וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון 16 ברציפות לברצלונה, 0:3 על אתלטיקו

מסי כבר שלושער נהדר, ברצלונה השיגה ניצחון 16 ברציפות עם 0:3 על אתלטיקו ושברה את השיא של ריאל מדריד מ-1961

כמו בשבוע שעבר, גם המחזור ה-22 בליגה הספרדית נערך ברובו ביום שבת, כשהערב המשיכה ברצלונה בדהירה שלה אל עבר תואר האליפות, תוך שהיא שוברת את שיא הניצחונות הרצופים של הליגה הספרדית שעמד על 15 (בו החזיקה, מי אם לא, ריאל מדריד). שחקניו של גוארדיולה גברה בבית על אתלטיקו מדריד 0:3, כשמסי כובש שלושער נהדר ועוקף את כריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת הכובשים עם 24 שערים עד כה. עוד לפני כן התארחו דודו אוואט ומאיורקה אצל המפתיעה מהמחזור הקודם אוסאסונה, וסיימו ב-1:1. אספניול החמישית הפסידה במפתיע 3:2 לאלמריה, אבל ההפתעה של הערב היתה דווקא במדריגאל, שם הדהימה לבנטה את ויאריאל המקומית עם ניצחון 0:1.

ברצלונה - אתלטיקו מדריד 0:3

אי שם בשנת 1961, השיגה קבוצה ספרדית בשם ריאל מדריד רצף של 15 ניצחונות רצופים בליגה, רצף שאף קבוצה לא הצליחה לשבור במשך 50 שנה, כל זאת כמובן, עד הערב. ברצלונה עשתה זאת בקלילות, ונראה שעם ההתנגדות שעומדת מולה העונה בליגה, לא מן הנמנע שהיא תעצור את הרצף על מספר אותו יהיה קשה במיוחד לשבור בעתיד. בנוסף לשיא, חגגו אוהדי ברצלונה את פער 10 הנקודות הזמני שנפתח מריאל מדריד, כמו גם את עלייתו של אהובם, לאונל מסי אל ראשות טבלת השערים, כשהארגנטינאי כבש שלושער והעלה את מאזן השערים שלו ל-24, שניים יותר מכריסטיאנו רונאלדו.

ברצלונה החלה מגששת בפתיחה, אבל הגנת אתלטיקו הצליחה להשאיר את מסי מחוץ לרחבה. אלא שבדקה ה-17 לא היו יכולים מגיני האורחים לארגנטינאי, שבמהלך אופייני ניער מעליו את שחקני היריבה, פרץ אל הרחבה וירה כדור מצוין היישר אל הרשת. שערו של מסי נתן את הטון להמשך, ברצלונה החלה להיכנס לקצב, ובדקה ה-28 השלים הארגנטינאי צמד, כשכדור שנשלח אליו ברחבה לא הורחק כראוי, ומסי עקף בסיבוב את כריסטיאנו רונאלדו במירוץ למלכות השערים.

אתלטיקו אמנם התקשתה לעצור את התקפת ברצלונה, אבל לא היתה חסרה הזדמנויות משל עצמה, ובדקה ה-53 היא היתה קרובה מאוד לצמק, כשפורלאן ניצל ערבוביה ברחבת המארחים וירה כדור טוב, אבל לצערו מצא את פיקה על הקו, וזה נגח מצוין והציל שער בטוח. אלא שמסי לא סיים. שחקנה של ברצלונה היה קרוב לשלישי שלו אבל הנגיחה המצויינת שלו נהדפה, אך בדקה ה-79 השלים את ההצגה הפרטית שלו, כששלח כדור לוייה, הספרדי הכניע את שוערם של האורחים אך הכדור נעצר על ידי אחד ממגיני אתלטיקו ליד הקו, ומסי הסתער עליו ודחק מקרוב. ברצלונה חוגגת שיא היסטורי, ופותחת פער של 10 נקודות מיריבתה לצמרת.

אוסאסונה - מאיורקה 1:1

אחרי שהדהימה את ריאל מדריד ואת כל ספרד במחזור הקודם, הקבוצה של חוסה אנטוניו קמאצ'ו רצתה להשיג לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים. המארחים עלו ליתרון אחרי שהמגן מיגל פלאניו ניצל הדיפה רעה של דודו אוואט כדי לכבוש מקרוב בדקה השמינית, אבל צ'ורי קסטרו איזן את התוצאה בבעיטה ברגל שמאל בדקה ה-37. מאיורקה קוטעת רצף של שלושה הפסדים, אך נשארת במקום ה-11.

ויאריאל - לבנטה 1:0

האורחים, ששקועים מתחת לקו האדום מעולם לא ניצחו במדריגאל, אבל לא נתנו לעובדות ההסיטוריות להפריע להם. המשחק תפס כיוון איטי בפתיחה, כששתי הקבוצות לא מרבות להגיע למצבים, ולמחצית ירדו בתיקו מאופס ששיקף את היכולת. אלא שעם פתיחת המחצית השניה השתנו הדברים. לבנטה יצאה למתפרצת ומצאה את ההגנה של המארחים חשופה, כשואלדו מנצל זאת כדי לכבוש בדקה ה-48. ויאריאל נכנסה ללחץ והחלה לחפש את שער השיוויון, אבל רוסי המצוין, שהפציץ בשבועות האחרונים, לא הצליח למצוא את הרשת.

משחקים נוספים:

אלמריה - אספניול 2:3
לאלמריה: מרסלו סילבה (5), קאלו אוצ'ה (7), הרנן ברנארדלו (18). לאספניול: ז'ואן ורדו (34), אלברו ואסקז (49)

אתלטיק בילבאו - ספורטינג חיחון 0:3
לבילבאו: דויד לופז (16 בפנדל), גאיסקה טוקרו (27), פרננדו יורנטה (74)

חטאפה - דפורטיבו לה קורוניה 1:4
לחטאפה: אדריאן קולונגה (19 ו-26), מיקו (44), פדרו ריוס (57). לדפור: ריקי (68 בפנדל)

סראגוסה - ראסינג סנטאנדר 1:1
לסראגוסה: סעיד בוטחאר (40). לראסינג: כריסטיאן פרננדז (14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully