וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם ניצחה 0:3 את סטוק סיטי

הקבוצה של גרנט עלתה מעל הקו האדום. בה (21), דה קוסטה (29) והיצלספרגר (83) כבשו. 0:0 מאכזב לארסנל מול סנדרלנד

הפרמיירליג מתכוננת לעוד סוף שבוע מרגש, כשהליגה האנגלית מתקרבת לרגעי ההכרעה שלה, ובמוקד משחקי המחזור ה-29 היום (שבת) עמד המפגש של ארסנל מול סנדרלנד. התותחנים, שכבר חושבים על הגומלין מול ברצלונה שייערך השבוע במסגרת ליגת האלופות, ידעו שניצחון יצמק את הפער ממנצ'סטר יונייטד בפסגה לנקודה אחת בלבד, אבל שוב בעטו בדלי וסיימו ב-0:0 מאכזב. ווסטהאם ואברהם גרנט, לעומת זאת, המשיכו את המומנטום הנהדר והביסו בביתם 0:3 את סטוק סיטי כדי לעלות מעל הקו האדום.

המשחק המרכזי של סוף השבוע יתקיים ביום ראשון, כשמנצ'סטר יונייטד תתארח באנפילד אצל ליברפול ביריבות הגדולה מכולן, לקרב בין שני המועדונים הגדולים באנגליה. בינתיים ביונייטד התבשרו כי אלכס פרגוסון יועמד לדין בהתאחדות בעקבות הערותיו על השופט אחרי ההפסד של קבוצתו בסטמפורד ברידג'. צ'לסי תשחק ביום שני בבלומפילד ראוד מול בלקפול, טוטנהאם תפגוש בראשון את וולבס.

ווסטהאם - סטוק סיטי 0:3

דיווחים באנגליה שוב העלו בימים האחרונים את האפשרות שאברהם גרנט יחזור בעונה הבאה לצ'לסי בתור מנהל מקצועי. ה"טלגרף" שוב מזכיר שבצ'לסי מעריכים את המאמן הישראלי, והתקופה הטובה שעוברת כרגע ווסטהאם עושה לו שירות נהדר. הקבוצה נראית אחרת לגמרי מאז חזרתו מפציעה של תומאס היצלספרגר המצוין (בישול ושער בכורה בליגה), ולראשונה מאז אפריל 2010 השיגה הערב ניצחון ליגה שני ברציפות, 0:3 משכנע על סטוק סיטי, שגם העלה אותה מעל הקו האדום. דמבה בה העניש את הקבוצה שבחרה לא להחתימו עם שער בדקה ה-21, והבלם מנואל דה קוסטה נגח את השני בחלוף שמונה דקות. היצלספרגר חתם, כאמור, בדקה ה-83. ווסטהאם במקום ה-17 עם 31 נקודות.

ווסטהאם פתחה טוב עם השלישייה הקדמית, כשבדקה הרביעית רוברט הות' בלם את דמבה בה, שדרש פנדל ולא קיבל. בדקה ה-11 איימה סטוק לראשונה, כשג'ונתן וולטרס סחט הדיפה טובה מרוברט גרין. בדקה ה-21 עלתה ווסטהאם ליתרון, כשמארק נובל שלח כדור עומק נהדר לבה, אסמיר בגוביץ' יצא רע משערו, והחלוץ שלא עבר בדיקות רפואיות בסטוק גלגל לשער החשוף את הרביעי שלו בשלושה משחקים בהם פתח. שמונה דקות חלפו וכבר 0:2. תומאס היצלספרגר המצוין הגביה כדור חופשי, והבלם מנואל דה קוסטה נגח לרשת. פרדריק פיקיון יכול היה להגדיל את התוצאה בדקה ה-35, אבל בעט לרשת החיצונית מקרוב. לפני השריקה למחצית היצלספרגר הפציץ ממרחק ובגוביץ' הדף בקושי.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, כשבדקה ה-48 דה קוסטה נגח מקרוב לקורה והחוצה. גרין רשם הצלה יפה מול רורי דלאפ בדקה ה-57, כשמנגד השלישייה הקדמית של ווסטהאם המשיכה לעשות ככל העולה על רוחה, אבל בגוביץ' עצר את פיקיון ובה. בדקה ה-83 הגיע השער השלישי, והכובש היה המצטיין במגרש. אחרי פריצה מסחררת של סקוט פארקר בצד ימין, פיקיון החמיץ והכדור הגיע להיצלספרגר שהפציץ לרשת העליונה את הראשון שלו בליגה. 0:3 גדול לווסטהאם.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, ג'יימס טומקינס, מתיו אפסון, מנואל דה קוסטה, ווין ברידג', מארק נובל, סקוט פארקר (דני גבידון, 90), תומאס היצלספרגר, דמבה בה (גארי אוניל, 82), פרדריק פיקיון, קרלטון קול (ויקטור אובינה, 86).

הרכב סטוק סיטי: אסמיר בגוביץ', מארק ווילסון, ריאן שואוקרוס, רוברט הות, דני פיו, ג'רמיין פנאנט (מתיו אתרינגטון, 52), רורי דלאפ (קנווין ג'ונס, 69), דין וויטהד, גלן ווילן, ג'ונתן וולטרס, ג'ון קארו (ריקרדו פולר, 65).

ארסנל - סנדרלנד 0:0

ללא ססק פברגאס, אלכסנדר סונג, תיאו וולקוט ורובין ואן פרסי וכשהראש כבר בגומלין האלופות מול ברצלונה, התותחנים התקשו מול סנדרלנד, שמעולם לא ניצחה באצטדיון האמירויות. התוצאה המאופסת משחקת כמובן לידיה של מנצ'סטר יונייטד, שמחזיקה ביתרון של שלוש נקודות בפסגה ותשחק מחר מול ליברפול.

למרות האופטימיות בעקבות הפסדם של השדים האדומים לצ'לסי בשבוע שעבר, ארסנל לא ידעה לקחת את ההזדמנות ועברה ערב מתסכל מול הגנת סנדרלנד וסימון מיניולה. השוער הבלגי עצר את ניקלאס בנדטנר בשני מצבים מצוינים וסייע לקבוצתו לחלץ נקודה, כשבדקה ה-75 מרואן שמאק נגח מקרוב למשקוף. ארסנל אמנם ללא הפסד ב-2011, אבל אובדן הנקודות הזה הוא לא רחוק מכך.

מנצ'סטר סיטי - וויגאן 0:1

מנצ'סטר סיטי הבינה כבר מזמן שאת ההשתתפות המיוחלת במאבק האליפות היא כנראה תיאלץ לדחות ובינתיים היא צריכה להבטיח השתתפות היסטורית בליגת האלופות במתכונתה הנוכחית. הערב, ללא קולו טורה המושעה בגלל שימוש בחומרים אסורים, היא עשתה צעד נוסף בדרך לשם עם ניצחון קטן משער של דויד סילבה בדקה ה-39.

משחקים נוספים:

בירמינגהאם - ווסט ברומיץ' 3:1
לבירמינגהאם: ז'אן בוסז'ור (48). לווסט ברומיץ': יוסוף מולומבו (47), ג'יימס מוריסון (58), פול שארנר (72)

ניוקאסל - אברטון 2:1
לניוקאסל: לאון בסט (23). לאברטון: לאון אוסמן (31), פיל ג'אגיילקה (36)

בולטון - אסטון וילה 2:3
לבולטון: גארי קייהיל (45 ו-75), איבן קלאסניץ' (86). לאסטון וילה: דארן בנט (15), מארק אולברייטון (64)

פולהאם - בלקבורן 2:3
לפולהאם: דמיאן דאף (37 ו-59), בובי זאמורה (89 בפנדל). לבלקבורן: גרנט הנלי (45), דייויד הוילט (65)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully