וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "לא נשבר מהר, יודע מה אני שווה"

מאמן מכבי ת"א, שימריא לקנדה להיפגש עם גולדהאר, הוסיף: "מסוגל להצעיד את מכבי להישגים". רנגלוב: "לא יודע מה יהיה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי תל אביב לא יודעים מה לעשות כדי לעצור את כדור השלג שנערם ומתגלגל ללא הפסקה. הקבוצה של מוטי איוניר ספגה הערב (שבת) הפסד שלישי ברציפות בליגת העל, 2:0 לבני יהודה, במסגרת המחזור ה-28. הצהובים לא כבשו גם במשחק זה, שלושה משחקים רצופים, והם עם ארבעה משחקים ללא ניצחון, ארבעה הפסדים בששת משחקיהם האחרונים ורק עם ארבע נקודות מ-18 אפשריות. מחפיר, בהתחשב בתקציב הגדול של הקבוצה.

לירן שטראובר שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מצב הרוח שפוף ביותר. לירן שטראובר/ברני ארדוב

איוניר ייפגש עם גולדהאר בקנדה

איוניר ימריא הלילה (בין שבת לראשון) לקנדה במטרה להיפגש עם הבעלים מיטש גולדהאר. יצוין כי הפגישה תוכננה מראש ולא נקבעה כתוצאה מההפסד לבני יהודה. איוניר ידון עימו על בנייתה של הקבוצה לקראת העונה הבאה וייתכן שאולי אף יחתום על חוזהו לעונה הבאה.

נכון לעכשיו, אין שום שינוי במעמדו של איוניר והוא זה שאמור לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה כפי שהודיע גולדהאר בשבוע שעבר. הבעלים הקנדי מעריך מאוד את איוניר ומאמין כי הוא האיש הנכון להוביל את הקבוצה.

בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מהבלם סאבו פאביצ'ביץ', שמפגין לאחרונה יכולת חלשה ואף הורחק במשחק בכרטיס אדום. פאביצ'ביץ' צפוי, גם הוא כמו מספר שחקנים נוספים, להיות משוחרר בתום העונה.

בשבוע הבא, במשחקה מול מכבי פתח תקוה, תחסר מכבי תל אביב את צמד הבלמים שלה אבי סטרול (צהובים) וסאבו פאביצ'ביץ' (אדום). מי שאמור לחזור בשבוע הבא להרכב הוא ניבאלדו. מי שעוד ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים הוא הקשר גל אלברמן.

סאבו פאביצ'ביץ' שחקן מכבי תל אביב מקבל כרטיס אדום. ברני ארדוב
לאור הירידה הדרסטית בכושרו, הוא עלול לא להישאר בעונה הבאה. סאבו פאביצ'יביץ'/ברני ארדוב

איוניר: "אני יכול לעשות קבוצה חזקה שתשמח את אוהדיה"

מוטי איוניר שוב שמע את האוהדים קוראים בגנותו, צועקים "ביזיון" ו-"תתפטר". כל זאת זמן קצר לאחר שכזכור הבעלים גולדהאר האריך את חוזהו ונתן לו את הזכות להמשיך לאמן את הצהובים גם בעונה הבאה.

"אני מרגיש רע בדיוק כמו לפני שבועיים אחרי ההפסד למכבי נתניה", אמר איוניר. "זו תקופה רעה מאוד של הקבוצה ועבור כל מי שקשור למכבי ובראשם המאמן. האוהדים תמיד צודקים כי הם באים לעודד, רוצים לראות קבוצה מנצחת ורואים קבוצה מפסידה. ככה זה הכדורגל. זה מובן. אין טעם שאדבר על השיפוט. מי שראה את המשחק ראה אותו. מהרגע שחזרתי לליגת העל, החלטתי לא להתעסק בשופטים ולא לדבר עליהם".

איוניר התבקש גם לשאלת בניית הקבוצה לקראת העונה הבאה, ואמר: "למכבי תל אביב יש עדיין מטרה, והיא לפחות לסיים במקום השלישי שמוביל לאירופה, כך שאי אפשר לא להתייחס למה שנשאר העונה. אני אדם חזק מאוד, אני לא נשבר מהר, אני יודע מה אני שווה ואני יודע מה אני יכול לעשות עם מכבי בשנה הבאה. אני מאמין בדרך שלי, אני מאמין שאני מסוגל להצעיד את מכבי להישגים ואני חושב שאני יכול לעשות כאן קבוצה מאוד חזקה ונחושה, שתביא גם קצת שמחה לאוהדים שלה".

חלוץ הקבוצה דמיטאר רנגלוב אמר: "אין לי הסבר למה שקרה, זו באמת שאלה קשה. זה היה משחק קשה, זו תקופה רעה מאוד עבורנו. אני פשוט לא מאמין שזה קרה, לא יודע מה יהיה עם הקבוצה. אולי זה זמן טוב להתחיל להכין קבוצה חדשה לעונה הבאה. אנחנו חייבים לעבוד קשה ולהילחם עד הסוף. כרגע המצב קשה מאוד כי יש הרבה מאוד לחץ במועדון. אבל יש כשרונות טובים בקבוצה והרבה פוטנציאל. בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו משחקים כמו ילדים ונותנים ליריב להבקיע מולנו בקלות בעוד שאנחנו לא מייצרים מצבים".

קשטן: "ניצחון של משמעת טקטית, הקרבה וחוכמה"

מנגד, בקבוצה הכתומה של העיר שהוכיחה עליונות, השמחה הייתה גדולה - גם על הניצחון וגם לאור כך שהקבוצה ממשיכה לקבע עצמה כמועמדת רצינית לפלייאוף העליון.

המאמן דרור קשטן אמר בסיום משחק הניצחון בדרבי הקטן: "זה ניצחון של משמעת טקטית, נחישות, הקרבה וגם של חוכמה. העלייה למקום החמישי בהחלט מוסיפה למצב הרוח. זה צעד לקראת הפלייאוף העליון, אבל יש לנו שני משחקים מאוד קשים. מי שרוצה להיות בפלייאוף העליון צריך לשחק כפי ששיחקנו היום.

"בתקופה האחרונה בני יהודה משחקת כדורגל", הוסיף קשטן, "היא צברה אחוזי הצלחה גבוהים מאוד בסיבוב השני והוא עדיין לא נגמר. נקווה שיהיה לזה המשך. אין לי שום מוטיבציה מיוחדת לנצח את מכבי תל אביב, יש לי מוטיבציה לנצח כל קבוצה".

מבשל השער הראשון שעשה הרבה צרות לצהובים, פיני בלילי, אמר בסיום: "כל הניצחון הזה שייך לכל הקבוצה, על המלחמה וההקרבה. נשארו לנו שני גמרים בשביל להגיע לפלייאוף העליון ואנחנו צריכים את הקהל. אני מאמין שאם הוא יבוא ויתמוך, אין שום סיבה שלא נהיה בפלייאוף העליון".

בלילי, שנפצע בחלק העליון של הירך עקב התיקול עם שוער מכבי תל אביב לירן שטראובר, יזדקק כנראה למספר תפרים.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה חוגג עם פיני בלילי. ברני ארדוב
לא יכלו לקבל יריבה נוחה יותר. פדרו גלבאן ופיני בלילי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully