וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל ירושלים העפילה לליגה הלאומית

האדומים מהבירה חילצו 1:1 נגד הפועל ערד והבטיחו את המקום הראשון שלושה מחזורים לסיום. מרמורק מתקרבת להינצלות

הפועל ירושלים חוזרת לליגה הלאומית. בשבוע שבו האחות הקטנה, הפועל קטמון, חזרה לליגה א', הקבוצה של לופא קדוש חגגה היום (שישי) את שובה לליגה השנייה בישראל. שלושה מחזורים לסיום העונה, הקבוצה הירושלמית חילצה 1:1 נגד הפועל ערד, שהספיק לה כדי להבטיח את המקום הראשון ולחגוג כבר היום את העלייה.

ירושלים, שירדה בשנה שעברה מהליגה הלאומית, עמדה במטרה הענקית שהציבה לעצמה בתחילת העונה, ובתום עונה מצוינת שבמהלכה היא הפסידה בשלושה משחקים בלבד (יתר המשחקים יהיו כמובן לפרוטוקול), היא יכולה להרשות לעצמה לחגוג רגעים קסומים אחרי המשבר שפקד אותה אשתקד. במשחק עצמו, ערד עלתה ליתרון משער של אייל עבד בדקה ה-45, אבל אופיר עזו, מי אם לא הוא, השווה חמש דקות לסיום, מה שהספיק להגדלת הפער בצמרת ל-11 נקודות.

בינתיים נמשכים הקרבות על מקום בפלייאוף העליון. בני אילת שמרה על המקום השני בליגה, למרות שסיימה רק ב-1:1 נגד השקמה רמת חן בחוץ. אבי מלכה כבש את שער היתרון לאילת בדקה ה-65, אבל טל איילה חילץ שוויון דרמטי בפנדל בתוספת הזמן של המשחק. מכבי קרית מלאכי השלישית פספסה הזדמנות לחלוף על פני אילת בטבלה אחרי שסיימה ב-2:2 נגד מכבי קרית גת. קובי ועקנין חילץ שוויון בדקה ה-92 אחרי שקרית מלאכי הובילה (אבירן אלקיים, 10), ואבשלום ביטון (65) ואסף עמירה (75) ביצעו מהפך.

קבוצת האוהדים של מכבי קביליו יפו יכולה להיות אופטימית אחרי שאספה ניצחון מספר 12 העונה. הקבוצה גברה היום 1:2 על מכבי יבנה אחרי שעידן דוד (30) וסוהיב פריג (70) העלו את היפואים ליתרון, ורפי סגל רק צימק (73). הפועל כפר שלם, שנאבקת על מקום בשישייה הראשונה, הביסה 0:4 את מכבי עמישב פתח תקוה. אלדד נאור, דודי ליברמן, רומן מלכוב וחן לוי הרשיתו מול המלאבסים, שסיימו את המשחק בעשרה שחקנים.

גם בתחתית הסיפור מעניין מאוד, זאת לאחר שהפועל מרמורק הצליחה לנשום אוויר בזכות ניצחון קריטי על בני טייבה 0:2 בחוץ. הקבוצה של צחי טייר, שהצטרף למרמורק במחזור העשירי כשזו שהתה במקום האחרון, פתחה פער של שש נקודות מהקו האדום תוך שהיא חולפת על פני מכבי קרית גת וצפרירים חולון. במשחק עצמו, עידן שמש (65) וליאב פרנקו (90) סיפקו את השערים החשובים שמשאירים את טייבה במקום האחרון עם סיכוי ממשי לרדת ליגה.

צפרירים חולון נשרה למקום ה-14 אחרי הפסד 3:1 לעירוני כפר יונה. אדם לם (20), שימי גורנו (45) ועומר אלמשלי (92) סיבכו את החולונים, שאיזנו זמנית בדקה ה-40 (עופר סהר). הפועל נחלת יהודה השיגה ניצחון חשוב, אחרי שגברה 0:1 על עירוני רחובות. אורן דיין כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-33.

צפון: הקרב על המקום השני מתחמם

במחוז הצפוני של ליגה א', זהות העולה מהמקום הראשונה כבר נקבעה, מה שאיפשר למכבי אום אל פאחם להוריד את הרגל מהגז. הקבוצה המצוינת, שהפסידה העונה רק פעמיים, סיימה היום ב-1:1 במשחק החוץ שלה נגד מכבי טמרה, שמצידה איבדה עניין בליגה. ואשדי אבו יונס העלה את טמרה ליתרון אחרי עשר דקות של משחק, אבל יניב אברג'יל עם שער שוויון עשר דקות לסיום מנע הפסד.

עירוני קרית אתא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון והיום היא ניצחה 0:1 בחוץ את עירוני חדרה. אילן טל כבש בדקה ה-90 והקפיץ את קרית אתא למקום השני המצוין, כאשר כעת היא מקדימה בשתי נקודות את הפועל עפולה ואת אסי גלבוע. השתיים נפגשו היום וסיימו ב-1:1. יובל שאואט כבש ראשון בפנדל בדקה ה-35 וכפיר דר הישווה בדקה ה-58.

מכבי צור שלום, שעדיין מאמינה בסיכויים שלה להשתלב בפלייאוף העליון, איכזבה כשסיימה רק ב-1:1 נגד עירוני טבריה. שלום עקיבא כבש את שער היתרון לטבריינים בדקה ה-25, אבל שלומי לזמי חילץ נקודה בתוספת הזמן.

תוצאות נוספות:

מכבי כפר קנא - הפועל דלית אל כרמל 1:1
לכפר קנא: טאהר בשאע (5). לדלית אל כרמל: אחסן חלבי (85 בפנדל)

מכבי כפר קרע - הפועל רמות מנשה מגידו 2:3
לכפר קרע: אחמד גליון (14 ו-41), מאלק קבהא (55). לרמות מנשה: נמרוד ברניר (28 ו-36)

מ.ס. כרמיאל צפת - אחי עכו 0:0

מ.ס. אום אל פאחם - הפועל כפר קנא 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully