וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי לא מרימה ידיים

האלופה התקשתה מול הלפני אחרונה לאנס, אך לבסוף ניצחה 0:1 וצימקה את הפער מליל ל-4 נקודות. 2:2 מאכזב לליון

זיעה רבה נאלצה מארסיי להגיר הערב (ראשון) לפני שהכניעה בסופו של דבר את לאנס 0:1 על מנת להשיג שלוש נקודות מאוד חשובות. קבוצתו של דידייה דשאן התקשה מאוד מול המדורגת 19 בטבלה, לפני שבעיטה נהדרת של בנואה שיירו בדקה ה-69 הביאה לאנחת רווחה קולקטיבית מצד האלופה, שצימקה את הפער מליל לארבע נקודות.

מוקדם יותר איבדה ככל הנראה ליון סיכוי לזכות באליפות, כששמטה יתרון כפול בחוץ מול ניס, ספגה שני שערים בתוספת הזמן ונפרדה מהמארחת ב-2:2 דרמטי. הקבוצה של קלוד פואל חזרה למגרש בו הודחה מהגביע הצרפתי, וגם הפעם לא ידעה לצאת ממנו עם שלוש הנקודות. ליון נותרה במקום הרביעי עם 50 נקודות, שמונה פחות מהמוליכה ליל.

אדרסון, שחקן ניס לשעבר, חזר לסגל של ליון אחרי פציעה ארוכה ונכנס כמחליף אחרי שעה של משחק. בדקה ה-22 הוא ראה מהספסל את קים קלסטרום השבדי מסובב כדור חופשי בשמאל לחיבורים. רגע לפני השריקה למחצית, מקסים גונאלון בישל לליסנדרו לופז את השני של ליון. התוצאה נותרה בעינה עד הדקה ה-91, אז אריק מולונגי צימק מהנקודה הלבנה בעקבות עבירה שזיכתה באדום את פאפ דיאקטה, שגרם לפנדל גם בדקה ה-50, אבל אז הוגו לוריס עצר את הבעיטה של דניא ליובויה. שתי דקות לאחר מכן קיבלה ניס קרן, והבלם הארגנטינאי רנאטו סיבלי קבע שוויון דרמטי מקרוב.

קבוצת תחתית נוספת, ולנסיין, השיגה נקודה חשובה בסנט אטיין עם 1:1. ולנסיין הגיעה אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, מתוכם ארבע תוצאות תיקו, אך עם היסטוריה מוצלחת מול הירוקים. גרגורי פוז'ול העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-49, אבל דימיטרי פאייה, שבעט לקורה במחצית הראשונה, השווה עם שער נהדר תשע דקות לאחר מכן.

עדכון ראשון: 19:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully