וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון חשוב למכבי הרצליה, 0:1 על נס ציונה

הקבוצה של משה סיני נעזרה בשער בודד של ידין זרוס (60) כדי לעלות למקום השלישי. הפועל ראשל"צ הביסה את רעננה 0:3

באופן די נדיר, שתי המדורגות ראשונות בליגה הלאומית, הפועל כפר סבא ועירוני רמת השרון, תשחקנה רק ביום שני במסגרת המחזור ה-23. כך, לרודפות אחריהן ואחר הכרטיסים לליגת העל תהיה הזדמנות לצמצם קצת את הפער ואולי להפעיל לחץ לקראת ההמשך, כשגם הקיזוז באופק.

במשחק המרכזי בשישי הצליחה הפועל ראשון לציון סופסוף לסיים את הבצורת שלה ועוד בצורה מעוררת כבוד עם 0:3 על הפועל רעננה, שלא ספגה העונה שלישייה. הפועל הרצליה השיגה ניצחון מינימלי 0:1 על אחווה עראבה, כשבתחתית התפוצצה הפועל נצרת עילית עם 0:4 על מכבי באר שבע. אגב, כל שמונת השערים הובקעו במחציות השניות של המשחקים.

בשבת השיגה מכבי הרצליה ניצחון חשוב מאוד, כאשר גברה על סקציה נס ציונה 0:1 והשתוותה לה במקום השלישי כשלשתי הקבוצות 40 נקודות. עירוני בת ים ובית"ר שמשון תל אביב סיימו ב-1:1 את המשחק שסגר את משחקי סוף השבוע. שלושה משחקים נוספים, כאמור, ישוחקו ביום שני.

משחקי שישי

הפועל ראשון לציון - הפועל רעננה 0:3

הקבוצה של ניסן יחזקאל הגיעה למשחק נגד החבורה של אייל לחמן ללא כיבוש מזה 520 דקות. גם במשך כל המחצית הראשונה היא לא הצליחה לפרוץ את הסכר, עד הדקה ה-54. תוך שלוש דקות כבשה הקבוצה מעיר היין צמד. הראשון הגיע מנגיחה של דייויד גומז לאחר הגבהה של קובי מוסא, כשבדקה ה-57 החלוץ השני ינון ברדה כבש מבישול של ליאור ברטקובסקי. בדקה ה-63 נמשכה החגיגה של ראשון לציון והפרטית של ברדה, שכבש את השני שלו אחרי שעשה סיבוב נהדר וחורר את רשתו של ניל אברבנאל. אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, משיגה ראשון לציון ניצחון ליגה ומצמצמת קצת את הפערים מהפסגה.

רעננה של לחמן ממשיכה בכושרה הלא טוב כשהיא כבר שלושה משחקים ללא ניצחון ועם שתי נקודות בלבד, והיא מתרחקת מליגת העל. מי שהייתה בעבר אימת ההתקפות כשלא ספגה כמעט שערים כלל והייתה הקבוצה עם כמות הספיגות הקטנה ביותר בליגה איבדה את הבכורה בקריטריון זה לנס ציונה, למרות שזאת עדיין לא שיחקה את משחקה. זו אגב הפעם הראשונה העונה שרעננה סופגת שלושה שערים במשחק.

הפועל הרצליה - אחווה עראבה 0:1

74 דקות תמימות חיכו בהרצליה לשער הניצחון במשחק, שנכבש על ידי שלומי חנוכה. הקבוצה של בני טבק השיגה ניצחון אחרי שלא עשתה כן בשני המחזורים הקודמים. נועלת הטבלה ממשיכה להעביר את ימיה בליגה הלאומית, והיא כבר עם הפסד שמיני ברציפות וללא כיבוש בחמשת משחקיה האחרונים.

הפועל נצרת עילית - מכבי באר שבע 0:4

המדורגת לפני אחרונה לא כבשה בשני משחקיה האחרונים, אלא שהפעם היא שחררה בגדול את הנצרה. גם היא לא כבשה במחצית הראשונה, אבל בשנייה ירתה לכל כיוון. זה החל עם שער בדקה ה-51 של ירדן כהן, שגם הרשית בדקה ה-60. שגיא חייט בדקה ה-82 ואמוס קולי בדקה ה-87 השלימו את החגיגה. למרות ההפחתה בת 9 הנקודות של הקבוצה הצפונית, הרי שהיא לא מרוחקת מהקו האדום ואם היא תמשיך בכושר זה היא יכולה להינצל העונה מן הירידה. מכבי באר שבע, מלכת התיקו של הליגה (10 משחקים ללא הכרעה) עדיין יכולה להיות רגועה מבחינת הקו האדום אבל פחות מבחינת התבוסה.

משחקי שבת

סקציה נס ציונה - מכבי הרצליה 1:0

שחקניו של רפי כהן הגיעו למשחק הערב עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אלא שמאז הדרבי לפני כחודש, מכבי הרצליה פשוט דוהרת. הקבוצה של משה סיני לא הפסידה בליגה מאז שגברה על יריבתה העירונית, והערב היא נעזרה בשער בודד של ידין זרוס בדקה השישים על מנת לרשום שלוש נקודות חשובות מאוד, שהעלו אותה למקום השלישי על חשבון נס ציונה.

עירוני בת ים - בית"ר שמשון תל אביב 1:1

המארחת קטעה במחזור הקודם רצף של 12 משחקים ללא ניצחון, כשגברה 0:1 על בני לוד, אך הערב היא הסתפקה בנקודה בלבד. אסי ברזילי העלה את שמשון ליתרון בדקה ה-76, אך יונתן רביבו דאג להשוות בדקה ה-82 ולחלק את הנקודות שווה בשווה. ההפרש בין שתי הקבוצות ממשיך להיות שלוש נקודות לזכות שמשון, שנמצאת במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully