וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר: "מי שיכפה את הסגנון שלו, ינצח"

23.2.2011 / 18:17

מאמן אליצור רמלה מתכונן לחצי גמר היורוקאפ מול אתיניאקוס היוונית (19:00, ערוץ 1), שזכתה בשנה שעברה בגביע

אליצור רמלה תארח מחר (חמישי) באולמה הביתי את אתיניאקוס היוונית במסגרת חצי גמר היורוקאפ לנשים (19:00, שידור ישיר בערוץ 1). הקבוצה של עדן ענבר, ששולטת בליגת העל העונה ביד רמה, שחזרה במהלך העונה את הישג השיא של המועדון משנת 2008, אז הגיעה לחצי גמר היורוקאפ והפסידה לדינמו מוסקבה החזקה. במהלך העונה התגברה רמלה על כמה יריבות עיקשות, ואחרי שסיימה את שלב הבתים במקום הראשון, היא דילגה בשלבי ההצלבה על פני ספרטק נוגינסק, דינמו מוסקבה וגראן קנאריה.

מי שלמעשה מוליכה את רמלה במהלך כל העונה היא שחקנית הפנים ליקו ווילינגהאם, שהגיעה השנה מסלמנקה הספרדית, ורושמת ביורוקאפ 19.1 נקודות ו-11.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. ביחד איתה בולטות שי דורון עם 16.7 נקודות בממוצע למשחק וטנישה רייט עם 13.5 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע. ברמלה בונים על תמיכה מסיבית של הקהל כדי לנסות להעביר את ההכרעה למשחק החוץ ביוון.

"בעיקר יש דריכות, יש התרגשות מהמעמד ומהעובדה שאנחנו משחקים בבית מול קבוצה שזכתה באליפות המפעל בעונה שעברה ואני מקווה שנבוא מוכנים למשחק ונעשה מה שצריך כדי להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין", אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק מאמן רמלה עדן ענבר. "זה מעמד שיא בשבילי, מאחר וזה שנה ראשונה שלי, כל זה חדש עבורי, אני מאוד מתרגש, דרוך ומצפה שיתחיל כבר המשחק. אני חושב שיחסי הכוחות שקולים, זה קרב בין סגנונות שונים לגמרי. הכדורסל היווני איטי ומבוסס על הגנה חזקה ושימוש בכל התקפה כמעט בשחקניות הגבוהות, ואנחנו בעיקר משתמשים במשחק של ריצות ומעברים, לחץ יותר. מי שיכפה את סגנון המשחק, ינצח".

היווניות התקשו בשלבים הקודמים

אל מול רמלה מתייצבת מחזיקת היורוקאפ מהעונה שעברה, ומוליכת הליגה היוונית עם מאזן מרשים של 0:16, סוני אתיניאקוס. הקבוצה היוונית נחשבת לחזקה ביותר ביורוקאפ, אך למרות זאת התקשתה מאוד בשלב שמינית הגמר של המפעל ורבע הגמר, אך התגברה על פרטיזן בלגרד וסראגוסה בהתאמה. כוכבות הקבוצה הן האמריקאיות לאטויה דיוויס (26, 1.90), שקולעת 11.6 נקודות ומורידה 4.8 ריבאונדים בממוצע, ושחקנית נבחרת ארצות הברית לשעבר רות' ריילי (31, 1.96), שרושמת 7.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע.

היווניות כופות קצב משחק איטי בעיקר בזכות הרכזת המצוינת דימיטרה קלטצנו (33, 1.78), רכזת נבחרת יוון, שקולעת 11.5 נקודות, מוסרת 4.4 אסיסטים ומורידה 4.1 ריבאונדים בממוצע והפורוורדית המוכשרת יקטרינה סטויריו, שגם כן נמנית על הסגל של הנבחרת ורושמת 9.9 נקודות ומורידה 3.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully