וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "אי אפשר לבקש יותר מזה"

מאמן ווסטהאם ציין ניצחון שני ברציפות, כשקבוצתו שוב כובשת שלישייה: "שמחים בעיקר בגלל שעשינו את זה עם כדורגל טוב"

ניצחון 0:3 על סטוק סיטי העלה היום (שבת) את ווסטהאם מעל הקו האדום של הפרמיירליג האנגלית אחרי חודשים ארוכים ואישר את העובדה לפיה הפטישים אכן נמצאים בעיצומו של תהליך התאוששות, אולי בדרך להישארות בליגה.

"יש שמחה בחדר ההלבשה שלנו, קודם כל בגלל שניצחנו משחק שני ברציפות וגם בגלל האמונה שיש לנו בכדורגל שאנחנו משחקים", אמר אברהם גרנט אחרי השריקה האחרונה, "זו הפעם הראשונה אחרי הרבה זמן בה השגנו שני ניצחונות רצופים בליגה, אבל אנחנו עוד יותר שמחים שזה הגיע אחרי ששיחקנו כדורגל טוב. אנחנו כובשים הרבה שערים - אי אפשר לבקש יותר מזה".

שני השחקנים שעשו את השינוי הגדול בין ווסטהאם של רוב העונה לזו של השבועות האחרונים הם דמבה בה שהושאל מהופנהיים ותומאס היצלספרגר, שחזר מפציעה שהשביתה אותו מאז תחילת העונה. השניים הללו גם כבשו היום וגרנט הוסיף: "אני מאוד מרוצה מבה והיצלספרגר. אנחנו משחקים עם ביטחון, יש לנו הרבה שחקנים טובים. זה יותר קל אחרי שחלק מהשחקנים חזרו מפציעות. כשכולם בריאים רואים שיש לנו מומנטום. אני מאוד מרוצה ממשחק המסירות של הקבוצה ומיצירת המצבים. כל הרביעייה האחורית גם הייתה טובה מאוד שוב".

על מאבקי התחתית אמר המאמן: ""אמרתי לקבוצה לפני חודש שאנחנו צריכים לחשוב רק על מה שאנחנו צריכים לעשות ולא לדאוג למה שהקבוצות האחרות יעשו. אנחנו צריכים לבדוק מה הן עשו רק בסוף העונה".

בצד השני, טוני פוליס המאוכזב אמר: "שיחקנו טוב עד שספגנו את השער הראשון, שהיה מאוד מאכזב מבחינתנו. אחר כך הם כבשו עוד אחד ושני שערים בתוך 10 דקות הרגו את המשחק. אנחנו צריכים להתאושש ולהתכונן למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully