וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

אחרי שער מוקדם של סטפן קינגווה, הצליחו ראלי ובלילי לבצע מהפך, כאשר הכתומים מתקדמים לניצחון רביעי ברציפות

לא ברור עדיין היכן מ.ס. אשדוד תסיים את העונה, אבל בקצב הנוכחי היא עשויה בהחלט למצוא את עצמה נאבקת על מקומה בליגת העל. השחקנים של ג'ון גרגורי ספגו הערב (שבת) הפסד ליגה נוסף, הפעם 2:1 לבני יהודה, מה שמקרב את האשדודים עוד יותר אל הקו האדום אחרי שהשלימו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון.

בני יהודה, שמרבית האש אצלה הופנה לעברו של דרור קשטן, מוצאת כנראה את דרך המלך בליגה כשהשלימה את ניצחונה הרביעי ברציפות והחמישי בששת מחזורי הליגה האחרונים. כעת הכתומים נמצאים בעמדה לא רעה להשתלב בשישייה הראשונה, ובכל מקרה נראה שלפחות הערב הם הסתדרו עם הצרות לאור ההיעדרויות של איבן גארידו, ג'ורג' אמסיס ועמרי אפק, שגמר את העונה.

במשחק עצמו אשדוד הייתה זו שכבשה ראשונה אחרי שסטפן קינגווה כבש שער מצוין בדקה השישית, אבל המהפך הושלם עוד במחצית הראשונה כשעוז ראלי נגח את השוויון (15) ופיני בלילי השלים את הסיפור בדקה ה-36. למרות החילופים של ג'ון גרגורי והכנסת שחקנים התקפיים, אשדוד לא הצליחה לחזור וירדה מנוצחת בפעם ה-11 העונה.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול! נבו מזרחי הרים כדור לרחבה שהורחק על ידי ההגנה הכתומה, אבל הגיע עד לסטפן קינגווה, שהניף את רגל ימין והפציץ מ-25 את החיבורים. 0:1 לאשדוד.

דקה 15 - גול! ננאד מרינקוביץ' פרץ באגף שמאל והגביהה מצוין לעוז ראלי, שהתגבר על ההגנה של אשדוד ונגח פנימה כדי להשוות ל-1:1.

דקה 36 - גול! כפיר אדרי הרים כדור מצוין מצד שמאל, ישראל ראש לא הצליח להרחיק, ופיני בלילי השתלט על הכדור עם החזה ובעט מצוין מהאוויר. 1:2 לבני יהודה.

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, מתי אפללו, אפה אמברוז, ישראל ראש, אורי מגבו (דימיטאר מקרייב 46), ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי (עופר ורטה 69), נבו מזרחי (עידן שדה 55), עידן שריקי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ' (שלו מנשה 65), פדרו גלבאן (חסן אבו זייד 81), פיני בלילי (שלומי לוי 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully