וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את מאיורקה, 0:0 לריאל מדריד

אחרי שמסי, וייה ופדרו חגגו מול דודו אוואט, הבלאנקוס לא ניצחו את לה קורוניה, שכפתה תיקו. הפער בצמרת גדל לשבע נקודות

המחזור ה-25 בליגה הספרדית יצא בשבת לדרך עם חמישה משחקים, כאשר הפעם, לשם שינוי ואחרי תקופה ארוכה, שתי הגדולות שיחקו ביום שבת. ראשונה עלתה לכר הדשא באי מאיורקה ברצלונה, שלא התקשתה במיוחד וטיילה ל-0:3 משערים של לאונל מסי, דויד וייה ופדרו מול דודו אוואט חסר הסיכוי.

אחריה עלתה ריאל מדריד שידעה שללא ניצחון על דפורטיבו לה קורוניה, היא עשויה לראות את הקטלאנים שוב בורחים. שחקניו של ז'וזה מוריניו איכזבו וסיימו רק ב-0:0, מה שמעמיד את הפער ביניהן כעת על שבע נקודות, 13 מחזורים לסיום העונה. הבלאנקוס "ישבו" על השער של לה קורוניה במהלך המחצית השנייה, שהייתה התקפית מאוד מבחינתם, אבל ההגנה של הכחולים-לבנים הצליחה לשרת את ברצלונה.

בשלושה משחקים נוספים: אתלטיקו מדריד וסביליה נפרדו ב-2:2, אספניול הביסה את ריאל סוסיאדד 1:4 ואילו ספורטינג חיחון וסראגוסה נפרדו ב-0:0.

מאיורקה - ברצלונה 3:0

שימו לב מה עשתה מאיורקה בשלושת משחקיה הקודמים מול שתי הגדולות. במחזור הראשון 0:0 עם ריאל באונו אסטדי, במחזור השישי 1:1 עם ברצלונה בקאמפ נואו ובמחזור ה-20 הפסד מינימלי 1:0 לריאל בסנטיאגו ברנבאו אחרי שהקשתה עליה מאוד את החיים. אלא שהיום מאיורקה לא בדיוק הקשתה על בארסה בבית והובסה על ידיה 3:0 קל מאוד, יש יאמרו אפילו קל מדי. גם ללא צ'אבי, קרלס פויול ו-ויקטור ואלדס הפצועים ודני אלבס המושעה. הבלאוגרנה הגדילו את הפער מריאל מדריד לשמונה נקודות עד למשחק של הבלאנקוס מול דפורטיבו לה קורוניה מאוחר יותר.

בארסה שלטה לגמרי במשחק ועלתה ליתרון בדקה ה-38, לאחר שמסירת עומק של סיידו קייטה מצאה את לאונל מסי, והגאון הארגנטינאי הצליח לכבוש בנגיחה לאחר שתי הקפצות על הראש, כולל אחת מול אוואטה. הקטאלנים מצאו את השער השני בדקה ה-57 כשמסירת עומר של סרג'יו בוסקטס מצאה את דויד וייה והחלוץ הספרדי עבר בקלות את דודו אוואט וגילגל פנימה את ה-0:2. החגיגה לא נגמרה כאן ובדקה ה-66 מצאה האלופה את השלישי לאחר שקייטה הכניס כדור עומק לפדרו, שבעט מחוץ לרחבה כדור חזק שפגע באחד המגנים של מאיורקה וקפץ מעל אוואט פנימה את ה-0:3.

אז אולי השוער הישראלי לא ירצה לזכור את המשחק שבו ספג הפסד כואב ושלישייה מהדהדת, אך לפחות יתנחם בכך שזכה לפגוש את אחת הקבוצות הטובות בתולדות הכדורגל האירופאי.

דפורטיבו לה קורוניה - ריאל מדריד 0:0

משחק בריאזור עבור הבלאנקוס אף פעם לא היה קל עבור הבלאנקוס, שהגיעו מעודדים יחסית אחרי ה-1:1 בליון. אחרי שראתה את בארסה מנצחת, ריאל ידעה שהלחץ כולו עובר אליה, ושחקניו של ז'וזה מוריניו לא הצליחו להשאיר את הפער על חמש נקודות ואיבדו אפשרות לנצח קבוצת מרכז טבלה שנלחמת על החיים שלה. אחרי שבמשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו החטיפה ריאל שישייה ללה קורוניה, הפעם המצב היה שונה לחלוטין.

מוריניו בחר להשאיר הפעם על הספסל את עמנואל אדבאיור, ועלה עם קאקה וקארים בנזמה, שלא הצליחו לתת את התפוקה. רונאלדו, שנפגע בקרסולו במשחק נגד ליון, עלה למשחק. ריאל אמנם החזיקה הרבה יותר בכדור, אבל מיעטה לאיים על השער של דניאל ארנזוביה במחצית הראשונה, כאשר רונאלדו (20) ובנזמה (24) היו אחראים לשתי הבעיטות היחידות של ריאל למסגרת ב-45 הדקות הראשונות.

ריאל המשיכה ללחוץ במחצית השנייה וחצי שעה לסיום הימר מוריניו על כל הקופה כאשר הוציא את ליסאנה דיארה וקאקה, והכניס במקומם את אדבאיור ואנחל די מריה. ריאל יזמה התקפות והרבתה בנסיונות הבקעה, אבל שום דבר מזה לא עבד במחצית אגרסיבית מאוד מצד שתי הקבוצות שכללה עבירות רבות.

בדקה ה-82 הגיעה גם ההזדמנות הטובה ביותר אחרי שרונאלדו ניצל את המהירות ושלח בעיטה שנעצרה בעמוד השער, הכדור נהדף עד לדי מריה, שגם הוא ניסה, אבל פספס בסנטימטרים ספורים את המסגרת בהמשך הבליץ של הבלאנקוס. בסיום המשחק ירדה ריאל המצוברחת ללא שער ועם תיקו מאכזב, הרביעי שלה העונה.

משחקים נוספים:

אתלטיקו מדריד - סביליה 2:2
לאתלטיקו: קוקה (48), חוזה אנטוניו רייס (76). לסביליה: אלברו נגרדו (42), איבן רקיטיץ' (67)

אספניול - ריאל סוסידאד 1:4
לאספניול: דניאל אסטרדה (עצמי, 42), סרחיו גרסיה (54), חוסה קאייחון (81), חאבי מארקז (90) . לסוסיאדד: דניאל אסטרדה (43)

ספורטינג חיחון - סראגוסה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully