וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "אני לובש את החולצה שלושה וחצי חודשים"

24.4.2011 / 21:07

לאחר שער הניצחון מול ארסנל, חשף תמיר כהן חולצה עם תמונה של אביו ז”ל. קויל: "מגיע לו להבקיע". ונגר: ”תאשימו אותי”

תמיר כהן חווה הערב (ראשון) את אחד הרגעים המרגשים בחייו, כאשר העניק לבולטון ניצחון יוקרתי 1:2 על ארסנל. קשר נבחרת ישראל עלה כמחליף בדקה ה-85 ונגח שער ניצחון גדול חמש דקות מאוחר יותר, הוריד את החולצה, וחשף גופיה עליה התנוססה תמונתו של אביו ז"ל, אבי כהן. לאחר מכן התקבצו שחקני בולטון סביב הקשר, שהחל לבכות ולחגוג את הרגע האמוציונלי. אגב, שופט המשחק מייקל ג'ונס לא גילה אחווה גדולה ושלף כרטיס צהוב לקשר הישראלי בשל הורדת החולצה.

"זו תמיד הרגשה טובה לשחק ולהבקיע שער אחרי כל מה שעברתי אבל ההרגשה הפעם היא שמחה מעורבת בעצב עם כל המחשבות, הזכרונות והרקע של אבא שמלווה אותי", אמר בסיום המשחק תמיר כהן לוואלה! ספורט. "היו לי תקופות מקצועיות יותר טובות והיום אני מכין את עצמי לרגעים האלה שיקראו לי להיכנס ולנסות לעשות שינוי ואני שמח שזה הצליח. אין מה לעשות, אלה החיים וצריך לדעת למצוא את הכוחות ואת היכולת להתמודד ולהיות חזקים גם במצבים האלה".

על החולצה המיוחדת שלבש מתחת למדי בולטון, אמר הקשר: "את החולצה הזאת הכין לי חבר טוב מאוד ממנצ'סטר בשם אבישי לפני שלושה וחצי חודשים, כשחזרתי מישראל, ומאז אני לובש אותה ואני רוצה אותה איתי בכל משחק. חיכיתי למשחק שאוכל להציג אותה ואני שמח שיצא לי לעשות את זה".

כהן אף התראיין לרשת 'סקיי' בסיום והוסיף: "אני מאוד שמח שהבקעתי את השער הזה, זו היתה עונה מאוד אמוציונלית עבורי. עליתי כמחליף כדי לשמור על ה-1:1, אבל אני שמח שניצחנו ואספנו שלוש נקודות נוספות. אני עושה את הטוב ביותר עבורי ועבור הקבוצה שלי, וכולם עבדו קשה הערב".

גיבור נוסף של בולטון הערב היה דניאל סטארידג', שהבקיע את שער היתרון ועזר לקבוצתו למחוק את חרפת הגביע והתבוסה 5:0 לסטוק בשבוע שעבר. בסיום נדרש גם החלוץ הצעיר לשער הניצחון של חברו לקבוצה, ואמר: "המאמץ שהוא נותן באימונים והעבודה שהוא מראה כשהוא מקבל הזדמנויות הוא בלתי ייאמן, כולנו מבינים את התקופה הקשה שהוא עבר. השער היום היה מחווה יפהפה לתקופה שהוא עבר, וכולנו מאושרים בשבילו".

מנג'ר הוונדררס אואן קוייל התייחס גם הוא למאורע המרגש ואמר: "זה היה שער ניצחון מאוד מרגש לתמיר, לאחר שאיבד את אביו. מגיע לו להבקיע את שער הניצחון ביום כה נהדר. היתה לו שנה אותה, הוא עבר ניתוח בקיץ שעבר ולא היה בכושר, אבל הוא עבד קשה כדי לחזור לקבוצה הראשונה ואני מאושר עבורו, כי היתה לו שנה טראומתית". קוייל אף הוסיף כי אבי כהן ז"ל "בילה שבוע במתחם האימונים שלנו" לפני מותו, וכי "השחקנים שלנו הכירו אותו היטב".

ונגר: "זה מאוד מתסכל"

קשה להיות אוהד של ארסנל השנה, ויש יאמרו- בשנים האחרונות. הקבוצה הלונדונית פשוט בועטת בדלי בכל פעם שהיא רואה אחד, אבל נדמה שהפעם זה היה הדלי המשמעותי ביותר, שהותיר אותה מחוץ למאבק האליפות. "קשה מאוד להפסיד משחק ככה", אמר בסיום מאמן התותחנים, ארסנן ונגר. "קשה מאוד לבלוע את העובדה הזו, אבל נתנו הכל. היו לנו את ההזדמנויות לנצח, אבל אם יש מישהו להאשים, תאשימו אותי, לא את השחקנים. אני בחרתי את הסגל הזה, אני בחרתי את השחקנים האלו, ועבורי, הם גילו גישה נהדרת במשך כל העונה".

המאמן הצרפתי נשמע מתוסכל מאוד מול התקשורת, שחיפשה לשמוע ממנו מעט יותר. "אם אתם יכולים לשכנע אותי שהעקרונות שלי שגויים, קדימה. אני מוכן להשתנות", עקץ ונגר את העיתונאים. "אני מרגיש שאנחנו משחקים כדורגל בדרך הנכונה, כפי שעשינו היום, אבל כשאתה לא מנצח, כולם מפקפקים בעקרונות שלך. זה מאוד מתסכל כי היינו צריכים לחזור הביתה מהשבוע הזה עם 9 נקודות. זה הסיפור של העונה שלנו. זה מתסכל עוד יותר, כי אנחנו מרגישים שמבחינת פוטנציאל, יש לנו מספיק. עדיין חסר לנו בגרות, ניסיון ורוגע ברגעי מפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully