וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: אליצור רמלה זכתה בגביע היורוקאפ

הקבוצה של עדן ענבר ניצחה 53:61 את אראס הצרפתית במשחק הגומלין של הגמר ורשמה זכייה היסטורית בגביע אירופי

נמרוד סונדרס

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

גבירותי ורבותי, או שאולי כדאי להגיד גיבורותיי ורבותי? אליצור רמלה עשתה אמש (חמישי) היסטוריה. הקבוצה של עדן ענבר ניצחה 53:61 את אראס הצרפתית וזכתה בגביע היורוקאפ לעונת 2010/11. רמלה, שסיימה את המשחק האחרון ב-61:61, הצליחה לעשות היום את העבודה מול אולם מפוצץ באוהדים לבושים בוורוד. אמנם המשחק לא היה ברמה הכי גבוהה שיש, אבל מבחינת נחישות, כוח רצון ואופי, רמלה הציגה רמה שאי אפשר למצוא אפילו בליגה הטובה בעולם. אגב, בסיום קלעה רמלה את כמות הנקודות הזהה לזו שקלעה במשחק הראשון, רק שהיום ההגנה שלה הייתה אגרסיבית וחזקה מספיק כדי לנצח.

ומה תגידו על לייני סלווין? השחקנית אמנם לא נראית כספורטאית האולטימטיבית, אין לה יתרונות גדולים על פני שחקניות אחרות, אבל הערב היא הייתה השחקנית הכי טובה על המגרש, העניקה לרמלה את הנקודות בדיוק בזמן שהקבוצה הייתה זקוקה להן יותר מכל והייתה הטובה במגרש. שי דורון, שנפצעה במשחק הראשון לפני שבוע, הייתה בספק לקראת המשחק היום. אלא שאצל הספורטאית הענקית הזו כבר למדנו שהספק הוא בדיחה מבחינתה. דורון קלעה 14 נקודות, אבל יותר מכל תרמה הרבה אופי, כוח רצון והתלהבות שנתנו לקבוצה של ענבר יתרון עצום הערב. גם הזרות, ובעיקר לקו ווילינגהאם וטנישה רייט, היו פשוט נפלאות ונתנו לקבוצה את הערך המוסף שהיא כל כך הייתה זקוקה לו.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב איטי במיוחד עד ששלשה של סלווין העלתה את רמלה ל-0:3. המשחק המשיך להיות לא מדויק, כששוב סלווין הייתה זו ששברה את הקרח והעלתה את רמלה ל-2:5. בשלב הזה הצליחה אראס לבצע ריצה ולעלות ל-5:13 הרבה בזכות פאולין אקונגה שתרמה שמונה נקודות. עד סוף הרבע לא נקלעו נקודות ו-10 הדקות הראשונות נגמרו ב-5:13 לצרפתיות. הרבע השני נפתח בצורה מצוינת מבחינת הקבוצה הישראלית, כשלקו ווילינגהאם, טנישה רייט ובעיקר שי דורון הנפלאה מובילות את רמלה לריצה וליתרון 18:19. מכאן הייתה קבוצה אחת בלבד על המגרש ורמלה סגרה את הרבע ביתרון 22:33 כשהיא מנצח ברבע השני 9:28.

הרבע השלישי נפתח טוב מבחינת הקבוצה הצרפתית, כשסל וקליעת עונשין מדויקת של אקונגה צימקה ל-33:25. אך רמלה לא נלחצה וחמש נקודות רצופות של סלווין קבעו 25:38. אלא שאז הקבוצה הצרפתית הצליחה לצמק ל-37:43 וסגרה את הרבע בפיגור 45:41 בלבד. רמלה פתחה את הרבע האחרון טוב והצליחה בזכות ווילינגהאם, גרינבוים, טנישה רייט ושי דורון לעלות ל-45:52. הקבוצה המקומית הצליחה לצמק כבר ל-49:55 עם נקודות של בייד, אך רמלה שוב הראתה אופי וקליעות עונשין של הווינרית הכי גדולה שיש, דורון, סידרו לרמלה בסיום 53:61 וזכייה בגביע היסטורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סטטיסטיקה

קלעו לרמלה: לייני סלווין (שישה ריבאונדים) ולקו ווילינגהאם (שבעה ריבאונדים) 15 נקודות כל אחת, שי דורון 14 (שבעה ריבאונדים), טנישה רייט 12, ריבי גרינבוים 3, אורנית שוורץ 2, שיחקו ולא קלעו: נטשה איבנצ'ביץ', שירן צעירי וגנה זריצקה.

קלעו לאראס: פאולין אקונגה 13, אולסיה מלשנקו 10, קריסי בייד 8, שרה מישל 6, איה פוטנינה 4, מריאל אמנט וליילאני מיצ'ל 2 כל אחת.

(עדכון ראשון: 22:50, 24.03.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully