וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: באטלר וקונטיקט בפיינל פור

27.3.2011 / 7:06

הסינדרלה הנצחית הדהימה גם את פלורידה עם 71:74 בהארכה, קמבה ווקר ניצח את דרק וויליאמס ב-63:65 של יוקון על אריזונה

סיפורי הסינדרלה המפורסמים של טורניר המכללות שמורים בדרך כלל לסוף השבוע הראשון של הריקוד הגדול, אבל בשנה שעברה הוכיחה באטלר שהאגדה לא חייבת להסתיים מוקדם כשהדהימה את ארצות הברית כל הדרך אל הגמר. השנה הגיעו הבולדוגס למרץ המשוגע כאנדרדוגים גדולים עוד יותר אחרי עזיבתו של גורדון הייווד, אבל המכללה הקטנה מאינדיאנה כנראה מצאה דרך לנטרל את המנגנון שהופך את הכרכרה שלה לדלעת.

הלילה (בין שבת לראשון) השלימה באטלר, שדורגה רק שמינית באיזור הדרום מזרח, העפלה שנייה ברציפות וסנסציונית במיוחד לפיינל פור, אחרי שהעיפה גם את פלורידה (2) עם 71:74 דרמטי לאחר הארכה. הגייטורס של בילי דונובן היו בדרך לניצחון כשהוליכו ב-11 נקודות באמצע המחצית השנייה, אבל שלווין מאק הנהדר (27 נקודות) החזיר את לכלוכית לעניינים ועזר לה לכפות הארכה, בה הניסיון של הבולדוגס מאשתקד עזר להם לשמור על קור רוח ולפתוח בחגיגות שכבר הפכו להרגל עבורם.

באיזור המערב זכתה קונטיקט (3) לגזור רשתות בדרך ליוסטון אחרי ניצחון מתוק 63:65 על אריזונה (5). קמבה ווקר ולהקתו כבר פשוט לא מסוגלים להפסיד, ואחרי המסע המופלא שלהם בטורניר הביג איסט הם כבר סופרים 9 ניצחונות ב-19 יום. למי ששכח, יוקון נעדרה מטורניר המכללות אשתקד ונותרה מחוץ לדירוג הארצי בתחילת העונה הנוכחית, אבל ווקר נשא אותה כמעט לבדו אל הארץ המובטחת. הפעם הגארד הכספיתי סיים עם 20 נקודות, וכהרגלו העלה הילוך ברגעי הקלאץ'. דרק וויליאמס סיים טורניר אדיר עם 20 נקודות, אבל החטיא שלשה שהייתה יכולה לתת לווילדקאטס שלו את הניצחון בשניות הסיום.

הערב תושלם תמונת הפיינל פור כש-VCU תשחק מול קנזס (20:20), במשחק שהמנצחת בו תפגוש את באטלר, וקנטאקי תתעמת עם צפון קרוליינה (23:00) על הזכות לפגוש את קונטיקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully