וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני בלילי: "רוצים שקשטן יישאר עוד הרבה שנים"

27.2.2011 / 11:11

חלוץ בני יהודה התייחס לקריאות האוהדים נגד המאמן: "מקווה שהם יצעקו ואנחנו נמשיך לכבוש. הגיע הזמן שהמזל יהיה איתנו"

בדקה ה-78 במשחק בין בני יהודה לעירוני קרית שמונה אתמול (שבת) בבלומפילד, הגיע ברק בדש למצב נוח אבל בעט לקורה. פחות מחצי דקה לאחר מכן, הכדור כבר היה ברגליים של פיני בלילי, שחלף על פני גיא חיימוב וקבע 1:2 לבני יהודה, בדרך ל-1:3 בסיום.

"הגיע הזמן שהמזל יהיה איתנו, כמו שבתחילת העונה הכל הלך לנו קשה", אמר בלילי בהתייחס לאותה דקה גורלית, "בעבר הצגנו משחקים יפים ולא השגנו נקודות, אז עדיף לשחק מכוער ולנצח בסופו של דבר. נתתי גול ועוד עם רגל ימין, ככה שזה רגע היסטורי. זה רגע מרגש מבחינתי כי זה השער הראשון שלי בבלומפילד מאז שחזרתי לשחק כאן. אני חייב את זה לעצמי ולאוהדים הנפלאים, שסוף סוף התחילו לבוא בהמוניהם".

בלילי התייחס גם לקריאות של הקהל נגד המאמן דרור קשטן למרות הניצחון השלישי ברציפות, והוסיף: "באמצע המחצית השנייה, בדקה ה-65 או ה-70, הקהל שוב צעק לקשטן 'תתפטר' ואז ישר נתנו גול. אני לא יכול לשמוע את הצעקות האלה ואותי באופן אישי זה מדרבן. טוב לנו עם דרור ואנחנו רוצים שהוא יישאר לכמה שיותר שנים. אני מקווה שהם ימשיכו לצעוק ושאנחנו נמשיך לתת גולים ולנצח. אנחנו יכולים להשיג מקום בפלייאוף העליון כי אנחנו קבוצה טובה".

על חגיגת הניצחון העיבה השלכת רימון העשן כתום ביציע, דבר שכנראה יגרום להעמדתה של הקבוצה לדין משמעתי. מספר אוהדים שלטענת המשטרה התפרעו ביציע, נעצרו ושוחררו מאוחר יותר במהלך הלילה בערבות שהופקדה על ידי הוריהם, וזאת לאחר שהיושב ראש חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו, נשארו באצטדיון זמן רב לאחר סיומו של המשחק ודאגו לוודא שהאוהדים ישוחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully