וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קטמון עלתה לליגה א'

2,500 הגיעו לטדי וחגגו עלייה שנייה ברציפות אחרי 1:3 על מכבי שעריים. שלושער למלול. זאדה: "זו הפועל ירושלים האמיתית"

מגד גוזני

צילום וידאו: קובי נתן
עריכה: יותם בן-דוד

הפועל קטמון על המפה. קבוצת האוהדים הירושלמית הבטיחה הערב (שלישי) את ההעפלה לליגה א' לאחר ניצחון ביתי 1:3 על מכבי שעריים. 2,500 צופים הגיעו לאצטדיון טדי למשחק העונה של מחוז דרום ב' ובסיומו פתחו את השמפניות. שני מחזורים לסיום העונה, הפער בין השתיים גדל ל-12 וגם המשחק החסר של שעריים כבר לא יעזור לה לסגור את ההפרש. קטמון מסיימת עונה מדהימה. מתוך 26 משחקים ששוחקו עד עכשיו השיגה הקבוצה 20 ניצחונות והפסידה רק פעם אחת.

האורחת הייתה זו שעלתה ליתרון עם שער של מוסא בן חיים כבר אחרי תשע דקות. קטמון החלה ללחוץ ואיזנה בדקה ה-29 כשכפיר מלול כבש את שערו ה-20 העונה. המארחים לא רצו לאכזב את האוהדים ולחצו על הדוושה כדי להשיג הכרעה. אותו מלול הקפיץ את טדי עם שער המהפך בדקה ה-71 והשלים שלושער ענק ארבע דקות לסיום.

המאמן זאדה חגג בסיום: "הכי כיף בעולם כי זאת הפועל ירושלים האמיתית". יוסי אבולעפיה: "ההרגשה נפלאה, לא חוויתי דברים כאלה. אני מתרגש, כיף לי והלוואי שבשנה הבאה יהיה אותו דבר". הקפטן הוותיק שי אהרון נשמע ריאלי יותר: "השאיפה של כולנו שהקבוצה הזאת תהיה אמצעי להשגת המטרה והיא קבוצה אחת אדומה בירושלים שתביא גאווה לעוד כמה אלפים כאלה. אני גאה".

קטמון, כזכור, הוקמה במהלך 2007 על ידי אוהדי הפועל ירושלים שמאסו בניהול של ויקטור יונה ויוסי סאסי. הקבוצה שיחקה שנתיים בליגה א' דרום לאחר שקנתה את מקומה של הפועל מבשרת ציון. ההסכם הגיע לסיומו אחרי שנתיים ואז הוקמה הקבוצה מחדש בליגה ג'. העלייה ההיסטורית לליגה א' היא השנייה של הקבוצה ברציפות ובעונה הבאה תשחק החבורה של ליאור זאדה בליגה השלישית ככל הנראה לצד קבוצת אוהדים נוספת, מכבי קביליו יפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully