וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: המרענן הרשמי של הצמרת

שער ניצחון של רוג'רס קולה (87) סידר לראשל"צ 1:2 בכפר סבא ופתח את הצמרת. נצרת עילית הדהימה את מכבי הרצליה 0:2

בניגוד למחזורים קודמים, המחזור ה-24 בליגה הלאומית חולק לימים שישי ושני, בשל משחקי שמינית גמר גביע המדינה שייערכו באמצע השבוע הבא. משחקי שישי לא האירו פנים לקבוצות הצמרת. במשחק המרכזי הפתיעה הפועל ראשון לציון עם 1:2 בחוץ על המוליכה, הפועל כפר סבא. השלישית, מכבי הרצליה, הופתעה במגרשה 2:0 על ידי הפועל נצרת עילית. קרב הצמרת המסקרן הפועל רעננה וסקציה נס ציונה אכזב עם 0:0 משמים, בעוד בני לוד תארח את עירוני ג'ת מהתחתית. ארבעה משחקים נוספים יתקיימו ביום שני.

הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון 2:1

יופי של משחק היה בכפר סבא, בין שתי קבוצות שבהחלט ראויות למקום בצמרת. ראשון לציון השישית לא חששה מהמוליכה, שיחקה כדורגל התקפי, הייתה מסוכנת יותר, וחזרה עם ניצחון ראוי בהחלט שהחזיר אותה חזק למאבקי העלייה. עבור כפר סבא היה זה משחק שני ברציפות ללא ניצחון, כאשר רמת השרון תוכל לשוב לפסגה אם תנצח את המשחק שלה ביום שני.

האורחים פתחו היטב, אבל נתקלו ביום מצוין של בוריס קליימן ששוב ושוב היה במקום למנוע סכנה. כפר סבא נכנסה למשחק ככל שחלפו הדקות ובדקה ה-44 חגגה כשפטריק דופלה הכניע בכדור חד את מאיר כהן. דקה לאחר מכן התעלם השופט אוראל גרינפלד מנגיעת יד ברורה של דידי אונגר ולא שרק לפנדל לטובת הראשונים.

המחצית השנייה נפתחה עם שער שוויון מדהים בדקה ה-49. דייויד גומז הפציץ כדור אדיר מ-18 מטרים לחיבורים של קליימן וחגג שער שני ברציפות. בהמשך, רוג'רס קולה וינון ברדה החמיצו ממצבים קורצים כשבתווך, מאיר כהן הדף בעיטה של חנן פדידה מזווית קשה. כשנראה היה שאנחנו לקראת חלוקת נקודות בכפר סבא, הגיע עוד רגע גדול בדקה ה-87. קליימן טעה בגדול כשהדף לא טוב כדור ארוך והמחליף קולה המשיך ניצל את הטעות ושלח מספרת מרהיבה לרשת. 1:2 לראשון לציון בכפר סבא.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 2:0

הפתעת המחזור הגיעה מהאצטדיון בהרצליה. השלישית בטבלה, שלא שלא הפסידה מאז הדרבי וגם לא ספגה בשלושת משחקיה האחרונים, נכנעה לקבוצה שמתחת לקו האדום. ירדן כהן הימם את הרצליה עם שער בדקה ה-32, יהודה זנו עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-52, אבל בן מרטין הליברי סגר עניין ארבע דקות לסיום. הניצחון המפתיע היווה המשך ישיר ליכולת הטובה של נצרת עילית בשבועות האחרונים (10 נקודות מחמשת המשחקים האחרונים) והיא מסרבת להרים ידיים במאבק נגד הירידה.

הפועל רעננה - סקציה נס ציונה 0:0

קרב הצמרת בין הרביעית לחמישית הסתיים ללא הכרעה והשתיים ממשיכות להתרחק מהמוליכות. רעננה אירחה בפעם השנייה העונה במגרשה, אבל המשיכה ברצף השלילי עם משחק רביעי ללא ניצחון ושוב, ללא שער זכות. ההתקפה של אייל לחמן נראית תקועה והקבוצה שלו לא מצליחה להזכיר את היכולת של פתיחת העונה. אולי במשחק הגביע מול ג'ת אלאהלי ביום שלישי המומנטום ישתנה. נס ציונה, שהפסידה בשבוע שעבר למכבי הרצליה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, שוב סיימה משחק ללא שער זכות. ושתי הקבוצות שמחזיקות בהתקפות הגרועות בצמרת למדו שכשלא מסוגלים לכבוש, קשה לחלום על עלייה לליגת העל.

בני לוד - עירוני ג'ת 0:2

מה הפתרון למשבר הבקעות? מפגש עם אחת ההגנות הגרועות בליגה כמובן. בני לוד לא כבשה מאז עזיבתו של מוראד אבו ענזה, עד שמולה התייצבה ג'ת אלהלי החלשה. שערים של יחיא עיסא (20) וטל מאיר (43) סגרו עניין גבר במחצית הראשונה ולפתע לוד מריחה פלייאוף עליון. האורחת סגרה משחק 12 ברציפות ללא ניצחון והיא מתקרבת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully