וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה העפילה לחצי גמר גביע היורוקאפ

הקבוצה של עדן ענבר רשמה הישג נהדר כשהשלימה ניצחון כפול על גראן קנאריה, הפעם 72:76 במשחקה ה-100 באירופה

בפעם השלישית בתולדותיה רשמה הערב (רביעי) אליצור רמלה הישג מרשים ביותר, כשהעפילה לחצי גמר גביע היורוקאפ. הקבוצה של עדן ענבר יצרה לעצמה פער מבטיח לאחר שניצחה במשחק הראשון בהפרש של 24 נקודות (54:78), והיא עמדה בצורה נהדרת במשימתה כשלא רק שמרה על הפער אלא אף ניצחה את משחק הגומלין במסגרת רבע הגמר 72:76, שהיה משחקה ה-100 של הקבוצה הישראלית באירופה.

20 האוהדים שיצאו ללוות את הקבוצה, ביניהם ראש עיריית רמלה יואל לביא המלווה את קבוצת הנשים מזה שנים רבות, חגגו עלייה שלישית בתולדות המועדון, לאחר שהקבוצה עשתה זאת בעבר בגביע רונקטי לשעבר וכן ביורוקאפ, המפעל השני בחשיבותו בכדורסל הנשים האירופי. משחקי חצי הגמר של המפעל יתקיימו בתאריכים 24 בפברואר ו-3 במרץ, שם תפגוש רמלה את המנצחת בהתמודדות בין סראגוסה הספרדית ואתינאייקוס היוונית, מחזיקת גביע היורוקאפ המכהנת. במשחק הראשון בספרד סיימו השתיים בשוויון 53:53, משחק הגומלין ייערך ביום חמישי.

הקבוצה הספרדית עלתה ליתרון עם תחילת ההתמודדות, אולם לאחר מספר דקות בודדות בתוך המשחק, השתלטה רמלה על המשחק תוך כדי שהיא עולה ליתרון מבטיח בן 13 נקודות עם סיומה של המחצית הראשונה, 29:42 (37 במצטבר). גראן קנאריה הצליחה לקזז מהפער של רמלה במחצית השנייה, אלא שהנציגה הישראלית במפעל לא הרפתה מהגז ורשמה עוד ניצחון, כאמור, 72:76.

ליקו ווילינגהאם הובילה את הקבוצה מרמלה עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, טנישה רייט הוסיפה 14 נקודות כששי דורון קלעה 13. את גראן קנאריה הובילה ניקול מישל עם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים, כשקתרין רס קלעה 18 וקטפה 9 כדורים חוזרים.

* במשחק השלמה מהמחזור ה-16 בליגת העל לנשים הביסה הערב קבוצת בנות השרון 43:83 את הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully