וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן: ג'נארו גאטוסו הורחק לארבעה משחקים

ההתפרעות של קשר הרוסונרי בשמינית גמר האלופות מול טוטנהאם עלתה לו ביוקר. אופ"א קבעה: "הוא תקף את ג'ו ג'ורדן"

קשר מילאן ג'נארו גאטוסו נענש בחומרה הערב (שני) על התפרעותו בשמינית גמר ליגת האלופות מול טוטנהאם. כזכור, קשר נבחרת איטליה שהיה עצבני למשך מרבית המשחק, התקוטט עם אנשי טוטנהאם על הדשא ומחוצה לו, כאשר העימות הגיע לשיא כשגאטוסו שלח יד לגרונו של עוזר מאמן התרנגולים ג'ו ג'ורדן. הערב החליטה אופ"א להעמיד את השחקן לדין, והחליטה להרחיקו מארבעה משחקים.

"הגוף המשמעתי קבע כי גאטוסו תקף את עוזר מאמן טוטנהאם", הסבירה אופ"א את החלטתה. הקשר הוותיק ממילא לא היה משחק במשחק הגומלין בשל צבירת שלושה כרטיסים צהובים, מה שאומר שעונש ההרחקה יחל לאחר הגומלין בוויט הארט ליין. אם כך, הסיטואציה היחידה בה גאטוסו ישוב לשחק העונה בליגת האלופות תהיה אם מילאן תגיע לגמר. קפטן מילאן יוכל לערער על ההחלטה עד יום חמישי.

בתוך כך, מוליכת הליגה האיטלקית מצאה היום זמן לשבח את חלוצה אלשנדרה פאטו, שעלה אמש מהספסל וכבש את שער הניצחון ב-1:2 החשוב על קייבו. כרגע מילאן מוליכה את הטבלה ורחוקה רק שלוש נקודות מנאפולי, לפני הקרב הישיר בין שתי הראשונות ביום שני הבא."פאטו חוזר להציג את היכולת שהוא הפגין בשנותיו הראשונות באיטליה", אמר מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי, "ב-2010 הוא היה מושבת למשך עשרה חודשים, ולא קל לחזור לשחק ולהתעלות על כל הקטע המנטלי. צריך גם לזכור שהשנה יש לנו גם הרבה יותר שחקנים בסגל מאשר בשנה שעברה.

"אנשים שוכחים שפאטו בסך הכל בן 21, ויש לו את המגבלות שלו ואת החולשות שלו. השנה הוא הרבה יותר קר רוח, הוא יצא מהפציעה, ושוב נראה טוב". על המשחק עצמו אמר אלגרי ש"אנחנו יודעים שכדי לזכות באליפות נהיה חייבים לספק תוצאות טובות בכל שבוע", והקדיש את הניצחון לבעלים סילביו ברלוסקוני, שחגג אתמול 25 שנים במילאן: "החבר'ה נתנו לנשיא מתנה יפה".

עדכון ראשון: 14:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully