וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "דמארי ובן חיים בנבחרת לא בגלל לוזון"

6.4.2011 / 15:53

פרננדז צ'וטט עם אוהדים באתר ההתאחדות, הכחיש יחס מועדף למכבי פ"ת, התייחס למליקסון והרוש וחשף את סוד הסוכריות

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז השתתף היום (רביעי) ברב שיח בדף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, וענה לשאלות של אוהדים. פרננדז, כמובן, הביע אופטימיות אחרי שני הניצחונות האחרונים של הנבחרת. "אני מאמין בשחקנים שלי", אמר הצרפתי, "מאמין שאם נעבוד קשה, ובמידה והשחקנים יתנו הכל על המגרש - אנחנו נוכל להגיע לפחות למקום השני".

- מה אתה חושב על זה שטוענים שהכנסת לסגל את טל בן חיים ועומר דמארי רק כדי לרצות את יו"ר ההתאחדות אבי לוזון? "מי שחושב ככה הוא ממש לא בכיוון", אמר המאמן, "בן חיים ועומר דמארי לא בנבחרת בשביל לרצות את אבי לוזון. מדובר בשני שחקנים צעירים, כישרוניים ואיכותיים. אני מזמן שחקנים מפתח תקוה כמו שאני מזמן מעכו או מכל קבוצה אחרת בליגה".

- לואיס, למה בכל משחק אתה משחק עם חמישה בלמים? שחק התקפי, אנחנו רוצים יורו. "ברוב ההרכבים שאני מרכיב יש לפחות שלושה שחקנים קדמיים", אמר פרננדז, "אני רוצה לייצר קבוצה מאוזנת וחזקה הגנתית ומשתפרים בכך ממשחק למשחק".

- מה לגבי מליקסון, מדוע הוא לא מזומן לסגל? "אני כן עוקב אחרי מאור", אומר פרננדז, "שקלתי לזמן אותו במשחקים האחרונים, אבל כמותו היו שחקנים אחרים שלא זימנתי מסיבות של פציעות, כמו שפונגין ובן דיין. בקישור של הנבחרת יש הרבה תחרות, עם שחקנים כמו בירם, אלמוג, בוזגלו ורפאלוב".

לואיס, כמה סוכריות אתה יכול לסיים במשחק? ומתי התחלת עם זה? "המנהג הזה התחיל כשאימנתי בפאריס סן ז'רמן", אמר המאמן, "זה מאפשר לי להירגע ולהתרכז ומעדיף את זה מסיגריות".

פרננדז נשאל על שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש, וענה: "אריאל שוער צעיר, שצריך להשתפר, להתקדם ולצבור נסיון ברמות הגבוהות אבל הוא שוער טוב כבר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully