וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב הפסידה במשחק העונה

41 נקודות של אוסברי לא הספיקו לאדומים מול מ.כ. הבקעה שניצחה בהארכה 103:105 והנחילה הפסד שני לשרון אברהמי

עד היום שלטה הפועל תל אביב ביד רמה בליגה הלאומית ועם הפסד אחד בלבד היא הייתה קרובה היום (שלישי) להבטיח את המקום הראשון בליגה הרגילה. אלא שבמשחק העונה שלה מול מ.כ. הבקעה, היריבה העיקרית שלה על העלייה לליגת העל, היא כשלה והפסידה בהארכה 105:103. עבור שחקניו של שרון אברהמי מדובר בהפסד שני העונה (אחרי ההפסד לאליצור כוכב יאיר/כפר סבא), כאשר הבקעה מצידה הצליחה לנקום על ההפסד בסיבוב הראשון בהדר יוסף ומשפרת את מעמדה בליגה. בריאן אוסברי, שממשיך להוכיח שהוא השחקן הטוב ביותר בליגה, קלע 41 נקודות, אבל פול דילייני וחבריו היו הרבה יותר נחושים.

מעבר לאוסברי, שהוריד גם שבעה ריבאונדים, גל איתן הוסיף 18, אדריאן אוטר קלע 17 וירון להט הסתפק ב-12. אצל הבקעה נעם מטלון ואיתי לב קלעו 21 נקודות כל אחד, דילייני הוסיף 20, סטפון ברדפורד קלע 15 והוריד 11 ריבאונדים ואיתי גרינבוים תרם עשר.

אבי אשכנזי, מאמן מ.כ. הבקעה, אמר בסיום: "מה שחשוב במשחק הזה זו העובדה שהתמודדנו עם רגעים של מצוקה ופיגור. מבחינה מנטאלית, זה היה ערב חיובי שיחזק אותנו. המשחק נע מצד לצד עם מומנטומים לכאן ולכאן. היה משחק מהנה וכיפי. חשוב לנו לשמור על המקום השני". המאמן המפסיד, שרון אברהמי, אמר: "חזרנו בצורה הירואית ממצבים בלתי אפשריים. נתנו משחק מדהים ומגיע לבקעה כל הכבוד".

מהלך המשחק

האדומים, שלא הפסידו בחמשת מחזורי הליגה האחרונים, שלטו ברבע הראשון, כשבריאן אוסברי תרם עשר נקודות מה-25 של הפועל תל אביב והוריד את קבוצתו ביתרון 17:25. אבי אשכנזי ניסה לעורר את השחקנים שלו, וגם הצליח שכן הבקעה עם שלשה מצוינת של נעם מטלון לקראת סיום הרבע השני הצליחה להכניע את הפועל תל אביב בהגנה ולהוביל כבר בשבע. האדומים נתנו מאמץ ודאנק מצוין של בריאן אוסברי הוריד את הפועל תל אביב בפיגור נקודה להפסקה (44:43).

המומנטום התהפך ברבע השלישי, ועבר לצד של הפועל תל אביב, כשגם אדריאן אוטר נכנס לעניינים, שוורצמן הספיק להעלות את ההפרש לתשע ואוסברי ל-12 בהמשך, אבל איתי לב צמצם עד סוף הרבע ל-68:62. הבקעה המשיכה בריצה שלה והשלימה 0:12, כשאיתי גרינבוים העלה אותה ליתרון נקודה עם שלשה מצוינת (7:43 דקות לסיום). מכאן היתרון התנדנד בין שתי הקבוצות, אבל אוסברי שמר את הפועל תל אביב במשחק בזכות משחק מצוין. דילייני צימק לשלוש כשנותרו 24 שניות לסיום, האדומים צלפו מהקו, אבל הזר המצוין של הבקעה קלע זריקה משוגעת, הלך לקו והשווה ל-87:87 עשרים שניום לסיום בדרך להארכה.

בחמש הדקות הבאות של המשחק איתי לב צלף שלשה, דילייני השלים מהלך מצוין עם עוד שתי נקודות ולב הפגיז עוד זריקה מחוץ לקשת בדרך לשבע נקודות הפרש. אוסברי עוד צלף שלשה משוגעת והפגיז עוד אחת פחות מדקה לסיום כדי להשוות ל-100:100. מכאן דילייני וסטפון ברדפורד העלו לארבע, אלעד אליהו החזיר עם שלשה בצד השני להוריד לנקודה, ואחרי נקודה מהקו של דילייני, אוסברי החטיא את הזריקה האחרונה של קבוצתו ומ.כ. הבקעה ניצחה 103:105.

אליצור רמלה - מכבי באר יעקב 83:90

דווקא אחרי שני הניצחונות על מ.כ. הבקעה ועל הפועל עפולה, מכבי באר יעקב פספסה הזדמנות לשפר את עמדתה בליגה ונכנעה לרמלאים, שממשיכים ברצף המצוין שלהם והשיגו את ניצחונם השישי ברציפות. רמלה פתחה את הרבע האחרון ביתרון נקודה, אבל דקות טובות של דרור דוידי באמצע הרבע העניקו את היתרון לרמלה, שהצליחה לשמור על ריכוז והשלימה ניצחון חשוב נוסף. דייויד פאריס קלע 26 נקודות והוריד שמונה ריבאונדים, דוידי היה מצוין עם 20 נקודות ושבעה אסיסטים, בעוד אצל המפסידים בלט בעיקר ג'רמיין הול עם 32 נקודות ותשעה ריבאונדים.

הפועל בארי - אליצור יבנה 90:79

אליצור יבנה הצליחה להשיג את ניצחונה השלישי ברציפות מאז שהצטרף הזר החדש שלה קייל ווילסון והצליחה להשיג יתרון מבטיח עד המחצית, אליה היא ירדה ב-29:42. ההמשך היה מאוזן מבחינת שתי הקבוצות, אבל צ'אד טימברלייק עם 26 נקודות ועשרה ריבאונדים, שנעזר באלעד הופמן (21 נקודות), התגבר על היריבה שהתבססה על היכולת האישית של סטייטי מורייני, שסיים עם 27 נקודות ותשעה ריבאונדים.

הפועל עפולה - הפועל קרית טבעון 76:87

הפועל עפולה קיבלה רוח חדשה אחרי מינויו של ראובן מלול למאמן הקבוצה, שבסך הכל ביקש להחזיר את קבוצתו החדשה למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדים רצופים. זה הצליח לו עם ניצחון על קרית טבעון, שמתחילה להתרחק מהשמינייה הראשונה אחרי עוד הפסד כואב, הרביעי ברציפות. בראיינט מרקסון קלע 29 נקודות לעפולה, אבי אליהו הוסיף 15 וטל דן קלע 14, בעוד אצל טבעון בלטו קובי אריאלי (17), בר טימור (16) וקובי אייזיק (14).

עירוני נהריה - אליצור כוכב יאיר/כפר סבא 99:96

עירוני נהריה ממשיכה להאמין בסיכויים שלה להינצל, אבל גם הערב היא הפסידה למרות הפייט הענק שהיא נתנה מול כוכב יאיר/כפר סבא, שניצחה לראשונה אחרי חמישה הפסדים רצופים. הדקות האחרונות היו צמודות מאוד כשנהריה הצליחה להוריד את ההפרש אחרי שכפר סבא נתקעה בהתקפה. אסף אוחנה צלף שלשה, הלך לקו וקלע פעמיים והוריד את ההפרש לנקודה ארבע שניות לסיום, אבל עומר בוב סגר את הסיפור מהקו. אריק טריימל קלע 22 נקודות למנצחים, אבירם זלקוביץ' הוסיף 21, אצל המפסידים ג'רון רוברטס קלע 22 נקודות ואורן בן חמו קלע 16.

הפועל לב השרון - עירוני רמת גן 78:91

אחרי הניצחון המצוין על אליצור כוכב יאיר בשבוע שעבר, שחקניו של יניב בורגר השיגו ניצחון כפול על קבוצתו של רובי בלינקו, שהספיק לחגוג ניצחון אחד בלבד עם קבוצתו החדשה (על הוד השרון). בכל מקרה, המשחק עצמו היה חד צדדי לחלוטין כשכבר אחרי עשר דקות לב השרון הובילה 13:34. רמת גן עוד הצליחה מעט לחזור אבל יכולת מצוינת של ינעם אירם (25 נקודות) סידרה ניצחון למקומיים. שלטון קולוול עם 24 נקודות לא הצליח להושיע הפעם את רמת גן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully