וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הכח עמידר ר"ג הדהימה את רמת השרון 0:2

סתיו אלימלך רשם ניצחון בכורה על סגנית המוליכה, קבוצתו רחוקה 5 נק' מהקו האדום. כפר סבא השיגה רק 2:2 בנצרת

המחזור ה-30 והאחרון לפני הפלייאוף בליגה הלאומית יצא לדרך אמש (שישי) עם ארבעה משחקים. במשחק המרתק מכולם גברה סקציה נס ציונה 0:1 על הפועל הרצליה וחלפה ברגע האחרון על פני יריבתה בדרך למקום השישי וזכתה בכרטיס האחרון לפלייאוף העליון. מכבי הרצליה עלתה זמנית למקום השלישי עם 0:2 על בית"ר שמשון תל אביב, שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף האמצעי. בני לוד גברה 1:2 על הפועל רעננה, ומכבי באר שבע ניצחה 0:4 את מכבי עירוני ג'ת בהקדמה לקרב ביניהן בפלייאוף התחתון.

במשחקי השבת (ראו קטע נפרד) הפתיעה הכח עמידר רמת גן 0:2 את עירוני רמת השרון, בעוד אחווה עראבה ונצרת עילית נפרדו ב-1:1 בקרב תחתית. עירוני בת ים גברה 0:2 על הפועל ראשון לציון, שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי. הפועל כפר סבא תחל את הפלייאוף העליון עם שלוש נקודות יתרון על פני רמת השרון ושבע נקודות על פני מכבי הרצליה השלישית, אחרי 2:2 שהשיגה בעילוט מול אחי נצרת.

הפועל הרצליה - סקציה נס ציונה 1:0

אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, השיגה נס ציונה ניצחון יקר מפז רגע לפני שהפלייאוף העליון בורח לה מבין האצבעות. הקבוצה של רפי כהן, שהורחק במהלך המחצית השנייה אחרי ויכוח עם השופט, הגיעה דרוכה לרגע האמת, ונעזרה בשער של אריק רומאו, שהתרומם מצוין בדקה ה-34 להרמה של דודו בן שושן ונגח את שער הניצחון. הרצליה, ששמטה יתרון בשבוע שעבר והפסידה להפועל ראשון לציון 3:1, תיאלץ להסתפק בפלייאוף האמצעי.

בית"ר שמשון תל אביב - מכבי הרצליה 2:0

ארבעה משחקים ברציפות שבת אלן מסודי מכיבוש, אבל לשמחתו של משה סיני מלך השערים שלו חזר לעניינים עם צמד פרטי. אחרי מחצית ראשונה מאופסת שבר מסודי את הבצורת בדקה ה-57, והוסיף את השני שלו כעבור 11 דקות. הקבוצה של ארז בנודיס קיוותה לחבר ניצחון שלישי ברציפות אבל נותרה ללא מוטיבציה מסוימת אחרי שהבטיחה את מקומם בפלייאוף האמצעי, וסגרה את העונה הרגילה עם הפסד ביתי.

בני לוד - הפועל רעננה 1:2

קבוצתו של אייל לחמן רצתה להמשיך במומנטום אל תוך הפלייאוף העליון, אבל נתקלה ביריבה בתנופה. בני לוד רשמה משחק שמיני ברציפות ללא הפסד וצירפה עוד ניצחון חסר משמעות אחרי שאיבדה סיכוי להתברג בין שש הראשונות. טל מאיר העלה את המקומיים ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-13, והכפיל את התוצאה עם השני שלו בדקה ה-52. מוחמד פודי רק צימק לאורחים מהשרון בדקה ה-70.

מכבי באר שבע - מכבי עירוני ג'ת 0:4

גם ניצחון בתוצאה אסטרונומית לא היה מעלה את הבאר שבעים לפלייאוף האמצעי, אז הם הסתפקו בחגיגת שערים לקהל שלהם ששלחה אותם להמשך מאבקי ההישרדות במצב רוח טוב. שער עצמי של עלי מחאג'לה נתן למקומיים יתרון ראשון בדקה הרביעית, ורפי עמוס כבש את השני בדקה ה-31 אחרי טעות בהגנת האורחים. שלוש דקות לסיום ניתזה בעיטה של עומר מולאי מרגלו של פריד מחאג'נה וחדרה פנימה כדי לקבוע 0:3, ומולאי חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

משחקי שבת

עירוני רמת השרון - הכח עמידר רמת גן 2:0

הקבוצה של מומי זפרן הבטיחה את המקום השני בשבוע שעבר, ואולי בשל כך היא נחלה הערב את אחד ההפסדים המפתיעים ביותר שלה העונה. ישראל בן ישראל העלה את האורחים ליתרון מפתיע בדקה ה-30, וחמודי כיאל קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. שתי הקבוצות שיחקו את חצי השעה האחרונה עם עשרה שחקנים, לאחר שגל ניר הורחק משורות רמת השרון (51) ועומר רפס מרמת גן (60). סתיו אלימלך רושם ניצחון בכורה בג'וב החדש, הכח חוגגת ניצחון ראשון על יריבתה מרמת השרון מאז אפריל 2005, ובורחת מרחק חמש נקודות מהקו האדום.

אחווה עראבה - נצרת עילית 1:1

שתי קבוצות שמקוות להימנע מירידה לליגה א' נפגשו לחזרה אחרונה לפני הפלייאוף התחתון, וחלקו את הנקודות. בן מרטין העלה את נצרת עילית ליתרון בדקה ה-30, אך מוחמד נגאר השווה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-83. האורחים אמנם קוטעים רצף של שני הפסדים, אך הקו האדום מאיים מתמיד.

עירוני בת ים - הפועל ראשון לציון 0:2

עם שישה ניצחונות ותיקו בשבעת המשחקים האחרונים, הכתומים הפכו לקבוצה החמה של הליגה, אבל גם הם נכנסים לפלייאוף ברגל שמאל. ניסן יחזקאל חתם השבוע על הארכת חוזהו ובקבוצה חושבים על ליגת העל, אך את העונה הסידרה סיימו במקום הרביעי בעקבות ההפסד בבת ים. המארחים, אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, נהנו משער של פטי נימבה כבר בדקה ה-13 וסגרו עניין עם שער בתוספת הזמן של עוז ברנדווין. בת ים במקום ה-12 ותשחק בפלייאוף התחתון.

מכבי אחי נצרת - הפועל כפר סבא 2:2

הקבוצה של תומר קשטן כבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, אבל איבדה אפשרות להגדיל את הפער כשסיימה בתיקו בעילוט. אחי נצרת לא הפסידה לכפר סבא בליגה מאז 2001, וגם הפעם ידעה לחזור מולה פעמיים מפיגור. האורחים הוליכו במחצית משער של דידי אונגר בדקה ה-30, אבל אמג'ד סולימאן השווה בדקה ה-77. הדרמה התגברה עם שער יתרון נוסף של כפר סבא אותו הבקיע בן מלכה שלוש דקות לאחר מכן, אך עוד שלוש דקות עברו ויובל שבתאי איזן וקבע חלוקת נקודות, כאשר בתווך הורחק ג'ורג' בייסה. נצרת בפלייאוף האמצעי, כפר סבא זקוקה למאמץ נוסף כדי לחזור לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully