וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד גברה 0:2 על סט. פאולי

המוליכה חזרה לעצמה עם ניצחון חשוב על אחת הקבוצות הלוהטות בליגה. ניצחון קל לבאיירן, 0:4 גדול להמבורג על ברמן

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ביניהם 0:1 ענק בדרבי על המבורג, סנט פאולי חלמה להפתיע גם את דורטמונד ולפתוח מחדש את הצמרת, אבל המוליכה לא התרגשה, ניצחה 0:2 ושמרה על הפער הענק בפסגה. בהמשך, באיירן מינכן הצליחה לנצח 1:3 בחוץ את מיינץ ועלתה באופן זמני

מי שפתחה את המחזור היא נירנברג, קבוצתו של אלמוג כהן, שהשיגה ניצחון רביעי ברציפות אחרי שגברה 0:3 על איינטרכט פרנקפורט. אלמוג כהן שיחק 90 דקות ולקראת שריקת הסיום כבש את שערה האחרון של נירנברג, שהיה גם שערו השני בבונדסליגה.

נירנברג - פרנקפורט 0:3

הקבוצה של אלמוג כהן ממשיכה להציג כושר נפלא, והפעם היא השיגה ניצחון רביעי ברציפות שהקפיץ אותה למקום השישי באופן זמני. הישראלי של נירנברג פתח בהרכב וחיכה עד לדקה ה-90 כדי לכבוש את שערו השני בבונדסליגה, שבניגוד לקודם הושג בבעיטה מרחוק. המחצית הראשונה של אלמוג כהן כללה כרטיס צהוב והזדמנות גדולה לשער יתרון לקבוצתו, אחרי שפיספס נגיחה מקרוב. אחרי שחבריו כבשו שני שערים מול פרנקפורט החלשה והבטיחו את הניצחון, כהן נהנה מהגנה מפורקת של היריבה כדי לקבל מסירה מצד שמאל לכיוון המרכז ולשחרר בעיטה מ-25 מטרים לרשת, מה שקבע את תוצאת המשחק.

לפני כן נירנברג עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-67 אחרי כדור חופשי מוצלח של יוליאן שיבר שנהנה מהכנה של מחמט אוקיצ'י. עשרים דקות לאחר מכן, תחת גשם שוטף, רוברט מאק חטף כדור לשחקן הגנה בצד שמאל וחתך לכיוון הרחבה, תוך כדי שהוא מקשית את הכדור מעל שחקן הגנה אחר לכיוון הרשת. בסופו של דבר נירנברג חגגה ניצחון גדול נוסף, בעוד שפרנקפורט ממשיכה להסתבך אחרי שעדיין לא הבקיעה שער בשנת 2011.

דורטמונד - סט. פאולי 0:2

המוליכה הגאה של הבונדסליגה שנראתה בדעיכה בשבועות האחרונים שבה למסלול הניצחונות בדרך הבטוחה אל התואר. אחרי 39 דקות העלה לוקאס באריוס את דורטמונד מבישול של נורי שאהין. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה הגיע השני כשרלף גונש כבר לשערו הוא. הפער בצמרת גדל חזרה ל-13 נקודות עד למשחקה של לברקוזן בראשון מול שטוטגארט. סנט פאולי נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל שומרת על מרחק חמש נקודות מהקו האדום.

האנובר - קייזרסלאוטרן 0:3

הקבוצה המפתיעה של מירקו סלומקה שבה למקום השלישי בזכות ניצחון קל על היריבה מהתחתית, שסגרה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. יאן שלאודרף כבש צמד (17,57) ומוחמד עבדלואי השלים (45).

מיינץ - באיירן מינכן 3:1

נראה שמאז חזרתם של אריאן רובן ופרנק ריברי מתחילה הקבוצה של לואיס ואן והדאבליסטית הגאה לחזור לעצמה. אמנם הייתה מעידה קטנה בקלן, שהסתיימה בהפסד 3:2, אך בסך הכל ניצחה באיירן מינכן בשלושה מתוך חמשת משחקיה מאז החזרה מהפגרה בצורה משכנעת במיוחד (1:5 על קייזרסלאוטרן, 1:3, על ורדר ברמן ו-0:4 על הופנהיים). היום, הבווארים הצליחו בקלות להשיג ברביעי מתוך ששת משחקיה האחרונים עם 1:3 משערים של בסטיאן שווינשטייגר, תומאס מולר ומאריו גומז. ואן חאל בהחלט יכול להיות אופטימי לפני המשחק מול אינטר בליגת האלופות באמצע השבוע הקרוב.

הדאבליסטית עלתה ל-0:1 בדקה התשיעית כשנגיחה אחת של אריאן רובן, שהיה בספק למשחק, הגיעה לנגיחה נוספת של בסטיאן שווינשטייגר, שהמשיך פנימה. באיירן מצאה את השער השני בדקה ה-50 עם בעיטה של תומאס מולר, שהמשיך בכושר המצוין שלו. הבווארים לא עצרו שם וכבשו את ה-0:3 בדקה ה-77, כשפריצה של מולר בהתקפה מתפרצת נגמרה בבישול שלו למריו גומז, שבעט מקרוב פנימה. סמי אלאגי עוד צימק ל-1:3, אך גם זה לא המתיק את הגלולה לקבוצה של תומאס טוכל.
משחקים נוספים:

פרייבורג - וולפסבורג 1:2
לפרייבורג: סטפן רייזינגר (43), פאפיס סיסה (69). לוולפסבורג: פטריק הלמס (28)

המבורג - ורדר ברמן 0:4
להמבורג: מלאדן פטריץ' (42), פאולו גררו (64,79), אניס בן חטירה (87)

הופנהיים - קלן 1:1
להופנהיים: מיליבויה נובאקוביץ' (עצמי, 48). לקלן: יוסף מוחמד (69)

עדכון ראשון: 18:20

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully