וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:2 את קייבו

הנראזורי התאוששו מהשבוע הקשה עם ניצחון ביתי על קייבו, וצימקו את הפער ממילאן לשתי נקודות. אודינזה - רומא 2:1

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) כאשר אלופת אירופה הדאבליסטית המדרדרת, אינטר, הרגיעה מעט את אוהדיה עם ניצחון 0:2 על קייבו וצימקה את הפער מהפסגה באופן זמני. לשתי נקודות. מאוחר יותר השיגה רומא ניצחון סופר דרמטי על אודינזה 1:2 ושבה למאבק על המקום הרביעי

אינטר - קייבו 0:2

תוך שלושה ימים צנחו הנראזורי מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. זה החל עם התבוסה בליגה, בדרבי 3:0 למילאן והמשיך ביום שלישי באלופות עם ה-2:5 של שאלקה גם בסן סירו במשחק הראשון של רבע גמר הצ'מפיונס. ההפסדים החלו חרושת שמועות לגבי המשך דרכו של לאונרדו בעונה הבאה, אבל המאמן הופיע מחויך למדי למשחק מול קייבו, ביצע ארבעה שינויים בהרכב והשיג 0:2 שצימק את הפער ממילאן זמנית לשתי נקודות.

אינטר נראתה עדיין בהלם במחצית הראשונה והתקשתה מול השער, בזמן שקייבו צופפה והסתמכה על מתפרצות באמצעות סרגיו פליסייר. חוסיין חארג'ה וג'אמפאולו פאציני היו שניים מהשחקנים שחזרו להרכב של לאונרדו, אבל החלוץ ממש לא הרשים והוחלף במחצית השנייה. בדקה ה-65 אוהדי הנראזורי נרגעו, כשמייקון שלח כדור מימין ואסטבן קמביאסו המשיך מהאוויר פנימה. סטפנו סורנטינו רק נגע בכדור, אך לא יכול היה להושיע. מייקון, שבישל את הראשון, סגר את הסיפור מקרוב בדקה ה-84 וחגג שער בכורה העונה. אינטר, אחרי הטראומה הגדולה, שוב במקום השני.

אודינזה - רומא 2:1

משחק סופר דרמטי בפריולי פתח לחלוטין את המאבק על המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. אודינזה שהייתה הקבוצה הלוהטת וההתקפית באיטליה ב-2011, ספגה הפסד שני ברציפות והיא עשויה לאבד מחר (ראשון) את המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. הג'אלרוסי, מנגד, חזרו בגדול למירוץ והם במקום השישי מרחק שלוש נקודות מאודינזה. הבעלים החדש מארצות הברית יכול לחלום על ליגת האלופות כבר בעונה הבאה. ומי בכלל זוכר את פתיחת העונה הרעה של קלאודיו ראניירי?

ללא אלכסיס סאנצ'ז, אודינזה קיוותה להתאושש מההפסד 2:0 בלצ'ה, אבל לפרנצ'סקו טוטי היו תוכניות אחרות. הקפטן הוותיק דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-57. כשנראה היה שרומא בדרך לניצחון, הגיע מלך שערי הליגה, אנטוניו די נטאלה ועם ה-26 של העונה קבע שוויון בדקה ה-87. עמוק בתוספת הזמן כבש קוג'ו אסמואה שער נוסף לזברות הקטנות, אבל השופט פסל את השער. אודינזה לא סיימה להתווכח וספגה מטוטי מן העבר השני. שער מספר 11 העונה לקפטן ושמיני בששת משחקי הליגה האחרונים. מדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully