וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין זכה בתחרות ההטבעות

הרוקי של הקליפרס סיפק את הסחורה בגדול עם קפיצה מרהיבה מעל מכונית בדרך תואר. ג'יימס ג'ונס ניצח בתחרות השלשות

בשנים האחרונות נרשמה ירידה בפופולריות של תחרות ההטבעות, אך לקראת שבוע האולסטאר הנוכחי בלוס אנג'לס משך האירוע תשומת לב אדירה, והכל בזכות שחקן אחד. בלייק גריפין ידע שהופעתו במשחק הרוקיס אתמול ובמשחק האולסטאר עצמו מחר יישכחו במהרה, ודאג להותיר את חותמו עם הטבעה ענקית שעמדה בכל הציפיות.

לעיניי הקהל הביתי שלו בסטייפלס סנטר ולעיניי עשרות מיליוני צופים שניסו במשך שבועות לנחש כיצד יבחר מלך ההיילייט של ה-NBA לזכות בתחרות, עלה גריפין בקלות לגמר אותו פתח עם הטבעה סטייל וינס קרטר, כשהעביר את כל המרפק דרך הטבעת, ולאחר מכן הותיר אבק ליריבו בגמר, ג'בייל מגי, כשנתן את האות לכניסתה של מכונית למגרש, קיבל מסירה דרך גג השמש מחברו לקבוצה בארון דייויס, וריחף מעליה בדרך לזכייה בלתי נשכחת בתואר שהיה רשום על שמו.

מגי עוד ניסה להראות יצירתיות כשהצמיד שני לוחות סלים זכה לזכה והטביע בשניהם באותו ריחוף, גם סרג' איבקה הרשים עם הטבעה בסגנון דוקטור ג'יי, ודמאר דרוזאן הקפיץ את הקהל עם סדרת זינוקים מדהימים, אבל אף אחד מהם לא התקרב לגריפין, שחגג עם הגביע בתוך המכונית שהביא לו אותו.

בתחרות השלשות גבר ג'יימס ג'ונס ממיאמי על אלוף השנה שעברה, פול פירס, ועל חברו לבוסטון ריי אלן, והעניק לאוהדי ההיט רגע של נחת אחרי האכזבות שהסלטיקס הנחילו להם העונה. בתחרות הכישורים זכה סטפן קרי, פיינליסט בתחרות השלשות אשתקד, כשגבר על כריס פול, דרק רוז וג'ון וול.

בלייק גריפין מטביע מעל מכונית בתחרות ההטבעות. Kevork Djansezian, GettyImages
וככה זה נראה מלמעלה/GettyImages, Kevork Djansezian

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully