וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "הגביע העולמי - התשוקה הגדולה שלי"

כוכב נבחרת ארגנטינה מסמן את התואר היחיד שחסר לו ונזכר: "בכיתי כשהודחנו מהמונדיאל". על מראדונה: "יחיד במינו"

נבחרת ארגנטינה נמצאת בארצות הברית לקראת משחק הידידות מול נבחרת הפסים והכוכבים בלילה שבין שבת לראשון, כשמי שמושך את עיקר תשומת הלב הוא כמובן ליאונל מסי. כוכבה של ברצלונה התראיין לרשת TYC והזכיר שוב מה הדבר היחידי שחסר לו בקריירה שכבר עתה ניתן להגדירה כמפוארת.

"מה שנשאר לי להשיג זה הגביע העולמי", אמר מסי. "אני יודע שבשלב מסוים אני אצליח לזכות בו עם הנבחרת שלי. זו התשוקה הכי גדולה שלי. תודה לאל, זכיתי בכל תואר אפשרי עם הקבוצה שלי ומבחינה אישית, ואני משוכנע שיש לנו אפשרות לעשות זאת עם הנבחרת. הפעם האחרונה בה בכיתי הייתה כשהודחנו מהגביע העולמי. זה היה קשה".

מסי ציין את משחק הידידות מול ספרד, בו ניצחה נבחרתו 1:4 את אלופת העולם, כרגע המשמח ביותר שלו כשחקן נבחרת. "זו הייתה הנאה גדולה, חיכיתי לרגע בו הקהל בארגנטינה יעניק לי יחס דומה לזה שאני מקבל בשאר העולם. תהיה לנו הזדמנות נוספת לשחק מול הקהל שלנו בקופה אמריקה, והמטרה שלנו היא לשמח אותם עם תואר. אני מרגיש בנוח בנבחרת, החברים מכבדים אותי בדיוק כמו שאני מכבד אותם והאווירה מצוינת. זה מאפשר לי לשחק בצורה משוחררת".

שחקן השנה בעולם ב-2009 ו-2010, לא יכול היה להתחמק מהתייחסות להשוואה הבלתי נמנעת בינו לבין דייגו מראדונה, שאימן אותו במונדיאל. "דייגו הוא יחיד במינו וההשוואה חייבת להיפסק", ביקש מסי. "אני אנסה לרשום את שמי בהיסטוריה של הכדורגל, ואם יתמזל מזלי גם להתקרב לדייגו. הדבר הכי חשוב הוא ששנינו ארגנטינאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully