וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה ברבע הגמר מטורניר דובאי

הישראלית לא הצליחה להקשות על המדורגת שנייה בעולם, ונכנעה 6:2, 6:4 במשחק שהחזיר את הדנית למקום הראשון

שחר פאר קיוותה לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה בדובאי, אז היא נעצרה רק בחצי הגמר, תוך שהיא מנצחת את מי שהייתה אז המדורגת ראשונה בעולם, קרוליין ווזניאקי. השנה פגשה פאר שוב את ווזניאקי, כשהפעם זה לא כל כך עבד לה והישראלית המדורגת 11 בעולם הפסידה ברבע הגמר 6:2, 6:4 כשהיא מסיימת את דרכה באיחוד האמירויות.

הטניסאית הישראלית שחר פאר לצד הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. Michael Regan, GettyImages
נפרדו בידידות. ווזניאקי ופאר/GettyImages, Michael Regan

פאר, שבשל שיקולים בטחוניים לא שובצה למגרש המרכזי במשך כל השבוע, כפי שגם קרה בשנה שעברה, התייצבה למשחק אחרי שלושה משחקים קלים יחסית, כשהפעם ציפתה לה משוכה בדמות הדנית המוכשרת, שאיבדה רק השבוע את המקום הראשון בעולם לטובת קים קלייסטרס. ווזניאקי ידעה שניצחון שלה על פאר יבטיח לה שוב את הפסגה, והיא עמדה במשימה תוך שהיא מנצלת את המשחק הרע של פאר בפתיחת שתי המערכות.

פאר הרבתה בטעויות הבלתי מחויבות וגם ההגשות שלה היו בעוכריה, כאשר במערכה הראשונה היא נשברה בשלושה משחקונים והמשיכה להוכיח לעצמה שכאן אולי נעוצה הבעיה שלה, בעוד ווזניאקי טיילה עם 2:6 קליל במערכה הראשונה. המערכה השנייה נפתחה בשליטת הדנית, שכבר טיפסה ל-0:4 בזמן שפאר כמעט ולא זכתה בנקודות. אלא שאז הישראלית התעוררה ואף הצליחה לחזור ל-5:4, אך זה היה מאוחר מדי כשווזניאקי סגרה את הסיפור וניצחה 4:6. בשלב הבא תמתין לווזניאקי סמנטה סטוסור או ילנה ינקוביץ'. פאר מסיימת את הטורניר עם 225 נקודות דירוג וסכום של 41,450 דולר.

מהלך המשחק

פאר פתחה לא טוב את המשחק וההגשות שלה לא ממש עבדו מול ווזניאקי, שהגנה מצוין ועלתה ושברה כבר במשחקון הראשון. הישראלית סבלה מטעויות בלתי מחויבות והפסידה גם בשני המשחקונים הבאים, כשאחרי שלושה משחקונים היא ניצחה בשתי נקודות בלבד. בפיגור 3:0 פאר התעוררה והעלתה את הרמה שלה, כשהיא השתפרה במכות ההחזרה וזכתה במשחקון הראשון שלה אחרי שהצליחה לשבור את ווזניאקי. הישראלית החלה לקבל ביטחון וחזרה למשחק עם משחקון מושלם שצימק ל-3:2, אבל מכאן הדנית חזרה לשלוט, שמרה על ההגשות שלה ועלתה ל-2:4, כשבהמשך הגיע משחקון ארוך שבסיומו ווזניאקי שוב שברה את פאר והמשיכה כל הדרך לניצחון 2:6 במערכה.

המערכה השנייה נפתחה בדיוק כמו שהסתיימה הראשונה, כאשר ההגשות של פאר שוב לא עבדו, ופאר קינחה את המשחקון הראשון עם טעות כפולה שהעלתה את הדנית ל-0:1. החולשה של פאר ניכרה גם בשני המשחקונים הבאים שבהם הישראלית לא הצליחה לעשות כלום, הרבתה בטעויות בלתי מחויבות ואיפשרה לווזניאקי לקפץ בקלות ל-0:3. שום דבר לא ממש השתנה גם במשחקון הבא, כאשר הנקודה היחידה של פאר עד אותו שלב במערכה הגיעה כתוצאה מטעות כפולה של ווזניאקי, שעלתה ל-0:4. הישראלית התעוררה מכאן וזכתה בשני המשחקונים הבאים בזכות העקשנות שלה, שסידרה לה שבירה נוספת שהורידה ל-4:2, ווזניאקי החזירה בשבירה משלה, אבל פאר הדהימה עם עוד שבירה ומשחקון מצוין נוסף שהחיה את המשחק כשהישראלית פיגרה 5:4. ווזניאקי אספה את עצמה וסגרה את הסיפור עם 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully