וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בסיום מרתון ירושלים: ארבעת הראשונים טעו בדרך

הדס גרינברג

25.3.2011 / 12:06

הרצים נפסלו בתחילה, אך הפסילה בוטלה. ריימונד קיפקוץ' הוכרז כמנצח. למעלה מ-10,000 משתתפים נטלו חלק בחגיגה

מרתון ירושלים הבינלאומי הראשון, הסתיים הבוקר (שישי) במבוכה לאחר שארבעת הרצים שסיימו ראשונים נפסלו לאחר שטעו בדרך ובמקום להגיע לקו הסיום של המרתון המלא (42 ק"מ), עשו את דרכם לקווי הסיום של חצי המרתון ושל תחרות הריצה ל-10 ק"מ.

למרות זאת, מארגני התחרות התחשבו ברצים שלמעשה עברו בכל הנקודות ובעצה אחת עם ועדת שיפוט מקצועית של איגוד המרתונים הבינלאומי, הוחלט לבטל את פסילתם של הארבעה. לפיכך ריימונד קיפקוץ' הקנייתי הוכרז כמנצח לאחר שעצר את השעון על זמן של 2:26.44 שעות. וורקנש אודה האתיופית ניצחה אצל הנשים עם זמן של 2:50:05 שעות.

המרתון החל בשעה 7:00 בבוקר, לאחר שראש העיר ניר ברקת, שהשתתף גם הוא באחד המקצים, הזניק את הרצים בנקודת הזינוק הסמוכה למוזיאון ישראל. המרתון עבר על פני משכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, המושבה הגרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים.

למעלה מ-10,000 רצים השתתפו במירוץ, מתוכם למעלה מ-1,000 שהגיעו מ-36 מדינות שונות. בין הנוכחים במקום היו גם שחקנים מהפועל ירושלים בכדורסל וכן המאמן עודד קטש, שליוו את אגודת 'שלווה' המעניקה תמיכה לילדים בעלי צרכים מיוחדים. גם שחקני בית"ר ירושלים כיבדו את הארוע בנוכחותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully