וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק אדלמן סיים את דרכו ביוסטון

המאמן שהדריך את הרוקטס בארבע השנים האחרונות נפרד מהקבוצה: "הגענו להישגים למרות המכשולים שעמדו בפנינו"

ריק אדלמן סיים את תפקידו הלילה (בין שני לשלישי) כמאמן יוסטון. הרוקטס הודיעו כי הצדדים החליטו להיפרד, כאשר חוזהו של אדלמן מסתיים ב-30 ביוני. הג'נרל מנג'ר דריל מורי סיפר שההחלטה הגיעה לאחר "דיונים רבים ומחשבות מעמיקות. זו הייתה פריבילגיה וכבוד לעבוד וללמוד מריק בארבע השנים האחרונות".

המאזן של אדלמן בן ה-64 בארבע השנים שבהן עבד ביוסטון היה 135:193. אחוז הניצחונות (58.8) הוא הגבוה ביותר מבין 11 המאמנים שעבדו ביוסטון. בין השאר, אדלמן הוביל את הרוקטס לניצחון היחיד בפלייאוף מאז 1997. אדלמן החל את קריירת האימון שלו ב-1989 כשהדריך את פורטלנד, משם עבר לגולדן סטייט ואף הדריך במשך שבע שנים את סקרמנטו.

"נהניתי מהשהות שלי ביוסטון בארבע השנים האחרונות", אמר אדלמן על הפרידה. "הגענו להישגים רבים למרות שהיינו צריכים להתגבר על מכשולים רבים במהלך השנים האחרונות. במיוחד נהניתי לאמן בשנתיים האחרונות. למרות נסיבות קשות, השחקנים לא ויתרו לרגע ולא הרימו ידיים. נהניתי להגיע בכל יום ולעבוד עם קבוצה כה מסורה של שחקנים ומאמנים. אני מאחל להם את המיטב". העונה יוסטון סיימה את הליגה הרגילה במקום התשיעי במערב עם מאזן של 39:43, כשהיא הייתה רחוקה שלושה משחקים בלבד מניו אורלינס ומממפיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully