וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "זה הצעד הראשון בדרך לטרבל"

12.3.2011 / 21:55

קפטנית אליצור רמלה מוכנה לגמר הגביע מול רמת חן (18:45, ע' 1), ארבעה ימים לפני המשחק הראשון בגמר היורוקאפ

גמר גביע המדינה לנשים ייערך מחר (ראשון) ב"בית מכבי" בראשון לציון ובו יפגשו קבוצות אליצור רמלה ומכבי רמת חן. שתי הקבוצות ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק, ולאחר מכן קיימו מסיבת עיתונאים. בקרב הקבוצות כמו גם באיגוד הכדורסל, קיימת אכזבה רבה לאחר שהוחלט לא לשלוח נציג רשמי של הממשלה למשחק, בניגוד לשנים קודמות. הגמר יהיה ה-17 של רמלה, שזכתה בתואר רק שלוש פעמים, והשביעי של רמת חן, שמחזיקה גם כן בשלושה גביעים.

"אני מודה על הברכות והאיחולים שאנו מקבלים לגבי אירופה אבל פנינו בגמר ואנחנו מתמודדים מול קבוצה מצויינת ומאומנת עם מאמן מצוין, אני בטוח שיהיה משחק טוב בין שתי קבוצות טובות ושהטובה ביותר תנצח", התייחס מאמן אליצור רמלה עדן ענבר למשחק ולשבוע הגורלי של קבוצתו, שתשחק ביום חמישי הקרוב את המשחק הראשון בגמר היורוקאפ מול אראס הצרפתית.

הקפטנית שי דורון הוסיפה: "גביע זה שונה מאליפות ואנחנו לא לוקחות מאליו את הגביע, אנחנו צריכות לבוא מפוקסות אחרי משחק לא טוב שלנו בחצי הגמר, אנחנו רוצות לעשות היסטוריה עם טרבל ומחר זה הצעד הראשון".

מנגד ברמת חן בונים על הפתעה גדולה, ולמרות שהקבוצה נחשבת אנדרדוג מובהק, מאמינים בקבוצה כי ניתן להפתיע, כפי שעשו לפני שנתיים כשניצחו את רמת השרון, "אמרו פה כבר הכול אבל מבחינתנו, אנחנו מאוד שמחות על ההעפלה שלנו לגמר ובתחילת השנה שמנו לעצמנו מטרה לקחת תואר אחד לפחות", אמרה הקפטנית מיכל אפשטיין, "אנחנו מקוות שניקח מחר את הגביע, אני מאמינה בקבוצה שלנו ואנחנו נגיע הכי מוכנות שאפשר ואני מקווה שניקח את הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully