וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה מכחיש סמים בברצלונה: "מנצחים כי אנו יותר טובים"

בלם ברצלונה זעם על השמועות לפיהן שחקני הקבוצה לוקחים חומרים אסורים: "אנשים שטוענים כך משחקים באש, זה לא נכון"

תחנת רדיו מקומית בספרד גרמה הערב (שני) למיני-שערוריה, כאשר טענה כי ריאל מדריד חושדת שמא שחקני ולנסיה וברצלונה נוטלים סמים. על פי אותו דיווח מפוקפק משהו, נציג של הבלאנקוס, שבחר להישאר בעילום-שם, מתכנן לפנות להתאחדות הכדורגל הספרדית על מנת ביצוע "בדיקות סמים מחמירות". הטיעון המרכזי, לכאורה, של ריאל מדריד, קשור בזהות מספר רופאים שעובדים בשני המועדונים הגדולים ואולי מספקים לשחקני ברצלונה ו-ולנסיה חומרים אסורים.

בברצלונה מיהרו, כמובן, להכחיש את ההאשמות: "אנחנו זועמים על הפרסום, והמחלקה המשפטית שלנו בוחנת אפשרויות על מנת להגן על כבוד המועדון, הצוות המקצועי, השחקנים והרופאים". ז'ראר פיקה, שנכח הערב באירוע פרסומי של המועדון, הוסיף: "האנשים שטוענים כי שחקני ברצלונה נוטלים חומרים אסורים משחקים באש. אין לנו שום דבר להחביא. זה לא נכון, אני בחדר ההלבשה ואני יודע מה אנחנו לוקחים. אנחנו מנצחים כי אנחנו יותר טובים, וזהו זה".

גם בולנסיה דחו את ההאשמות, וכמו כן הוסיפו כי מעולם לא עבדו עם דוקטור אופמיאנו פואנטס - רופא שהואשם עוד בדצמבר שסיפק למספר רוכבי אופניים חומרים אסורים. לבסוף, גם שר הספורט של המדינה, ג'יימי ליסאבצקי הרגיע ואמר: "הכדורגל הספרדי נקי. אנחנו מקיימים את כל החוקים של פיפ"א ואופ"א בנושא זה".

* במשחק שסגר את המחזור ה-28 בליגה הספרדית סיימו חטאפה ואתלטיק בילבאו ב-2:2. גיבור המשחק היה ללא ספק מאנו, שכבש את שלושת השערים הראשונים במשחק: בדקה ה-58 הוא העלה את חטאפה ליתרון, לאחר מכן כבש שער עצמי בדקה ה-69, אך כיפר על כך בדקה ה-84 כשקבע 1:2. בילבאו השוותה בדקה ה-94 מנגיחה של אורקו ורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully