וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת אולימפיאקוס-מכבי תל אביב: התכנית של היוונים

9.3.2011 / 16:59

על פי החשד, לשופט יווני הובטחו 200 אלף יורו כדי להפעיל לחץ על האיטלקי, ששפט את הצהובים מול אולימפיאקוס

התפתחות בפרשת ניסיון הטיית המשחקים בכדורגל היווני, שבין היתר העלתה חשדות לניסיון הטיית המשחק בין מכבי תל אביב לאולימפיאקוס במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. עורך הדין אלכסיס קויאס, שלקח על עצמו את הטיפול בנושא, כינס היום (רביעי) מסיבת עיתונאים והתייחס באריכות לפרשה אשר במרכזה שלושה חשודים - בעלי אולימפיאקוס וגליס מרינאקיס, בעלי קבוצת אולימפיאקוס וולו אכילאס באוס ושופט הכדורגל גיורגוס דלוקאס.

על פי החשד, השלושה קשרו קשר להטיית משחקים בליגה היוונית וגם במשחק המדובר שנערך בבלומפילד. לטענת קויאס, לשופט דלוקאס הובטח סכום של 200 אלף יורו (ככל הנראה על ידי מרינאקיס) אם יגיע לשופט האיטלקי לוקה באנטי, שניהל את המשחק בישראל, וינסה להשפיע עליו. לא ברור אם אכן היה ניסיון מעשי להשפיע על באנטי, אבל בקלטת שכבר נמסרה לידי התובעת המחוזית נשמע באוס מתייחס לשופט האיטלקי ואומר: "הוא אדם טוב, קרייריסט. אפשר לשכוח ממנו".

כזכור, המשחק המדובר התקיים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. אחרי שהפסידה 2:1 בפיראוס, ניצחה מכבי תל אביב 0:1 בישראל במשחק אותו שפט באנטי והדיחה את היוונים בזכות שער חוץ.

מוקדם יותר היום העביר קויאס לידי התביעה קלטות הקושרות לטענתו את המעורבים. בנוסף, קיים חשד לגבי כשירות משחק הליגה בין אריס סלוניקי לפנאתינייקוס אותו שפט דלוקאס. כאמור, החקירה הועברה בשלב זה לטיפול אצל התביעה ביוון ולא מתנהלת על ידי ההתאחדות או מוסדות אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully