וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר חלון ההעברות ב-NBA

בוסטון ויתרה על קנדריק פרקינס, פורטלנד גנבה את ג'ראלד וואלאס, שיין באטייה עבר לממפיס. וזה ממש, ממש לא הכל

חלון ההעברות של ליגת ה-NBA הסתיים הערב (חמישי) בפול ווליום. אחרי שכרמלו אנתוני (שעבר לניו יורק) ודרון וויליאמס (שמצא בית חדש בניו ג'רזי) זעזעו את אמריקה, קיבלו חובבי הליגה שלל עסקאות נוספות הערב. אמת, מדובר בטריידים פחות גרנדיוזים משני אלה המוזכרים לעיל, אך מי היה מאמין שבוסטון לפתע תשלח את קנדריק פרקינס לאוקלהומה סיטי? מי חשב ששארלוט תוותר על ג'ראלד וואלאס במחיר כל כך מגוחך? ויש, כמובן, גם את השחקנים שלא עברו. אנתוני פארקר, למשל, שהוזכר כמועמד לשלוש קבוצות לפחות, נותר בקליבלנד; וגם או ג'יי מאיו, שהיה עם רגל וחצי באינדיאנה, נשאר לפתע בממפיס מכיוון שהגריזליס לא עמדו בדדליין. יאללה, לעסקאות.

אז מה היה לנו?

* זה אמנם עדיין לא רשמי, אך שימו לב לעסקה הבאה: בוסטון שולחת לאוקלהומה סיטי את קנדריק פרקינס ונייט רובינסון, ומקבלת בתמורה את ג'ף גרין וננאד קרסטיץ'.

* הסלטיקס לא סיימו להעביר שחקני פנים ושלחו את הסנטר הטורקי סמיח ארדן והפורוורד לוק הרנגודי לקליבלנד בתמורה לבחירת סיבוב שני. המטרה? לשלם פחות מס מותרות.

* גם סקרמנטו הצטרפה לחגיגת הטריידים של בוסטון, כאשר קיבלה את מארקיז דניאלס תמורת סכום כספי שיפורסם בהמשך.

* שארלוט שולחת את ג'ראלד וואלאס לפורטלנד תמורת ג'ואל פריזבילה, דאנטה קנינגהאם ושתי בחירות סיבוב שני. מה קורה עם מייקל ג'ורדן?

* ואם כבר שארלוט, הבובקטס אף שלחו את נאזי מוחמד לאוקלהומה סיטי וקיבלו בחזרה את מוריס פיטרסון ודי ג'יי ווייט.

* והנה עוד עסקה מעניינת, רגע לפני סגירת החלון: יוסטון החליטה להחזיר לממפיס את מי שהיה אחד הסמלים הגדולים שלה, שיין באטייה, וקיבלה בחזרה את האשים ת'אביט ובחירת סיבוב ראשון. האם הסנטר שנבחר שני בדראפט יתחיל להוכיח שהוא לא באסט ענק תחת ריק אדלמן?

* מישהו מחפש רכז מחליף? יוסטון שולחת לפיניקס את ארון ברוקס ומקבלת בחזרה את גוראן דראגיץ' ובחירת סיבוב ראשון.

* גם דברים כאלה קורים על סף הדדליין: מסתבר שאינדיאנה וממפיס לא הספיקו לסגור את העסקה בזמן והטרייד שאמור היה לקרות - או ג'יי מאיו תמורת ג'וש מקרוברטס ובחירת סיבוב ראשון - לא ייצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully