וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפ"ס הבטיחה את המקום הראשון בעונה הרגילה

שער דרמטי של דידי אונגר (89) נתן לירוקים 0:1 על באר שבע. רמת השרון גברה 0:1 על ג'ת ושמרה על פער של 8 נק' מראשל"צ

המחזור ה-29 והלפני האחרון בליגה הלאומית יצא לדרך בסוף השבוע וזה זמן ההכרעות. על הפרק, כרטיסים אחרונים לפלייאוף העליון ומאבקי מיקום רותחים בכל חלקי הטבלה. הערב (שבת) הבטיחה הפועל כפר סבא את המקום הראשון עם 0:1 דרמטי על מכבי באר שבע. עירוני רמת השרון התבססה במקום השני עם 0:1 על ג'ת.בשישי, הפועל ראשון לציון אירחה את הפועל הרצליה לקרב צמרת בתקווה לצמצם את הפער מרמת השרון השנייה לפני הקיזוז, והצליחה. ראשון לציון ניצחה 1:3 אחרי שפיגרה.

הפועל רעננה הצליחה להתקרב לפלייאוף העליון אחרי שהביסה במשחק בית את מכבי אחי נצרת 0:4, כשמחמוד פודי חוגג שלושער על הנצרתים. הכח עמידר רמת גן ומכבי בת ים נפגשו לקרב תחתית חשוב ונפרדו ב-0:0. בשבת,

משחקי שישי

הפועל ראשון לציון - הפועל הרצליה 1:3

ראשון לציון כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון ולאור הירידה בכושר של רמת השרון, החבורה מעיר היין מאמינה ביכולתה לחזור למאבק העלייה בעזרת הקיזוז. הניצחון על הרצליה היה קשה, ראשון לציון נזקקה למהפך, אבל הקבוצה החמה בליגה - ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים - הוכיחה אופי והראתה כי היא מוכנה לעשות הכל כדי להגשים את חלום העלייה. ראשון לציון הטילה את יהבה על ההתקפה והפועל הרצליה ניצלה זאת בדקה ה-10 כדי לעלות ל-0:1, אחרי שריף מסיקה קיבל כדור עומק מחנוכה, עקף את השוער ומזווית קשה גלגל את הכדור פנימה. ראשון לציון לא הצליחה לפצח את הגנת הרצליה וירדה למחצית בפיגור.

ראשון לציון שלטה לחלוטין במשחק במחצית השנייה, ובדקה ה-60 הייתה קרובה לשוויון, כשדודו אברהם הרים כדור וגל ספיר נגח לקורה. שוער הרצליה עידו לוי קלט את הכדור החוזר. בדקה ה-74 ראשון לציון באה על שכרה והשוותה ל-1:1. כדור נייח עבר את כל הגנת הרצליה והגיע לגל ספיר שדחק מקרוב. ספק רב אם הכדור עבר את קו השער, אולם הקוון אישר וראשון לציון חגגה. הרצליה לא עמדה בלחץ, ובדקה ה-80 ראשון לציון חוללה מהפך, כשרן יצחק ניצל טעות בהגנת האורחים ובעט מ-16 מטר בעוצמה שטוח ופנימה, כדי לקבוע 1:2 למארחת. בתוספת הזמן החגיגה הושלמה, כשזולו הוליך מתפרצת, מסר ליינון ברדה, שבעט מזווית קשה מתוך תיבת החמש וקבע את תוצאת המשחק 1:3. הרצליה, אחת מהפתעות העונה, הפסידה לראשונה במשחק חוץ בליגה מאז ה-1 בינואר.

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת 0:4

הקבוצה של אייל לחמן, שחתם השבוע לעונה נוספת, תלויה בעצמה במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון והניצחון הגדול על אחי נצרת מוכיח שהיא לא מתכוונת לוותר. רעננה רשמה ניצחון שני בתשעת משחקי הליגה האחרונים, כשמולה התייצבה קבוצה שהסתבכה לאחרונה, וההפסד השלישי ברציפות שספגה אחי נצרת מעמיד אותה בסכנת ירידה לפלייאוף התחתון. אחרי מחצית ראשונה מאופסת הרעננים להטו כשמוחמד פודי העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-47. רובינסון הכפיל את יתרון רעננה בדקה ה-73, ומוחמד פודי חגג שלושער כשכבש בדקות 84 ו-85 וקבע 0:4 גדול ללחמנים.

הכח עמידר רמת גן - מכבי בת ים 0:0

קרב תחתית לוהט בווינטר הסתיים ללא הכרעה, מה שלא ממש תורם למצבן של שתי הקבוצות. סתיו אלימלך פתח ברגל שמאל את הקדנציה שלו כמאמן הסגולים אחרי תבוסה 4:0 להפועל הרצליה. הכח שלו ניצחה עד כה פעם אחת ב-23 המשחקים האחרונים בליגה ולא השיגה ניצחון ביתי מאז המחזור החמישי. בת ים ידעה שסיכוייה לחמוק מהפלייאוף התחתון אפסיים ולכן הייתה חייבת נקודות שיחזקו את מעמדה לפני הקיזוז, אולם גם היא יכולה להיות מאוכזבת מכך שהשיגה רק נקודה אחת, ורשמו תוצאת תיקו רביעית ברציפות ומשחק שביעי ללא ניצחון.

משחקי שבת

הפועל כפר סבא - מכבי באר שבע 0:1

גם הקיזוז כבר לא יעצור את החבורה הלוהטת של תומר קשטן. הירוקים חיברו ניצחון חמישי ברציפות באופן דרמטי במיוחד, אחרי שער של דידי אונגר בדקה ה-89. מחזור אחד לסיום העונה הרגילה הבטיחה כפר סבא מוליכה בחמש נקודות על פני רמת השרון השנייה, כשמנגד הבאר שבעים שהחזיקו מעמד מול הראשונה במשך כמעט 90 דקות נאלצו לצאת ללא נקודה, נותרו עם נקודה בודדת בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלהם והתרחקו מהפלייאוף האמצעי.

ג'ת אל אהלי - עירוני רמת השרון 1:0

רמת השרון הייתה זקוקה להתאוששות מהירה מההפסד המפתיע בבאר שבע במחזור הקודם, ונעזרה במפגש מול ג'ת החלשה כדי לשמור על פער נוח מראשון לציון הלוהטת שאיימה להידבק אליה במקום השני. המקומיים לא ניצחו 16 משחקי ליגה רצופים, אבל עשו חיים קשים לקבוצה של מומי זפרן שהסתפקה בשער בודד של אוסקר גררו בדקה ה-36 כדי לחלץ שלוש נקודות מלאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully