וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליבריה טוענים: "פטריק דופלה מת מרמת סוכר נמוכה"

חלוצה של הפועל כפר סבא נסע למשחק נבחרת ונמצא מת, כאשר עדיין לא ברורות הנסיבות. כל המשחקים בליבריה נדחו

אנשי הפועל כפר סבא התבשרו הבוקר (שלישי) בתדהמה על מותו של חלוץ הקבוצה פטריק דופלה. אלא שהגרסאות לרקע למותו חלוקות. תחילה, נטען כי דופלה הליברי נסע למולדתו למטרת משחק נבחרת, וקיבל אישור לצאת ולבקר את משפחתו וחברתו. בשעת לילה דופלה חזר לבית המלון בו שהתה הנבחרת הליברית, אך בבוקר מצאו אותו ללא רוח חיים במיטתו. אחרי חקירה ראשונית של האירוע גילו הממצאים כי הסיבה למותו של דופלה היא דום לב. דופלה היה בן 20 בלבד.

אלא שמאוחר יותר פורסם בליבריה כי דופלה נמצא בבית של חברים, ולא בבית המלון, וכן נטען שהוא מת ממחסור בגלוקוז בדם (היפוגליקמיה), כשהמשמעות היא שקיימת רמת סוכר נמוכה, מה שעשוי לגרום גם למוות. בליבריה קיבלו את הידיעה בהלם מוחלט, וראשי ההתאחדות החליטו לדחות את כל משחקי הכדורגל שתוכננו במדינה לשבוע הקרוב. בעלי הפעול כפר סבא, הראל רייכמן, אמר היום: "קיבלתי הודעה מליבריה שהשחקן נמצא ללא רוח חיים. אנחנו בשוק והלם, ועכשיו אני בדרך להודיע את הבשורה לשחקנים".

דופלה נחשב לאחד השחקנים היותר איכותיים בקרב מוליכת הליגה, והעונה הוא הספיק להבקיע תשעה שערים. אחרי שהתבשרו השחקנים על מותו של השחקן, הבלם ג'ורג' בייסה (ששיחק עם דופלה ביחד בליבריה, הגיע עמו יחד לקבוצה ונחשב לחברו הטוב) לקה בהלם. ראשי הקבוצה ניסו להרגיעו, וגורם בקבוצה אמר: "יהיה קשה מאוד להחזיר את בייסה לשגרה. הוא החבר הכי טוב שלו, ברור שהוא בשוק. נעשה הכל על מנת לעזור לו להתמודד עם המצב החדש".

סוכנו של דופלה שחר גרינברג אמר לוואלה! ספורט: "אני בהלם, עדיין לא מעכל בכלל, כואב לי הלב. הילד הזה היה כמן בן בשבילי, אהבתי אותו אהבת נפש. היה לו פוטנציאל אדיר להגיע לרמות הכי גבוהות. אני מקווה שהפועל כפר סבא תדע לדאוג למשפחתו בליבריה בדיוק באופן בו טיפלה בו כשהוא היה כאן".

כזכור, רק לאחרונה הגישה קבוצתו הליברית של דופלה תביעה נגד מ.ס אשדוד וג'קי בן זקן, על סף 250 אלף דולר. התביעה הוגשה למוסדות פיפ"א באמצעות עו"ד אלדד אהרוני.

יניב צ'יצ'יאן: "תחושות קשות ואווירה של הלם"

עם סיום אימון הפועל כפר סבא היום התפזרו השחקנים לביתם, ונקראו לחזור על ידי הנהלת הקבוצה, אשר ריכזה אותם ובישרה להם את הבשורה המרה. המאמן תומר קשטן, שנמצא בהשתלמות בגרמניה וקיבל שם את ההודעה, ערך שיחת טלפון עם שחקני הקבוצה. קשטן ישוב לארץ ביום חמישי.

קשטן אמר לוואלה! ספורט: "אני בהלם מוחלט, קיבלתי את ההודעה המצערת כשאני בחו"ל. אני כואב מאוד את האובדן של ילד צעיר ומוכשר. כקבוצה, נצטרך להתאחד ולהמשיך קדימה כדי לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו, גם עבור פטריק, שזו הייתה שאיפתו".

קפטן הקבוצה יניב צ'יצ'יאן תיאר את שעבר עליו ועל חבריו לקבוצה: "קיבלתנו את הידיעה כשיצאנו מהאימון, ואז כולם קיבלו טלפונים לחזור למועדון לאסיפה. באסיפה נכח יו"ר הקבוצה ישראל בן יהודה וראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו. הבנו שהמצב לא טוב ושקרה משהו. באסיפה הם סיפרו לנו שפטריק נמצא ללא רוח חיים בחדרו. יש תחושות קשות מאוד ואווירה של הלם, אף אחד לא מעכל שהוא מת ושהוא לא בין החיים. אני, כמו רבים אחרים, לא נתקלתי בקריירה שלי במקרה כה קשה".

צ'יצ'יאן התייחס למצבו של הליברי ג'ורג' בייסה, חברו הקרוב ביותר של פטריק בקבוצה, ואמר: "ג'ורג' קיבל קשה מאוד את הבשורה הזאת, הוא היה החבר הכי טוב שלו. עכשיו כל הקבוצה תומכת בו, ונשתדל לעזור לו לקבל את זה כמו שצריך כדי לחזור לשגרה. גם ההנהלה והשחקנים בהלם. מדובר בסך הכל בבחור בן 20. צריך לשים את הכדורגל בצד במקרים כאלה".

"חלק אומרים שפטריק הורעל, חלק אומרים שלקה בדום לב, אנחנו צריכים לחכות לנתיחת הגופה, למרות שזה ממש לא הדבר הכי חשוב", הוסיף הקפטן. במועדון מתכננים להנציח את זכרו של דופלה ולעזור למשפחתו. לדופלה ארבע אחיות, אשר נמצאות במולדתו. "הקבוצה והשחקנים ייקחו את עצמם בידיים במטרה להתאחד בשביל להנציח את זכרו", הוסיף צ'יצ'יאן, "ואנחנו מקווים שנעלה לליגת העל למענו. הוא אהב מאוד את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully