וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורו: נבחרת ישראל ניצחה 0:1 את נבחרת גאורגיה

הנבחרת ניצחה בפעם השנייה תוך שלושה ימים בזכות טל בן חיים (59), שש דקות אחרי שנכנס, ועלתה למקום השלישי

זוכרים שרק ביום שבת האחרון הגענו להמשך קמפיין מוקדמות היורו של הנבחרת חסרי אמונה? דיברנו על כך שאין שום סיכוי להעפיל ליורו, אבל תוך שלושה ימים כל התמונה הזו השתנתה. בשבת השיגו הבחורים של לואיס פרננדז ניצחון קשה על לטביה 1:2, ואמש (שלישי) הנבחרת השלימה שש נקודות חשובות במאבק שלה, ניצחה 0:1 את גאורגיה, שהייתה המוקש הגדול בבית, ופתאום נראה שהבית הזה מתעורר מבחינת הנבחרת בכחול-לבן. ישראל טיפסה למקום השלישי, ולמרות שיש לה משחק עודף על פני יוון וקרואטיה, יש לה בהחלט על מה להילחם לקראת ארבעת המשחקים האחרונים שלה בטורניר.

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הופעת בכורה חלומית, חילוף פשוט בינגו. טל בן חיים/ברני ארדוב

עוד קודם למשחק שמר פרננדז את הקלפים קרוב מאוד לחזה, דאג לשמור על מתח מבחינת השחקנים לגבי ההרכב, אבל בסופו של דבר הוא ערך ארבעה חילופים מההרכב שפתח בשבת, כשהקפיץ את מאור בוזגלו, דקל קינן, דני בונדר ואלמוג כהן להרכב, ובדרך הוא גם שינה מערך כשהחליט לפתוח עם שני בלמים (ולא שלושה כמו בשבת), חמישה קשרים וחלוץ בודד, כשאליניב ברדה שוב פתח.

הנבחרת הכתיבה את הקצב במחצית הראשונה, הגיעה ללא מעט הזדמנויות, אבל פספסה את ההזדמנות לעקוץ את הגאורגים, שהיו ממושמעים בהגנה. גאורגיה, שלא הפסידה עד הערב בעשרה משחקים רצופים, שמרה על עצמה כמו שעשתה נגד קרואטיה בשבת (ניצחה 0:1 בדקה ה-90), אבל כל זה עבד רק עד הדקה ה-59. שש דקות קודם לכן טל בן חיים, חלוצה של מכבי פתח תקוה, הוקפץ לדשא, והיה חתום על המהלך של המשחק, כשקיבל כדור מצוין מליאור רפאלוב, ועם הרבה מאוד ביטחון בהופעת הבכורה שלו בנבחרת הוא הרשית את שער הניצחון.

הגאורגים לא ויתרו, הגיעו לעוד כמה מצבים במיוחד לאור העבירות הרבות שבוצעו והביאו לכדורים חופשיים מסוכנים, אבל שום דבר מזה לא עבד להם הערב. יוסי בניון נקרא לדגל בדקה ה-71 ונכנס במקום ברדה, אבל לא היה מעורב במשחק ההתקפה של הנבחרת, שרק קיוותה לשמור על התוצאה ולא הרבתה במצבים. קשר צ'לסי חזר למגרשים אחרי חצי שנה, והנבחרת בוודאי תזדקק לו יותר בהמשך הקמפיין.

בסופו של דבר האיצטדיון בבלומפילד ראה ניצחון שני ושמר על מאזן מושלם לקראת המשך הקמפיין וההתמודדויות הצפויות נגד לטביה בחוץ ב-4 ביוני. לאחר מכן הנבחרת עוד תפגוש את יוון בבית, קרואטיה בחוץ ותנעל את הקמפיין מול מלטה בחוץ. אחרי היום, אנחנו שוב בחיים.

מחצית ראשונה

דקה 3 - ליאור רפאלוב ביצע עבירה על מורטאז דאושווילי, שנותר על הדשא ועיכב את חידוש המשחק עד שהוצא על אלונקה.

דקה 6 - בירם כיאל חיפש את ליאור רפאלוב בתוך הרחבה, אבל לא מצא אותו, ובכל מקרה הכדור הורחק לקרן.

דקה 14 - מאור בוזגלו קיבל כדור חוץ והתנהל בתוך הרחבה תוך שהוא חולף על פני קאחה קלאדזה, אבל התמהמה עם המסירה ובסופו של דבר איבד הזדמנות.

דקה 14 - בוזגלו המשיך לנצל את האיטיות של קלאדזה, ושיחרר בעיטה ראשונה לעבר השער, אבל זה הסתיים בידיים של נוקרי רבישווילי.

דקה 16 - שוב בוזגלו השאיר את קאלדזה מאחור וניסה להרים כדור שנעצר שוב בידיים של רבישווילי.

דקה 17 - ההזדמנות הטובה ביותר של הנבחרת הייתה עם הרמת כדור חופשי של ביברס נאתכו מצד שמאל, גרשון התרומם מצוין ונגח, אבל רבישווילי התעופף והדף לקרן.

דקה 20 - איבוד כדור של הגאורגים הוביל התקפה מהירה של הנבחרת כאשר רפאלוב הכניס כדור מצוין לברדה, שעבר את השוער ומסר לבוזגלו, שלא הצליח לייצר מצב בעיטה.

דקה 20 - ז'אבה קנקאבה ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל פספס את המסגרת של דודו אוואט.

דקה 34 - אלכסנדר יאשווילי הרים כדור מצד ימין אל לבאן קוביאשווילי, שניסה לנגוח, אבל הקוון הרים דגל לנבדל.

דקה 35 - נאתכו איבד כדור שהגיע לכיאל, שהעביר לרפאלוב, וקשר מכבי חיפה סיים עם בעיטה שנעצרה אצל השוער הגאורגי.

דקה 40 - זוראב חיזאנישווילי ביצע עבירה על רפאלוב 18 מטר מהשער. נאתכו לקח את הבעיטה, אבל הכדור שלו פספס את המסגרת ועבר מעל השער.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מחצית שנייה

דקה 49 - בונדר קיבל כדור וניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל הכדור שלו עבר את השער.

דקה 51 - אוטר מרטסבלדזה קיבל כדור עומק שעבר את ההגנה הישראלית, אבל לא הצליח ליצור בעיטה ופספס הזדמנות.

דקה 54 - מרטסבלדזה השתלט על הכדור והשאיר את כיאל מאחור, אבל העדיף לבעוט מאשר למסור ופספס את המסגרת.

דקה 57 - בוזגלו לקח כדור חופשי מ-23 מטר, אבל הכדור המסוכן שלו לא היה מדויק ויצא החוצה.

דקה 59 - גול! בוזגלו הכניס כדור לרפאלוב שהטעה את הבלמים הגאורגים והשאיר את הכדור לטל בן חיים, שהצטרף להתקפה ונכנס כמה דקות לפני כן כמחליף. שחקנה של מכבי פתח תקוה בעט מזווית נוחה וקבע 0:1 לנבחרת ישראל.

דקה 64 - ולדימיר דבאלישווילי שנכנס כמחליף התרומם לנגיחה לכדור חופשי שהוגבה לעברו מצד ימין, אבל למרות שההגנה הישראלית חלמה, הוא לא הצליח לנגוח לעבר השער.

דקה 67 - ורמוט המחליף עשה דריבל מצוין והכניס כדור חכם לברדה, שלא הצליח לייצר הגבהה רצינית מצד ימין והמהלך הסתיים בבעיטה אל אלמוג כהן החוצה.

דקה 69 - דויד קבירקבליה, שנכנס כמחליף במחצית, לקח בעיטה חופשית מרחוק, ודודו אוואט עם יציאה רעה הדף לא מספיק טוב לגאורגים, שלא ניצלו את הטעות.

דקה 71 - הנבחרת ניצלה בנס כאשר הרחקה רעה מאוד של דקל קינן בנגיחה איפשרה לדבאלישווילי להשתלט על הכדור, אבל הבעיטה שלו פספסה את המסגרת.

דקה 79 - קבירקבליה לקח בעיטה חופשית אחרי עבירה של אלמוג כהן 25 מטר מהשער, אבל המחליף הגאורגי סחט עצירה של דודו אוואט, שלא התקשה לתפוס.

דקה 82 - לבאן קוביאשווילי היה אחראי לבעיטה נוספת לכיוון השער של אוואט, אבל פספס את המסגרת.

דקה 84 - עוד עבירה מיותרת של גרשון הביאה לכדור חופשי מסוכן יותר, כאשר גם הפעם קוביאשווילי החמיץ את המסגרת.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, דני בונדר, טל בן חיים, דקל קינן, רמי גרשון, בירם כיאל, אלמוג כהן, ביברס נאתכו (טל בן חיים 53), ליאור רפאלוב (גילי ורמוט 63), מאור בוזגלו, אליניב ברדה (יוסי בניון 71).

הרכב נבחרת גאורגיה: נוקרי רבישווילי, לאשה סלוקבאדזה, אקאקי חובוטיה, קאחה קלאדזה, אלכסנדר אמיסולשווילי, זוראב חיזאנישווילי, ז'אבה קנקאבה, מורטאז דאושווילי (דויד קבירקבליה 46), אלכסנדר יאשווילי (ולדימיר דבאלישווילי 63), לבאן קוביאשווילי, אוטר מרטסבלדזה (דויד סירדזה 73).

(עדכון ראשון: 20:56)

יוסי בניון, מאור בוזגלו שחקני נבחרת ישראל מודים לקהל. ברני ארדוב
בלומפילד שמר על מאה אחוזי הצלחה במשחקים רשמיים. בניון ובוזגלו מודים לקהל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully