וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר: "קבוצה כזו יש פעם בחיים"

25.3.2011 / 15:01

אליצור רמלה שבה לישראל עם גביע היורוקאפ, עדן ענבר היה נרגש: "אי אפשר לבטא את זה במילים. חולמים על רגע כזה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אליצור רמלה נחתה היום (שישי) בישראל עם גביע היורוקאפ בו זכתה אמש הקבוצה לאחר ניצחון מרשים 53:61 על קבוצת אראס הצרפתית. שחקניות רמלה התקבלו כגיבורות בנמל התעופה בן גוריון כש-350 אוהדים הגיעו לקבל את פניהן, ביניהם תלמידים מבתי ספר בעיר שהגיעו בהסעות מאורגנות, ואת פני הגביע. שחקניות הקבוצה, המאמן עדן ענבר וההנהלה בילו במהלך כל הלילה וחגגו את הזכייה, אך כבר ביום שני יחזרו לשגרת משחקים כשיתארחו במסגרת חצי גמר הפלייאוף מול מכבי רמת חן, בסדרה בו מוליכה רמלה 0:1.

"אנחנו מרגישות את האהבה ברמלה ואת האהבה בישראל", אמרה שי דורון שנישאה על כפיים, "מהרגע שיצאתי מהמטוס הצטלמו איתי בכל דקה איזה 20 אנשים. זה חלום גדול, זה מדהים. חגגנו בקטנה בצרפת, אבל יואל לביא לא ייתן לאליצור רמלה לחגוג בקטנה. אני רוצה פשוט לרוץ ולחבק את כולן. זה שאתם פה עם מצלמות וידאו מוכיח שעשינו היסטוריה. תמיד אפשר לחלום הלאה, אבל היום אנחנו נהנות והוכחנו שאנחנו אלופות אירופה. מאז הזכייה אני שומעת שכולן אומרות : 'יואו אני לא מאמינה', אז הגיע הזמן שנאמין. אנחנו נחגוג בגדול את הזכייה הזאת".

המאמן עדן ענבר, אמר: "בתחילת העונה היה מוקדם מדי לחשוב על דבר כזה, אפילו חוצפה הייתי אומר. אבל מה שחשוב הוא שזה נגמר כמו שזה נגמר. את הרגע של סיום המשחק אי אפשר לבטא במילים, כמו שאתם מכירים אותי אני מתקשה במילים ברגעי שמחה. זו הרגשה מדהימה. זה רגע שחולמים עליו הרבה מאוד זמן, וזה הגיע. קבוצה כזאת מגיעה אולי פעם בחיים".

אורנית שוורץ הוותיקה אמרה: "חלמתי על קבלת פנים כזו. עשינו הישג מדהים. כולנו אחרי קריירה ארוכה, אחרי כל כך הרבה רגעים כואבים בקריירה מגיעים לנו גם כמה רגעים כאלה. קיללתי את הרגע שאני הולכת לשחק באירופה, והיום אני אומרת תודה לעדן ששכנע אותי ונתן לי את החוויה ואת השנה הכי טובה שהייתה לי בחיים. נרגע קצת ונמשיך לשחק עד האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully