וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון יבהיר לפרננדז: אם העניין לא ייפתר, תיאלץ לשלם כסף

17.2.2011 / 15:44

פיפ"א אוסרת על המאמן לעסוק בכל הקשור לכדורגל עד שיסדיר ענייניו הכספיים. אחד מעובדי ההתאחדות עשוי למלא את מקומו

פיפ"א הודיעה להתאחדות לכדורגל כי על המאמן הלאומי, לואיס פרננדז, לחדול באופן מיידי מכל פעילות הקשורה בכדורגל. זאת, בגין אי תשלום חוב כספי לקבוצת אל ראייאן, אותה אימן בקטאר בשנת 2005. לפיכך, אם העניין לא יוסדר, הרי שפרננדז לא יוכל לעמוד על הקווים במשחקים הקרובים של הנבחרת בחודש מארס ולמעשה, אסור לו אף להעביר אימונים.

למרות הגיבוי שמקבל המאמן, בהתאחדות לכדורגל טוענים כי היו"ר אבי לוזון יבהיר לפרננדז מפורשות שאם העניין לא יפתר בערכאות המשפטיות בימים הקרובים, עליו לשלם את הכסף מכיסו הפרטי, ולא תופסק עבודתו. אם פרננדז לא ימשיך לאמן, ההתאחדות תמנה מאמן אחר מעובדיה, אם כי עדיין אין מועמד מוביל למשרה והוא ייקבע רק במידה שפרננדז יעזוב, מה שכרגע טוענים בהתאחדות שרחוק מלהתקיים.

פרננדז מונה למאמן אל ראייאן בקיץ 2005, אך עזב כעבור תקופה קצרה על מנת להצטרף לבית"ר ירושלים של ארקדי גאידמק. הקטארים הגישו נגד הצרפתי תלונה בפיפ"א בדרישה לקבל חזרה תשלומים שקיבל בסך 420 אלף יורו. מאז, נמצאים הצדדים במאבק משפטי.

יחד עם זאת, היום התברר כי פרננדז מתכוון לחשוף בפני ראשי ההתאחדות לכדורגל כי מאז התלונה של הקטארים הוא הגיש תלונה במשטרת שוויץ, בטענה שלכאורה הכסף שהיה אמור להגיע אליו הגיע ככל הנראה לגורם שלישי. פרננדז מחכה כעת לבדיקה שתערוך המשטרה בנוגע לפרשה ומקווה לקבל עדות מוצקה לטענתו, לפיה לא קיבל את הכספים.

פרננדז מסר בתגובה: "מדובר במאבק משפטי שנמשך שנים. אני בטוח שהדברים יסתדרו, בוודאי עד המשחקים בחודש מארס". מאוחר יותר, אמר המאמן הצרפתי לוואלה! ספורט: "לא קיבלתי את הכסף מהקטארים. הם טוענים שקיבלתי אותו, אבל הכסף מעולם לא הגיע אליי ולכן אין לי מה להחזיר. בתחילת השבוע אפגש עם לוזון ואני מאמין שכל העניין יסתדר".

ההתאחדות הודיעה כי תפעל בהתאם למכתב שהתקבל מפיפ"א. בשבוע הבא צפויה להתקיים שיחה בין ראשי ההתאחדות למאמן הצרפתי ועורכי דינו. יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון: "בשבוע הבא אפגש עם פרננדז ונראה יחד איך לפתור את הבעיה שנוצרה".

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל הוסיף: "מדובר בנושא משפטי שמתנהל כבר תקופה ארוכה. הובא לידיעתנו שהוגשו כמה תלונות בעבר על ידי הקבוצה הקטארית. ננסה לסדר את העניין בימים הקרובים כדי שלואיס יוכל להתרכז רק בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully