וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב אישר את עסקת אלרואי כהן

בעלי הפועל ת”א שוחח עם איזי שירצקי ולבסוף נתן אור ירוק לסיכום שהושג עם קשר קרית שמונה, שיחתום בשלישי

אחרי יום עמוס וארוך, הפועל תל אביב וקרית שמונה סיכמו על העברתו של אלרואי כהן לשורות הדאבליסטית. קשר נבחרת ישראל עצמו צפוי לסגור את שארית הפרטים הכספיים ולסכם אצל האדומים מחר, שעות ספורות לפני סגירתו של חלון ההעברות, לאחר שאלי טביב אישר הערב (שני) את העסקה. סכום העסקה מוערך בכ-800 אלף יורו עבור 80 אחוזים מכרטיסו של כהן, מה שאומר שקרית שמונה תזכה לנתח של כ-20 אחוזים ממכירה עתידית של קשרה, כשבנוסף תקבל הקבוצה הצפונית תקבל כ-20 אחוזים ממכירה עתידית של איתי שכטר. בנוסף, בצדו של אלרואי כהן לא מתכוונים להתפשר על סעיף שחרור נוח לאירופה.

כאמור, הסיכום הראשוני הושג בין האחים הראל לבעלי עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי. רק לאחר מכן הועברו פרטי העסקה לטביב, ששוחח בעצמו לקראת הערב עם שירצקי ולאחר מכן נתן אור ירוק לבצע את העסקה. כבר אחרי השיחה בין טביב לשירצקי העריך גורם קרית שמונה כי: "טביב לא יטרפד את העסקה, אלרואי כהן יחתום מחר בהפועל תל אביב". כעת, כל מה שנותר הוא לסכם את תנאיו הכספיים של כהן בהפועל תל אביב וההערכה היא כי מחר (שלישי) הוא יחתום רשמית במועדון.

אגב, בסביבתו של טביב מציינים כי את הקשר הראשון בין אלרואי כהן להפועל תל אביב עשה דווקא טביב ולא מוני הראל שסגר את העסקה. טביב מעריך את השחקן ומהסיבה הזאת, לא הערים קשיים על צירופו.

סוכנו של אלרואי כהן, רונן קצב, אמר בשעות הצהריים: "הפועל תל אביב סיכמה עם קרית שמונה באשר לסכומים על אלרואי, אבל הם עדיין לא עברו דרכי. רק אם נסתדר הוא יוכל לעבור להפועל תל אביב. היוזמה הראשונה באה מכיוונו של טביב, שהתלהב מאוד מהעברתו של אלרואי להפועל. אחר כך קידמתי את העניין עם נציגו של טביב, דורון אוסידון, ולבסוף פניתי למוני, ולו היה קל יותר לבצע את העסקה מול שירצקי. בשעות הקרובות אני אשב עם אנשי הפועל ונראה לאן מתקדם המשא ומתן".

גם מכבי חיפה ומכבי תל אביב היו בתמונה

כהן בן ה-21 התבלט כבר בעונת העלייה של קרית שמונה לליגת העל ונכלל בסגל הנבחרת הצעירה, אבל פרץ העונה ואף כיכב נגד אותה הפועל תל אביב בניצחון 2:4 בבלומפילד, בו הוא בישל שני שערים. בהמשך אף זומן לנבחרת ישראל וערך הופעת בכורה במשחק מוקדמות יורו 2012 נגד קרואטיה באצטדיון רמת גן. בסך הכל הקשר ההתקפי כבש העונה שבעה שערים ובישל שישה נוספים.

עוד לפני הסיכום הסופי, נודע לוואלה! ספורט כי מכבי חיפה הביעה אף היא התעניינות בשחקן, כולל בחלון ההעברות הנוכחי. יעקב שחר סירב לשלם את הסכום של כמיליון יורו אותו דרש שירצקי. יצוין כי גם במכבי תל אביב הביעו נכונות בתקופה האחרונה לגבי צירופו של השחקן, אולם הבעלים מיטש גולדהאר פסל על הסף את רכישתו לאור העלויות הגבוהות, ולמרות ההתעניינות הרבה של המאמן מוטי איוניר.

עדכון ראשון: 13:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully