וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קיירוש יאמן את נבחרת אירן

הפורטוגלי הגיע לסיכום את ההתאחדות המקומית. היה אמור להגיע כבר בפברואר, אבל אז משפחתו סירבה לעבור לטהרן

קרלוס קיירוש סיכם הבוקר (שני) את תנאיו את ההתאחדות האירנית וימונה למאמנה של נבחרת הכדורגל המקומית. המאמן הפורטוגלי נפגש בטהרן עם בכירים בכדורגל המקומי והמשימה הגדולה שלו תהיה להצעיד את אירן למונדיאל 2014 שיתקיים בברזיל.

ההתאחדות האירנית ניהלה עם קיירוש מגעים מזה זמן רב והגיעה איתו לסיכום כבר בפברואר, אלא שאז המינוי לא יצא לפועל בגלל סירובה של משפחת המאמן לחיות באירן. לבסוף העסקתו כן יצאה לפועל והוא צפוי להרוויח כשני מיליון דולר לעונה.

למרות שהיא מיוצגת על ידי מספר שחקנים באירופה, אירן לא הצליחה להעפיל למונדיאל 2010 והודחה מאליפות אסיה האחרונה כבר ברבע הגמר. אפשין גוטבי אימן את הנבחרת עד לאחרונה וחאבייר קלמנטה הספרדי סירב לפני שנה לקחת את התפקיד בגלל שלא הסכים להתגורר במדינה.

קיירוש, שנודע בעשור האחרון בעיקר בזכות העבודה המוצלחת שלו כעוזרו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, כבר אימן שלוש נבחרות בעבר: איחוד האמירויות, דרום אפריקה ופורטוגל, בה העביר שתי קדנציות. הוא פוטר על ידי ההתאחדות הפורטוגלית לפני מספר חודשים לאחר שהושעה לחצי שנה על ידי הוועדה למלחמה בסמים בספורט בגלל שהפריע לסוכניה לבצע בדיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully