וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "דיוף תפס אותי באשכים"

21.2.2011 / 15:06

הקשר הישראלי של סלטיק, שנפצע בדרבי הסקוטי, קיבל מנוחה לשלושה ימים, ואמר על הסנגלי: "הוא מתעסק בכל חוץ מכדורגל"

"זה היה משחק טוב שלנו, האוירה בגלזגו מחשמלת, אין דרבים כאלה באירופה. הניצחון הזה נתן לנו יתרון בפן המנטלי והפסיכולוגי, הפער כבר שמונה נקודות וזה הורג אותם". כך אמר הבוקר (שני) קשר סלטיק בירם כיאל לוואלה! ספורט, לאחר הניצחון של סלטיק בדרבי הסקוטי על גלזגו ריינג'רס.

"זאת הפעם הראשונה שאני משחק מולם ב'אולד פירם'", המשיך כיאל, "החגיגות בעיר בעיצומן. נמשיך להיאבק על התואר". כיאל ששיחק 61 דקות הוחלף על ידי קי סונג-יונג הדרום קוריאני בדקה ה-61, מחשש שיספוג כרטיס צהוב שני. לאחר המשחק התברר שהוא סובל כנראה ממתיחה בשריר הירך האחורי, אבל הבוקר הוא נבדק וקיבל מנוחה של שלושה ימים. כך או כך, כיאל לא היה אמור ליטול חלק במשחק הקרוב מול מאת'רוול בגלל שספג ששה כרטיסים צהובים.

כזכור, אמש הביסה סלטיק במגרשה 0:3 (צמד של גארי הופר, כריס קומונס השלים) את היריבה העירונית השנואה שלה. למרות שההפרש בין המוליכה לסגניתה עומד על שמונה נקודות, לריינג'רס שני משחקים חסרים, מה שמשאיר את המאבק פתוח. שתי היריבות ייפגשו עוד שלוש פעמים העונה בליגה, במשחק החוזר בגביע ובגמר גביע הליגה.

מיד לאחר השער השני ספג כיאל כרטיס צהוב לאחר שהתעמת עם אל חאג'י דיוף הסנגלי, שנראה במצלמות הטלוויזיה דוחף את כיאל. הישראלי סיפר היום: "הוא דחף אותי אחרי השער השני ומה שלא ראו, זה שהוא תפס אותי באשכים. דיוף מתעסק בקהל, ב'מסביב', בהכל חוץ מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully