:1
כבשו לשטוטגרט: קקאו (63), זדראבקו קוזמנוביץ' (פנדל, 68), כבש להופנהיים: פאנייל מלאפה (14)

מיינץ - פרנקפורט 0:3
כבשו למיינץ: אנדראס איבנשיץ' (26), אלקין סוטו (38 ו-45)

קייזרסלאוטרן - סט. פאולי 0:2
כריסטיאן טיפרט (29), מתיאס אבל (69).

עדכון אחרון: 18:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully