וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "לא פוסל אפשרות שטפירו יחזור לסגל"

מערכת וואלה! ספורט

17.2.2011 / 14:44

מאמן הנבחרת ערך מסיבת עיתונאים והתייחס לתוכנית העבודה לקראת היורובאסקט: "המטרה שלנו היא קודם כל לעלות שלב"

ברני ארדוב

נבחרת ישראל תשחק אמנם רק בסוף חודש אוגוסט באליפות אירופה בליטא, אבל היום (חמישי) הציג מאמן הנבחרת אריק שיבק את תוכנית העבודה עד לטורניר שייערך בקיץ הקרוב. כזכור, במסגרת האליפות תפגוש הנבחרת את איטליה, גרמניה, לטביה, סרביה וצרפת.

טפירו? אפשרות

"היום כשאנחנו כבר יודעים את ההגרלה ואת סדר המשחקים, אנחנו מקווים לסיים בין שלושת המקומות הראשונים ולהמשיך באליפות", הבהיר שיבק את המטרות הראשונות. "למדתי כבר שכשמנצחים אז ההגרלה היא נהדרת, וכשמפסידים זה לא משנה בכלל מה הייתה ההגרלה. גם לליטא ההגרלה היא לא כל כך קלה. זו ההגרלה ואיתה נצטרך להתמודד. המטרה שלנו לא השתנתה ואנחנו קודם כל רוצים לעלות שלב".

שיבק נשאל על השחקנים המרכזיים שאמורים להגיע לאליפות, ואמר: "ביקשתי מעמרי שיברר על פארקר ונוביצקי, אבל אני לא יודע מה התשובה עדיין". שיבק גם נשאל על הסיטואציה הבעייתית עם דייויד בלו, ונשאל האם הוא ישחק הקיץ, ואמר: "הוא הגיע בשנה שעברה לנבחרת. היו בעיות ואני לא מסתיר את זה, אבל אי אפשר להגיד שהיה מסע שכנוע להביא אותו. בלו נתן את הכל לטובת הנבחרת ויהיה בנבחרת".

שיבק התייחס גם לרמה של הליגה ונשאל עד כמה זה ישפיע על הנבחרת, ואמר: "אני מודאג ממה שקורה עם השחקנים הישראלים. כשאני מסתכל על הדור שבין השחקנים הוותיקים לבין הצעירים, אני מודאג". לגבי האפשרות שמאיר טפירו יזומן לקמפיין, אמר: "כשאני רואה את מאיר בליגה ואני יודע איך מתנהלים באליפות אירופה כשלפעמים צריך לנצח משחק, אני לא יכול להגיד שזה לא עולה לי בראש לזמן אותו".

שיבק סיפר עוד: "נעשה את כל מה שאפשר כדי שהצוות שהיה בשנה שעברה בתוספת כמה שחקנים ירכיב את הצוות שיהיה בנבחרת. הכיוון הוא לנסוע עם 13 שחקנים. פיב"א שינתה את התקנון כשניתן להגיע עם 14 שחקנים ולרשום למשחקים 12".

שיבק גם עדכן כי ב-20 ליולי יחל שלב קדם האימונים, כשפתיחת האימונים הרשמית תהיה ב-26 ביולי. בתוכנית עצמה מתוכננים שלושה טורנירים, כשהראשון יהיה בין ה-5 ל-7 באוגוסט, השני יהיה טורניר בגאורגיה ב-13 עד ה-15 באוגוסט והשלישי יתקיים בארץ ב-22 עד ה-24 באוגוסט, בו ישתתפו בין השאר פולין ורוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully