וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני בלילי: "זו היכולת לה ציפו מבני יהודה"

בני יהודה ציינה ניצחון רביעי ברציפות, החלוץ כבש שבוע שני ברציפות: "כשכל הקבוצה טובה, אין סיבה שאני לא אהיה טוב"

בני יהודה רשמה אתמול (שבת) ניצחון ליגה רביעי ברציפות, הפעם 1:2 בחוץ נגד מ.ס אשדוד. הקבוצה של דרור קשטן ממשיכה במומנטום המצוין בו היא נמצאת והבונוס הגיע בדמות עלייה למקום השישי שמוליך בסוף העונה לפלייאוף העליון – המטרה אותה הציבו במועדון בתחילת העונה.

מספר שחקנים ביניהם כובשי השערים עוז ראלי ופיני בלילי, וכן הבלם אביב חדד קיבלו מחמאות על משחקם, בעוד השחקנים שיבחו את האוהדים , כ-700 כאלו, שעשו את הדרך לאשדוד ועודדו את הקבוצה. נראה כי הנהלת הקבוצה תמשיך במבצע הוזלת מחירי הכרטיסים לילדים וחיילים גם במשחק הבית הקרוב נגד מכבי נתניה בשבת בבלומפילד.

"אני שמח שאנחנו מציגים בשבועות האחרונים את היכולת לה ציפו מבני יהודה מתחילת העונה", אמר החלוץ פיני בלילי, שכבש את שער הניצחון, "אני שמח שהצלחנו לעשות מהפך אחרי שפיגרנו. באנו לאשדוד כדי לקחת שלוש נקודות חשובות ואני מאוד שמח שעשינו את זה. ידענו שמצפה לנו משחק קשה מאוד לאור המצב של אשדוד אבל אנחנו ממשיכים לצבור ביטחון ממשחק למשחק ואני שמח שבשבועות האחרונים רואים את היכולת הטובה של בני יהודה".

בלילי התייחס שוב לקריאות האוהדים לעברו של המאמן קשטן והוסיף בחיוך: "מאז שהאוהדים החלו לצעוק לקשטן שיתפטר, אנחנו רק מנצחים. אולי זה הקמע שלנו - שימשיכו לצעוק לו. דברים שלא הלכו לנו בתחילת העונה מצליחים עכשיו ואני מאוד מקווה שזה ימשיך כך. אין שום סיבה שבני יהודה, עם הסגל הנוכחי ועם הקהל הנפלא שדוחף ומעודד - לא תהיה בסופו של דבר בפלייאוף העליון".

בלילי כבש זה השבוע השני ברציפות ונשאל לגבי כושרו האישי: "כל עוד הקבוצה טובה אין סיבה שאני לא אהיה טוב. הקבוצה הזו לא בנויה על שחקן אחד או שניים וכולם צריכים לעבוד ביחד כמו שעשינו באשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully