וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד הנהלת הפועל פתח תקוה

13.2.2011 / 12:44

אפי צפריר ודני לוי מואשמים בקשירת קשר ומסירת הודעה כוזבת. במועדון סירבו להגיב. סיני ונעים הוזמנו לבית הדין

לבית משפט השלום בפתח תקוה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד הנהלת הפועל פתח תקוה, דני לוי ואפי צפריר, בקשירת קשר ובמסירת הודעה כוזבת. גם אפסנאי הקבוצה, אמיר שוורץ, הואשם. תזכורת: בחודש אוקטובר האחרון פורסם בוואלה! ספורט כי משטרת ראש העין פתחה בהליך שימוע כנגד חלק מעובדי הפועל פתח תקוה, זאת בעקבות פרשת ביום הפריצה למחסני המועדון, בחודש דצמבר 2009. הפרשה החלה ב-11 בדצמבר 2009 ובעקבותיה נחקרו במשטרה בכירים בהנהלה בחשד שניסו לביים פריצה למחסני המועדון, במהלכה נגנבו מדי השחקנים. לפי החשד של המשטרה, אפסנאי הקבוצה הגיש תלונה במשטרת ראש העין בגין פריצה, אך חקירת המשטרה העלתה כי איש לא פרץ למקום.

העדויות הסותרות של אנשי הקבוצה הביאו לחקירה מקיפה וחשדות כאילו הקבוצה בדתה את התלונה, משום שמדיה החדשים שהזמינו מחברת התלבושות לא היו תואמים את התקנות החדשות של ההתאחדות (מחייבות כי לוגו "ליגת טוטו" יוטבע עליהן) ובכדי להימנע מקנס והעמדה לדין טענו כי הן נגנבו. כבר אז העריכו במשטרה כי יוגש כתב אישום נגד חלק מהמעורבים. צפריר מסר בשם המועדון: "אין תגובה".

בנושא אחר: כפי שפורסם אמש, בית הדין המשמעתי של התאחדות לכדורגל צפוי להרחיק את יובל נעים משני משחקים בגלל עונש הרחקה על תנאי שעומד כנגד המאמן לשני משחקים. כזכור, כבר אתמול גורם בהתאחדות אמר לוואלה! ספורט: "בהתאם לפסיקת הדין נראה כי נעים יורחק משני משחקים". את נעים צפויים להחליף עוזרו שמעון מועלם והסקאוט איציק שאקי. גם תומר סיני ימשיך לשבת על הספסל, לאחר שמתוך ארבעת המשחקים האחרונים בהם שהה בתחום הספסל, הקבוצה ניצחה שלושה משחקים. באיחור מסוים קיבלה הבוקר הקבוצה הודעה כי חבר ההנהלה תומר סיני יעמוד לדין, כנראה בגלל אירועי הדרבי.

על הדשא, בקבוצה דווקא יכולים להיות מרוצים. נעים רשם ניצחון שלישי ברציפות עם הקבוצה, שניים בליגה ואחד בגביע המדינה על מכבי תל אביב. הקשר רפי דהן, שהקדיש את השער אתמול לאביו, אמר הבוקר: "אני מודה ליובל נעים על שנתן לי את הבמה. המשחק אתמול נגד באר שבע הוכיח שהאוהדים יכולים להיות גאים בקבוצה שלהם". במועדון זקפו את השינוי בעיקר לנוכח צירופם של פביאן סטולר שמקרין בטחון על שחקני ההגנה ויניב לוזון, שמאז שהצטרף לקבוצה היא הפסידה פעם אחת בחמישה משחקים. במועדון מרוצים מאוד מהקשר ישראל זגורי ואם מכבי חיפה לא תחזיר אותו לשורותיה בתום העונה, היא תבקש לשאול אותו גם בעונה הבאה. המשחק הבא של הקבוצה, נגד מכבי חיפה, יתקיים ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully