וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וולבס הדהימה את מנצ'סטר יונייטד עם 1:2

מנצ'סטר יונייטד היתה קרובה לשיא של משחקים ללא הפסד, אך וולבס הדהימה עם 1:2. ארסנל וניוקאסל סיימו ב-4:4 מטורף

לפתיחת מחזור שכזו נראה שאיש באנגליה לא היה יכול לצפות. מנצ'סטר יונייטד היתה קרובה מרחק 90 דקות משבירת שיא מועדון של 30 משחקים ללא הפסד, אך כשלה דווקא מול נועלת הטבלה, וולבס, שחוללה סנסציה ענקית וניצחה את השדים האדומים 1:2. ארסנל יצאה למשחק חוץ קשה מול ניוקאסל, ורקדה על הדשא בדרך ל-0:4 קליל כבר אחרי 26 דקות, מול המארחים המפורקים. אלא שמאבק נהדר של ניוקאסל במחצית השניה יחד עם התרסקות טוטאלית של שחקניו של ונגר איפשרו לה לחזור, בדרך ל-4:4 מדהים בסיום.

טוטנהאם הוציאה 3 נקודות ביתיות רק בדקה ה-91 משער של קראנצ'אר, שהוביל ל-1:2, בעוד קרלוס טבז חגג יום הולדת עם שלושער גדול, שהוביל את מנצ'סטר סיטי ל-0:3 מול ווסט ברומיץ'. לואיס סאהה כבש רביעייה ענקית והוליך את אברטון ל-3:5 גדול על בלקפול, בעוד וויגאן ובלקבורן גם הן היו מעורבות בחגיגת שערים כשוויגאן ניצחה 3:4. אסטון וילה סיימה ב-2:2 עם פולהאם.

אז בואו נסכם: 41 שערים בשמונה משחקים, שיא חדש לפרמיירליג שמנפץ השיא הקודם - 36 שערים שנקבע ב-27 בנובמבר 2009, וכל זה עוד לפני המשחקים של מחר, אז תפגוש צ'לסי את ליברפול, ו-ווסטהאם מול בירמינגהאם.

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:2

מי היה מאמין שאת תקוות שבירת שיא המועדון של מנצ'סטר יונייטד בדמות רצף משחקים ללא הפסד (שעמד עד למשחק זה על 29) תנפץ דווקא הקבוצה הקטנה מוולברהמפטון, קבוצה שלא ניצחה מזה חודש, והגיעה למשחק מול מוליכת הטבלה כשהיא עצמה נועלת אותה? אלא שוולבס של מיק מקארתי הוכיחה הערב שהיא בהחלט היתה שווה את הניצחון, כשניצלה הגנה שאננה של היונייטד, והציגה הגנה קשוחה בדקות הסיום בכדי להבטיח את הסנסציה המדהימה.

בדומה למשחקים שקדמו לו, גם המשחק הזה נפתח בקצב היסטרי, והשערים במשחק לא איחרו להגיע. כבר בדקה ה-3 עלו השדים האדומים ליתרון: נאני פרץ מהאגף הימני, הטעה פעמיים את המגן שלו ואז שלח כדור מצויין שנעצר רק ברשת. המארחים לא נבהלו, החלו לתקוף בחזרה והכו רק 7 דקות מאוחר יותר. וולבס קיבלה קרן, ג'ארוויס קיבל מסירה קצרה והרים את הכדור אל הרחבה שם מצא את ג'ורג' אלוקובי שסיים נהדר ונעץ את השיוויון.

האוהדים המקומיים החלו לחגוג ביציעים בעוד קבוצתם ממשיכה במומנטום, ומדהימה את שחקניו של אלכס פרגוסון בדקה ה-40. מיליאש הרים כדור חופשי שמצא את דויל (שהיה ספק בנבדל) ברחבה, ושחקנה של וולבס הצליח לנגוח בקושי את הכדור שהטעה את ואן דר סאר והוריד את המארחים ביתרון אל המחצית. יונייטד לא ממש הרשימה גם במחצית השניה, ומלבד הזדמנויות בודדות לא הרבתה לסכן את שערם של המארחים, שהיו קרובים בעצמם לא אחת כדי להגדיל את יתרונם. ב-10 הדקות האחרונות הלכה וולבס אחורה, והחלה לבצע בונקר, בעוד שחקניו של פרגוסון הולכים ומתקרבים. אלא שהערב הזה היה כולו של הקבוצה הקטנה, שהצליחה לשמור על היתרון אל מול הלחץ של היונייטד, בדרך לאחד הניצחונות הגדולים בתולדות המועדון.

ניוקאסל - ארסנל 4:4

אז מה היה לנו פה? מחצית ראשונה חלומית של קבוצה אחת, והופעה הירואית (יחד עם מעט עזרה מהשופטים) של קבוצה אחרת במחצית השניה, בדרך לאחד המשחקים הדרמטים של העונה. הטירוף של התותחנים נפתח כבר לאחר 60 שניות, כשבמהלך הראשון של המשחק מצא דיאבי את ארשאבין, וזה שלח כדור מצויין היישר אל תיאו וולקוט שבקור רוח שלח את הכדור אל הרשת. ההלם של המקומיים מהמכה המוקדמת רק הפך לגרוע יותר, כששתי דקות מאוחר יותר הוציא הרפר את הכדור השני מהרשת, כשארשאבין רושם בישול שני. הרוסי הרים כדור חופשי אל הרחבה שמצא את ראשו של יוהאן ג'ורו וזה נגח אל הרשת.

אם מישהו בניוקאסל חשב שמעתה והלאה תתחיל הקבוצה לרדוף אחרי יריבתה, הרי שהאורחים לא אמרו את המילה האחרונה שלהם, ובדקה ה-10 עלו ליתרון מדהים של 0:3. מהלך קבוצתי מצויין של התותחנים הגיע אל וולקוט ששלח אל ואן פרסי ברחבה וזה ירה כדור קליל מקרוב. המארחים פשוט לא הצליחו לצאת מההלם, ולמצב הראשון האמיתי שלהם הגיעו רק בדקה ה-20, אך לא מצאו את הרשת. במקום זאת, הם הוציאו את הכדור הרביעי משערם, 6 דקות מאוחר יותר, כשואן פרסי רושם צמד. עד למחצית היו יכולים האורחים לכבוש גם את החמישי, אך ניוקאסל הצליחה להימנע מכך, וירדה לקול שריקות בוז של הקהל.

פתיחת המחצית השניה הביאה איתה מעט נחמה לאוהדים המקומיים, כשאבו דיאבי העצבני דחף את ג'ואי בארטון, ראה את הכרטיס האדום והותיר את קבוצתו בנחיתות מספרית. ההרחקה סייעה לניוקאסל לצבור מעט ביטחון עצמי ולהתחיל לתקוף את שערה של ארסנל, ובדקה ה-69 היא הצליחה לצמק מעט, כשזכתה לפנדל, אותו שלח בארטון אל הרשת. הגנת ארסנל החלה להתרופף ולהרגיש בנוח מדי, ו-6 דקות מאוחר יותר ניצל ליאון בסט כדור שהוגבה לרחבה ולא הורחק כראוי כדי לכבוש מקרוב.

נגמר? מה פתאום. המארחים זכו לפנדל מפוקפק 5 דקות לסיום המשחק, ובארטון שוב עשה את העבודה מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 4:3 מדהים, ולתת לחבורה של ניוקאסל סיכוי, וזה כל מה שהיא היתה צריכה. ארסנל ויתרה על החלק ההתקפי ופשוט נתנה למארחים את ההזדמנות לתקוף, ונענשה על כך בחומרה בדקה ה-88, כשכדור שהורחק מרחבת התותחנים מצא את דרכו אל שייק טיוטה שירה מ-25 מטרים כדור נהדר, שפשוט גרם לאוהדים באיצטדיון סיינט ג'יימסס פארק לצאת מדעתם.

מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ' 0:3

מחזור לפני הדרבי המדובר של מנצ'סטר, אותתה קבוצתו של מאנצ'יני שהיא יותר ממוכנה, כשפירקה את יריבתה ללא קושי מיוחד. המארחים לא רצו לתת ליריבה העירונית לברוח להם ופתחו עם לחץ גדול על שערה של ברומיץ'. הגנת האורחים התקשתה להתמודד, ובדקה ה-16 הוכשל קולארוב ברחבה, וסיטי זכתה לפנדל.

טבז, שחגג יום הולדת זכה לכבוד, ושלח את השוער לכיוון הלא נכון כדי להעלות את המארחים ליתרון. השער הכניס אנרגיה להתקפה של מאנצ'יני, ובמיוחד לארגנטינאי, שחגג את שערו השני במשחק רק 5 דקות מאוחר יותר. האורחים כמעט והכו בחזרה דקה מאוחר יותר במתפרצת, אבל סיטי נמנעה מכך, ובדקה ה-36 כמעט וחתמה את המשחק, כשזכתה לפנדל נוסף, וטבז חגג שלושער עוד לפני המחצית. במחצית השניה ניסו האורחים לחזור למשחק, אבל לא הצליחו לפצח את הגנתה של סיטי, שהסתפקה בתוצאה, ולקחה את 3 הנקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טוטנהאם - בולטון 1:2

התרנגולים אל היו יכולים לבקש פתיחה טובה יותר למשחק, כשהיו הקבוצה היחידה על הדשא בדקות הראשונות, והלחץ על שערה של בולטון הביא איתו תוצאות. בדקה ה-5 נגע קווין דייויס בידו ברחבה, ורפאל ואן דר וארט הפך את הפנדל ליתרון מוקדם. בולטון לא הספיקה להתאושש, ומיד ראתה את טוטנהאם חוזרת בדיוק לאותה נקודה, לאחר שסם ריקטס ביצע עבירה ברחבה. ואן דר וארט שוב נעמד מול יאסקליינן ושוב כבר, אך השופט הורה על בעיטה חוזרת. ההולנדי ניגש לבעוט אבל הפעם היתה ידו של השוער הפיני על העליונה, כשהדף את הבעיטה ושמר את קבוצתו במשחק.

המארחים המשיכו להיות הצד השולט במשחק, ואף ראו שער של דפו נפסל, לפני שירדו אל המחצית ביתרון דחוק. אלא שגם בטוטנהאם ידעו היטב שהיתרון שביר, ובמחצית השניה ראו אותו נמחק, כשדניאל סטארידג' הכניע את גומס בדקה ה-55. בולטון לקחה צעד אחורה וניסתה לשמור על הנקודה, אבל הלחץ של התרנגולים הלך וגבר, והתפוצץ בדקה ה-91, כשניקו קראנצ'ר במלחמה נהדרת הצליח להכניע את יאסקליינן רגע לפני השריקה האחרונה, והעניק 3 נקודות יקרות מאוד למארחים.

משחקים נוספים:


סטוק סיטי - סנדרלנד 2:3
לסטוק: ג'ון קארו (32), רוברט הות (83, 90+3). לסנדרלנד: קירן ריצ'רדסון (2), אסמואה גיאן (48)

אסטון וילה- פולהאם 2:2
לאסטון וילה: ג'ון פנסטיל (עצמי, 13) וקייל ווקר (72). לפולהאם: אנדרו ג'ונסון (52) וקלינט דמפסי (78).

אברטון - בלקפול 3:5
לאברטון: לואיס סאהה (20, 47, 76 ו-84) וג'רמיין בקפורד (80). לבלקפול: אלכס באפטיסט (37), ג'ייסון פוצ'און (62) וצ'ארלי אדם (64).

וויגאן - בלקבורן 3:4
לוויגאן: ג'יימי מקארתי (35, 56), הוגו רודאלגה (50) ובן ווטסון (פנדל, 65). לבלקבורן: ג'ייסון רוברטס (23), סמבה (58) ודייויד דאן (פנדל, 81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully