וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הבטיח בונוסים לשחקני יקנעם/מגידו?

בקבוצת הבת של מכבי ת"א טוענים כי נרמז להם שיקבלו בונוסים אם ידיחו הפועל ת"א וימנעו את עלייתה. הצהובים מכחישים

שיתוף הפעולה בין הפועל יקנעם/מגידו מהליגה הלאומית לבין קבוצת האם מכבי תל אביב עולה מדרגה. ביום רביעי האחרון הפתיעה הקבוצה את הפועל תל אביב במסגרת המשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף, ובסיום לקחו גורמים במכבי את השחקנים לארוחה במסעדת 206 לרגל חגיגת הניצחון. בנוסף גורמים בקבוצה הצפונית סיפרו בשיחה עם וואלה! ספורט כי באופן לא רשמי נרמז להם כי במידה וידיחו את היריבה העירונית של מכבי יזכו לבונוסים. בקבוצה ניסו להוריד לחץ מהשחקנים, אך באימוני הקבוצה הביעו חלק מהשחקנים רצון עז להדיח את הפועל לאחר תקרית מכוערת בסיום המשחק ברביעי במהלכה פרצה תגרה בין אוהדי הפועל לבין שחקנה הזר של מגידו, נייט מילר, שהגיע גם כן כחלק משיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב.

כידוע, החל מתחילת העונה תומכת סגנית האלופה בקבוצה מהצפון, כשבוגרי מחלקת הנוער של הצהובים שלא הצליחו להשתלב בבוגרים מוצאים את עצמם בקבוצה מהלאומית ואף הפכו שם לשחקנים מובילים. מי שאחראי על הפרוייקט הא בנו של דיוויד פדרמן, דני, שאף ליווה את הקבוצה בכל משחקי הפלייאוף עד כה. במסגרת שיתוף הפעולה אף התקיים משחק מיוחד בין ותיקי מכבי תל אביב לותיקי הקבוצה הצפונית, שבשנה שעברה ויתרה על העלייה לליגת העל בשל מצוקה כלכלית.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "שחקני הקבוצה אכן אכלו ב-206 ואין בכך שום בעיה. לגבי הבונוסים, לא הובטחו - לא במפורש ולא במרומז - ולא יהיו שום בונוסים במקרה של ניצחון בפלייאוף על הפועל תל אביב. מכבי רואה בפרויקט מגידו כפרויקט חשוב מאוד והיא משקיעה בעתיד שחקנים צעירים ורואה בו הרבה מעבר לניצחון זה או אחר, אם זה על הפועל תל אביב או על כל קבוצה אחרת. ההתקשרות עם מגידו אינה בנויה על ניצחון כזה או אחר. זהו פרויקט לטווח ארוך, פרויקט מושקע, עם חשיבות של טיפוח שחקנים צעירים, התקרבות והשקעה בפריפריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully