וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "אנחנו פשוט קבוצה מדהימה"

שחקנית אליצור רמלה חגגה את הזכייה באליפות. עדן ענבר: "הישג מדהים". עדני דגן: "יש לנו שחקניות ענקיות עם לב גדול"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אליצור רמלה זכתה הערב (ראשון) באליפות ישראל לעונת 2010/11 עם 58:76 על מכבי אשדוד ו-0:3 בסדרת גמר הפלייאוף. הקבוצה של עדן ענבר השלימה זכייה בטרבל, לאחר שזכתה העונה כבר בגביע המדינה עם ניצחון על מכבי רמת חן וביורוקאפ, שם ניצחה את אראס הצרפתית. בסיום הייתה חגיגה גדולה באולם ברמלה, חגיגות שיימשכו כנראה עוד הרבה זמן.

מאמן האלופה עדן ענבר אמר בסיום: "זה דווקא הזמן להיות רגועים. שיחקנו בליגה הישראלית ובגביע 30 משחקים, ניצחנו 29. ההפסד האחרון שלנו היה לפני חמישה חודשים וזה מאוד מאוד קשה. אחרי אירופה מאוד פחדתי, אבל אנחנו באמת קבוצה וההישג הזה מדהים. עשינו שמח להרבה אנשים וגם לנו".

הכוכבת הגדולה של הקבוצה, שי דורון, שהפציצה היום 18 נקודות, הוסיפה: "זאת קבוצה מדהימה, לא היה אגו אחד בקבוצה ובגלל זה השגנו את ההישגים האלה. מרגישה טוב לעשות את זה כמו שעשינו, כשכל אחת ויתרה קצת, כי בעוד כמה שנים לא נזכור מי קלעה כמה".

ריבי גרינבוים: "הייתה עונה מדהימה, זכינו בכל התארים. זו הייתה עונה מרגשת ואני שמחה שהיא נגמרה עם שלושה תארים. כל מה שעשיתי העונה מוקדש לאמא ואבא שלי. היה קשה מאוד לעבור קבוצה, אבל בסופו של דבר זכינו בכל התארים וזה היה שווה את זה".

אורנית שוורץ: "זו העונה הכי גדולה של קבוצה ששיחקתי בה. קרה משהו שלא חלמתי עליו, זה משהו שהתגלגל עם הדרך. הוכחנו כל הפלייאוף שאנחנו קבוצה טובה ולא סתם אנחנו אלופות אירופה. היה רגע אפילו יותר מיוחד במשחק באראס, אבל כל ניצחון הוא ניצחון מתוק וזה משהו שייחרט בזיכרון שלי. כל הקריירה שלי אמרו שאני טראבל מייקר, היום אני טרבל".

מאמן המפסידה, עדני דגן, אמר: "יש לנו שחקניות ענקיות עם לב גדול שלא הסכימו לוותר אף פעם למרות שהיה נראה שקצת ויתרנו. עצוב לי, כי לא קורה הרבה פעמים שאתה מצליח לבנות כזאת קבוצה, אבל כנראה שהן היו גדולות עלינו קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully