וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו דורש 1.2 מיליון דולר נטו

10.4.2011 / 8:46

הגארד העלה את תנאיו, הנהלת מכבי תל אביב מתקשה במו"מ על הארכת חוזהו, ולא מוכנה לשלם לו מעבר ל-750 אלף דולר

עם תום משחקי ההצלבה מכבי תל אביב שבה לשולחן הדיונים במטרה להחתים את ג'רמי פארגו, כשקברינטי הקבוצה מנסים להבטיח את הישארותו של השחקן בקבוצה. אולם ההנהלה שוב נתקלת בקשיים מהותיים בשיחותיה עם הגארד המצטיין ונציגיו: ל"וואלה! ספורט" נודע כי פארגו דורש 1.2 מיליון דולר נטו - בעוד מכבי תל אביב לא תהיה מוכנה לשלם מעבר לכ-750 אלף דולרים נטו עבור השחקן.

עוד נודע כי לשחקן האמריקני יש ביקוש חובק עולם: מספר קבוצות ביוון, בספרד וברוסיה מעוניינות בו, ומוכנות לשלם בעדו סכומים גבוהים, כשבמקביל השחקן עצמו הצהיר לא אחת בפני מקורביו ש"הוא רוצה לנסות את אופציית ה-NBA".

כזכור, מכבי תל אביב כבר קיימה לפני מספר חודשים משא ומתן אינטנסיבי עם השחקן, אולם מסתבר כי ההתמהמהות של מכבי עלתה לה ביוקר: אם לפני כחודשיים דרש הגארד כ-650 אלף דולר, בעוד מכבי הציעה 450 אלף דולר – עתה נסקו דרישותיו הכספיות של השחקן, והן עומדות, כאמור, על 1.2 מיליון דולר.

הנהלת מכבי תל אביב יודעת מדוע היא מתבייתת על פארגו. השחקן, ששכרו עומד כעת על 250 אלף דולרים בלבד לעונה ,הציג יכולת מצוינת בסדרה מול קאחה לבוראל, ולאחר פציעתו של פרקינס הפך לשחקן הכי משמעותי והוביל את הקבוצה לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully