וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: שיא נפלא לקרויטר, ארד ליוחאי הלוי בצרפת

12.2.2011 / 22:30

הקופץ לגובה שיפר ב-4 ס"מ את שיאו האישי וקבע 2.28 מ' - הקריטריון לאליפות העולם. קופץ המשולשת קפץ 16.47 מ'

אם מישהו חשב שדימיטרי קרויטר הוריד הילוך בחודשים האחרונים, ילד הפלא של האתלטיקה הישראלית הוכיח היום (שבת) בהדר יוסף שהוא ממשיך להתקדם בקצב מטורף. קרויטר ניצח בתחרות גביע החורף ושיפר את שיאו האישי בקפיצה לגובה בארבעה סנטימטרים, כשקבע 2.28 מ'.

אחרי שיריבו ניקי פאלי פסל כבר בגובה של 2.15 מ', קרויטר נותר לבדו בתחרות ועבר גובה של 2.25 מ' כבר בניסיון הראשון כדי לשפר את שיאו ואת שיא הנוער בסנטימטר אחד. לאחר מכן הוא ביקש להגביה את הרף לגובה של 2.28 מ', שגם אותו הוא עבר בניסיון הראשון. בזכות התוצאה הזאת קרויטר קבע למעשה את הקריטריון להשתתפות באליפות העולם באתלטיקה שתתקיים באוגוסט בדרום קוריאה.

חברתו של קרויטר לאגודת מכבי תל אביב, דניאל פרנקל, שגם היא מתאמנת תחת הדרכתו של אנטולי שפרן, הייתה קרובה מאוד לשבירת שיאה הישראלי בתחרות לנשים. פרנקל הצליחה לגבור על מעיין פורמן, אחרי שהשניה פסלה שלוש פעמים בגובה של 1.86 מ' אותו עברה פרנקל בניסיון השני. לאחר מכן היא ביקשה להעלות את הרף לגובה של 1.93 מ' כדי לשבור בסנטימטר את שיאה הישראלי, אבל פסלה שלוש פעמים. בניסיון השני שלה כבר נראה היה שהיא עוברת, אבל רק נגיעה קטנה עם העקב עשתה את ההבדל בין שיא ישראלי חדש לעוד תחרות מוצלחת לקראת אליפות אירופה באולם שתתקיים במארס בפאריס.

* אלוף ישראל בקפיצה משולשת, יוחאי הלוי, סיים הערב (שבת) במקום השלישי בתחרות קפיצה משולשת שנייה ברציפות בצרפת כשקבע 16.47 מ'. כזכור, אתמול סיים הלוי במקום השני עם 16.45 מ', אולם 2 ס"מ נוספים לא סייעו לו לשדרג את המיקום והוא סיים כאמור במקום השלישי הערב.

עדכון ראשון: 19:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully