וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: בראגה גברה 0:1 על ליברפול

אלאן סידר לפורטוגלים יתרון לקראת הגומלין בשמינית הגמר. מנצ'סטר סיטי הפסידה 2:0 בקייב, בנפיקה - פ.ס.ז' 1:2

המפעל המשני של אופ"א מגשים את עצמו כמקום בו קבוצות הדרג השני של אירופה יכולות לחוות רגעי תהילה, וגם הערב (חמישי) אלו הפורטגליות שגנבו את ההצגה במנת המשחקים הראשונה של שמינית גמר הליגה האירופית. בראגה הפתיעה עם 0:1 ביתי על ליברפול מפנדל מוצלח של אלאן, בעוד פורטו עשתה זאת עם 0:1 במוסקבה על צסק"א. במשחק שהבטיח וגם קיים, ויאריאל חזרה מפיגור וניצחה בצורה דרמטית 2:3 את לברקוזן בגרמניה. המשחק בין פ.ס.וו איינדהובן לגלזגו ריינג'רס הסתיים ב-0:0.

בהמשך הערב עשתה גם מנצ'סטר סיטי בושות לפרמיירליג עם הפסד 2:0 לדינמו קייב. ספרטק מוסקבה הפתיעה את אייאקס עם 0:1 בחוץ, טוונטה הצילה את כבוד ההולנדיות עם 0:3 מרשים על זניט סנט פטרסבורג, ובנפיקה חזרה מפיגור בדרך לניצחון ביתי 1:2 על פריס סן ז'רמן.

בראגה - ליברפול 0:1

ללא סטיבן ג'רארד הפצוע ועם ג'יי ספירינג הצעיר בהרכב, הקבוצה של קני דלגליש לא הצליחה להמשיך את המומנטום מהניצחון על מנצ'סטר יונייטד והפסידה באירופה לראשונה אחרי 13 משחקים. בראגה הייתה עדיפה בפתיחה, ובדקה ה-18 קיבלה פנדל אחרי שסוטיריס קירגיאקוס הכשיל ברחבה את מוסורו. אלאן בטח שטוח ושמאלה כדי להכניע את פפה ריינה ולהעניק לקבוצה הפורטוגלית את השער ה-100 שלה באירופה. סילביו הפציץ את המשקוף בדקה ה-38 ובראגה לא הייתה רחוקה מהשער השני גם לאחר ההפסקה, אבל גם כך יכולה להיות מרוצה מאוד לקראת הגומלין, בעקבות ניצחון שני העונה במגרש הביתי על יריבה אנגלית (ארסנל הייתה הקודמת). לליברפול גם הרכש אנדי קארול שעלה כמחליף לא הצליח לעזור.

פ.ס.וו איינדהובן - גלזגו ריינג'רס 0:0

מוליכת הליגה ההולנדית, אחת משלוש הנציגות של המדינה בשמינית הגמר, שוב לא הצליחה לנצח יריבה סקוטית. בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו, באייברוקס ב-1999, ריינג'רס הביסה את איינדהובן 1:4. הפעם לא נכבש אפילו לא שער אחד לרפואה. וולטר סמית הפתיע כשהציב בין הקורות את ניל אלכסנדר על חשבון אלן מקגרגור, אבל השוער המחליף עשה את העבודה וגם נהנה מהחמצות של מרכוס ברג, חלוצה השבדי של איינדהובן.

לברקוזן - ויאריאל 3:2

יופ היינקס הוותיק התגאה במאזן נקי מהפסדים כמאמן לברקוזן באירופה. ויאריאל, למרות שהגיעה כשהיא בעיצומה של תקופה לא מרשימה במיוחד, קטעה לו את הרצף. ההגנה של לברקוזן, שספגה שני שערים בלבד באירופה העונה, הייתה מביכה הפעם ונכנעה שלוש פעמים במשחק אחד. אחרי שער יתרון של המגן הצ'כי מיכאל קאדלץ בדקה ה-33, ג'וזפה רוסי ניצל חור בהגנה והשווה בדקה ה-42, ונילמאר המחליף השלים מהפך עם מבצע אישי בדקה ה-70, אחרי דקה אחת על המגרש. התגובה של לברקוזן הייתה מהירה, כשגונזאלו קסטרו עלה לעזרת ההתקפה וקבע 2:2 בדקה ה-72, אבל נילמאר אמר את המילה האחרונה עם שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן.

צסק"א מוסקבה - פורטו 1:0

ארבע פעמים פגשה צסק"א מוסקבה את פורטו בעבר, ומעולם לא ניצחה את יריבתה הפורטוגלית או כבשה לרשתה. גם העימות החמישי לא בישר על שינוי מבחינת הרוסים, והקבוצה הנפלאה של אנדרה וילאש-בואש עשתה צעד משמעותי לעבר השלב הבא. צסק"א, בניצוחו של קייסוקה הונדה היפני, הייתה עדיפה במרבית שלבי המשחק ושער של סיידו דומביה אף נפסל בטענה לנבדל גבולי בדקה ה-37. פורטו, על אף ההרכב ההתקפי בראשותו של מלך שערי המפעל רדאמל פלקאו, הסתפקה במתפרצות ובסופו של דבר עקצה עם שער מצוין בדקה ה-70 של הקולומביאני פרדי גוארין, בבעיטה חדה מ-16 מטרים.

דינמו קייב - מנצ'סטר סיטי 0:2

קבוצת המיליונרים של רוברטו מאנצ'יני רוצה להתחיל ליצור לעצמה מסורת אירופית, אבל בדרכה התייצבה העבר קבוצה עם לא מעט מסורת משלה. אנדריי שבצ'נקו הזכיר למי ששכח את חוש השערים המפותח שלו כשהסתנן מעבר לכל הגנת התכולים בדקה ה-25 וכבש שער אופייני מתוך תיבת החמש. בדקה ה-77 הפך אולג גוסייב את המשימה של סיטי לקשה הרבה יותר כשהשתלט על כדור תועה ברחבה והכניע את ג'ו הארט בפעם השנייה.

בנפיקה ליסבון - פריס סן ז'רמן 1:2

אחרי 18 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, בנפיקה הפסידה במחזור האחרון בפורטוגל לבראגה וככל הנראה איבדה סיכוי להדביק במאבק האליפות את פורטו. גם בזירה האירופית היה נדמה ששחקניו של ז'ורז'ה ז'סוס עומדים לסיים את הסיפור כשפגי לוינדולה כבש לצרפתים בדקה ה-14 אחרי מסירת עומק נהדרת של ננה, אבל מקסי פריירה האורגוואי איזן שלוש דקות לפני המחצית, ופרנקו חארה הארגנטינאי השלים צמד דרום אמריקאי כשסיים מבצע קבוצתי נאה בדקה ה-81 וקבע מהפך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אייאקס - ספרטק מוסקבה 1:0

המפגש היחיד בין שתי קבוצות שנפלו מליגת האלופות סיפק הפתעה באדיבות שחקניו של ולרי קרפין. הרוסים, שהדיחו את אייאקס ברבע גמר האלופות לפני 13 שנה, כשהמאמן פרנק דה בור ועוזרו דני בלינד כיכבו אצל ההולנדים, הסתגרו היטב באמסטרדם ארנה מול ההתקפות של המקומיים שלא הפסיקו להחמיץ ולהחמיץ, ועקצו ברגע הנכון הודות למבצע אישי נפלא של אלכס שהסתיים בבעיטה מדויקת לרשת מקצה הרחבה.

טוונטה - זניט סנט פטרסבורג 0:3

טוונטה נראית בדרך להפוך לנציגה האחרונה של הולנד באירופה. האלופה ההולנדית, שכבר הדיחה בסיבוב הקודם את רובין קאזאן, עשתה חצי מהעבודה בדרך לחלוף על פני האלופה הרוסית הנוכחית. לוק דה יונג נתן למקומיים יתרון ראשון בדקה ה-25 בדחיקה מקרוב, ודני לנדזאט הבטיח את הניצחון בדקה ה-56 בבעיטת יעף נפלאה מקצה הרחבה, לפני שדה יונג השלים צמד בנגיחה מצוינת בדקה ה-90 וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully